Snel duidelijk antwoord

Ik spreek nu alleen over de chatfunctie. Snel een duidelijk antwoord. Heel handig, vooral fijn dat je dan niet in een wachtrij aan de telefoon hoeft te wachten gewoon verder kan met je bezigheden. Tijdens werk is het ook makkelijk een berichtje te sturen in plaats van te bellen. Vriendelijke klantenservice in de chat.

Goedemorgen Aubrey. Wauw, bedankt voor dit mooie cijfer! We zijn nog niet lang geleden gestart met onze Livechat. Wat fijn om te lezen dat je hier zo tevreden over bent. Mocht je nog vragen hebben in de toekomst, dan weet je ons weer te vinden. Groet, Julia Medewerker team CZ Just

Goed en deskundig geholpen

Goed en deskundig geholpen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Anna! Als er vragen zijn in de toekomst weet je ons vast weer te vinden. Groet, Julia Medewerker team CZ Just

Heldere app

Goed geholpen met mijn vraag over een declaratie.

Goedemorgen Frank. Tof dat wij je zo goed hebben kunnen helpen. We staan voor je klaar! Groet, Julia Medewerker team CZ Just

Simpel

Simpel en snel

Bedankt voor deze mooie 8, Mark! Dat waarderen wij enorm. Voor verdere vragen weet je ons te vinden. Groet, Julia Medewerker team CZ Just

Netjes geïnformeerd!

Ik stelde een vraag en deze werd netjes en duidelijk beantwoord. Het antwoord kreeg ik erg snel!

Wauw! Wat een mooi cijfer, Febe. Bedankt daarvoor. Mocht je vragen in de toekomst hebben, dan weet je ons vast weer te vinden. Groet, Julia Medewerker team CZ Just

The staff is really helpful and their explanations are clear.

Wow, what a great grade! How nice to read that you are so satisfied with our service. Thank you for that. Kind regards, Julia Employee Webcare Team Just

Meteen adequaat antwoord op mijn vraag

Na een ongeval vragen gesteld. Deze werden meteen persoonlijk en adequaat beantwoordt!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Voor verdere vragen weet je ons te vinden. Groet, Julia Medewerker Webcare Team Just

Ik ben heel netjes en duidelijk geholpen.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, René. Bedankt voor het mooie cijfer! Groet, Jesse Medewerker Webcare Team Just

Positief, ik ben snel geholpen. Vriendelijk en duidelijk.

Zie boven

Dat is een mooi cijfer, Romkje! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Stuur je ons weer een berichtje als je vragen hebt? Tot dan! Groet, Jesse Medewerker Webcare Team Just

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag!

Tof om te zien dat je snel en goed geholpen bent! Dank je wel voor je beoordeling hier. Groet, Sjors Medewerker Webcare Team Just

Snelle duidelijk informatie

Ze reageren snel en geven duidelijkheid over je vraag. Weten waar ze het over hebben.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor het mooie cijfer, Anna. Groet, Nefthalie Medewerker Webcare Team Just

Snel en duidelijk

Dank je wel voor jouw aanbeveling. Dat waarderen we enorm! Groet, Pieter Medewerker Webcare Team Just

Snelle & duidelijke reactie

koekoek jonge

Wat fijn, zo'n mooi cijfer! Dank je wel! Groet, Jesse Medewerker Webcare Team Just

Ik heb goed antwoord gekregen op mijn vraag

Ik had een vraag, en daar heb ik goed, en snel antwoord op gekregen

Dat lezen wij graag, Ingmar. Bedankt voor dit mooie cijfer! Groet, Julia Medewerker Webcare Team CZ

heel fijn!

ik vind dit een heel prettige manier van communiceren met Just. Ik kreeg snel en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Goed om te lezen, Roelie. Fijn dat je snel en duidelijk geholpen bent!

Goed en snelle oplossingen

U bent goed in snel reageren met eerlijke adviezen.totaal anders dan de zorgverleners die voor tweedeling zorgen in de zorg en goede zorg in de weg staan.Van deze bepalende dokters krijg je niet de goede zorg.groet louis

Bedankt voor jouw mooie woorden, Louis! Dat waarderen we enorm. Groet, Petra Medewerker Webcare Team Just

Betrokken

Ik vind het erg prettig dat ik snel antwoord krijg, zelfs op zaterdag.

Top snel actie/reactie

Fijne ervaring nooit problemen altijd jeurig

Bedankt voor dit mooie cijfer, Carla! Je weet ons te vinden als we je weer kunnen helpen. Groet, Petra Medewerker Webcare Team Just

Fijne zorgverzekering

Heel fijn om via de whatsapp contact te krijgen en ook heel snel! Altijd vriendelijke medewerkers die duidelijk mijn vragen beantwoorden!

Fijn dat je via WhatsApp snel bent geholpen en dat je vriendelijk en duidelijk antwoord hebt gekregen! Groet, Jan Medewerker Webcare Team Just

Vriendelijk en behulpzaam

Ze zoeken meteen alles voor je uit, wel zo handig

Heel fijn om te lezen dat alles voor je uitgezocht is en je zo goed geholpen bent! Groet, Jan Medewerker Webcare Team Just

Aanvraag via app

Heel fijn contact, ik heb via de app een pasje aangevraagd voor mijn zoon, wordt meteen geregeld en een prettig contact

Fijn dat je het contact als prettig hebt ervaren en geweldig dat je zelf het pasje weet aan te vragen via onze App! Groet, Pieter Medewerker Webcare Team Just

super

Je wordt snel en adequaat geholpen. Super aardige mensen.

Bedankt voor jouw woord van dank, Hans! Dat waarderen we enorm. Groet, Pieter Medewerker Webcare Team Just

Niet slecht

Maar ben 2 jaar geleden van CZ naar Just overgestapt maar kwam vorige maand tot de nare conclusie dat Beter Horen geen contract had met jullie, hoewel er duidelijk aan mij verteld was, dat alles bleef zoals bij.CZ, en dat alles meer via internet zou gaan. M vr. gr

Niet fijn om te lezen, Adriaan. Het klopt dat we bij Just voor bepaalde zorg andere contracten hebben, je vindt gecontracteerde zorgverleners hier: https://zorgvinder.just.nl/. Zo voorkom je onvoorziene kosten in de toekomst. Heb je een vraag over jouw zorgverzekering? Stel deze dan gerust! Je kunt contact opnemen via: https://www.just.nl/service-en-contact Neem ook gerust medio November met ons contact op voor een passend advies op maat voor jouw zorgverzekering in 2024. Groetjes, Pieter

Duidelijk en behulpzaam

Ik was wat ongeduldig in het vinden van hulp, daar werd ik op een rustige en fijne manier bij gehulpen

Dat is nog een fijn om te lezen, Jochem. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, Jesse Medewerker Webcare Team Just

Fijn en duidelijk antwoord

Goed, snel en vriendelijk antwoord gekregen

Een 10, daar doen we het voor, Jeanette! Bedankt voor jouw review, en je weet ons te vinden als je nog eens vragen hebt. Groet, Jesse Medewerker Webcare Team Just

Ringbaan West 236 5038KE Tilburg