Heel blij met mijn prachtig boeket!

Het boeket kwam snel en perfect verpakt. De bloemen zijn zo mooi en niet van echt te onderscheiden. Ze staan prachtig op mijn eettafel. Ik ben super tevreden!

Erg mooi boeket

Het is helemaal zoals ik het graag wil. En het geven van advies voor een andere vaas als dat ik gedacht had was ik erg tevreden over.

Mooie bloemen

bestellen was makkelijk snel bezorgd goed verpakt mooi verpakt een feestje om cadeau te geven bloemen zijn heel natuurlijk staan mooi in de vaas

Perfect!

De bloemen, de service, de snelheid, het contact met foto’s en video’s via de app, verzending. Allemaal is het dik in orde. Het staat prachtig, ik heb zelf mogen samenstellen, er is door Enya ontzettend goed mee gedacht waardoor ik waarschijnlijk een een mooie bos gekregen heb. Die ik zo uit een doos haalde en met vaas en al kon neerzetten. Ik ben zeer zeer tevreden! Aanbevelen: vier dubbel ja!

Super mooi boeket!

Snelle en nette levering. Prachtige bloemen en een hele mooie vaas. Helemaal tevreden.

Super mooie plant, net echt

Snelle levering. Goed geinformeerd. Product is goed verpakt. En de plant is prachtig, mooie kwaliteit. Het is een mooie volle plant, net echt. Heel blij mee

Prijs / kwaliteit verhouding helemaal prima

De door mij bestelde vazen waren super goed verpakt en daardoor heel aangekomen. Ziet er precies uit als op de website. Helemaal blij ermee!

Goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit. Vlotte en nette verzending.

Prachtig kunstboeket en geweldige service!

Afgelopen week heb ik voor ons nieuwe kantoor 2 kunstboeketten besteld. Deze werden binnen 1-2 werkdagen geleverd. De glazen vazen en boeketten waren dermate stevig ingepakt dat alles perfect is afgeleverd zonder breuk wat nog wel eens wil gebeuren met glas ;) De vazen welke ik initieel had besteld waren eigenlijk te groot. Hierover ontving ik een mail alvorens werd uitgeleverd. Of ze deze een slag kleiner mochten uitleveren en het verschil zou dan worden teruggestort. Wat een fijne service. Je maakt tegenwoordig niet vaak meer mee dat bedrijven zo met je meedenken. Mochten we in de toekomst weer iets nodig hebben weten wij jullie zeker te vinden! Ik zal jullie zeker aanbevelen bij iedereen die een prachtig kunstboeket zoekt.

Super mooie plant en zeer goede service!

Afgelopen week een Strelitzia plant besteld. Bij aankomst bleek dat er een productiefout in de plant zat. FloraWork heeft geprobeerd dit op afstand op te lossen maar nadat dit niet lukte, zijn ze 2 dagen later met een nieuwe plant gekomen. Deze is omgewisseld en direct gemodelleerd! Super service en kwalitatief mooie plant. In eerste instantie de plant bij een ander online bedrijf aangeschaft maar deze was van mindere kwaliteit.

Prachtig boeket

Wat een ontzettend mooie bloemen. Prachtige kleuren en hele mooie kwaliteit. Niet van echt te onderscheiden. Wij zijn er super blij mee en raden het iedereen aan. Alleen jammer dat er niet in België bezorgd wordt. Maar heb het op kunnen lossen om het adres van onze dochter in te vullen en het op een afhaalpunt laten bezorgen.

Prachtig

Het is een mooie volle bos, er had alleen misschien iets meer kleur in gemogen, verder ben ik blij met de mooie vaas het staat fantastisch.

Prachtige bloemen en super service!

De bloemen/boeketten zijn echt boven verwachting. Het is werkelijk niet te zien dat het geen echte bloemen zijn! Je wordt ook ontzettend goed geholpen en geadviseerd. Ik koop mijn volgende boeket weer hier, een aanrader!

Mooi

Blij mee, op eerste gezicht niet van echt te onderscheiden.

Zeer positief verrast

Zeer positief verrast door de kwaliteit van de kunstplanten en daarbij de snelle en correcte levering. Hier bestellen we zeker weer.

Super mooie palm

Ik heb 2 palmen gekocht en daar ben ik erg blij mee. Het is mooi vol en lijkt van een afstandje net echt. Ook van dichtbij is de palm erg mooi. De mooiste kunstpalmen die ik heb gezien! Ik heb ook een hangend monstera gekocht, maar die vind ik wat minder mooi. Je ziet dat die nep is. Snel verzonden en makkelijk in model te brengen.

Prachtig levensecht boeket

Heel stabiel verpakt, snel geleverd, boeket was heel natuurgetrouw, een mooi cadeau!

Perfect !

Blij dat jullie de wandpot hadden, en zeker de bezorging en de ver- pakking top uitgevoerd. Voortaan maar eerst bij jullie kijken op de site als ik wat zoek.

Hele mooi plant, sneller levering

Prachtige kunstplant, een van de mooiste die ik tot nu toe heb gezien (yucca op stam)

Prachtig boeket

Verzending liet even op zich wachten, daarover werd netjes gecommuniceerd. Ben super blij met het mooie boeket!

Snel. Prachtig product!

Snel geleverd. Snel gereageerd. Top!

Keurig verpakt

Bloemen waren keurig en stevig verpakt Snelle levering

Sierlijk

Onze schoondochter was er erg bli mee.

Een prachtige combi bos met Enya Olivia

Ik kocht iedere week een bos verse blauwe snijbloemen voor een grote paarsblauwe vaas in de keuken. Nu combineer ik de echte bloemen met de Enya Olivia bloemen en het staat prachtig. De bos is groter en ik spaar wat geld uit door niet meer iedere week een grote nieuwe bos te kopen!

De bestelling is zeer netjes geleverd. Erg blij mee.

De Iepenwei 15 4191 PD Geldermalsen

0642077302

Over FloraWorks

FloraWorks biedt een uitgebreide en kwalitatieve collectie kunstplanten, kunstbomen, kunstboeketten, kunststelen en aanverwante producten aan zowel bedrijven als particulieren. 1) Webshop In onze webshop vind je een zeer uitgebreid en divers aanbod van kunstbloemen, kunstplanten, kunststelen, vazen en potten. Daarnaast hebben we een mooie en unieke collectie van zelf samengestelde kunstboeketten en pot-plant combinaties. 2) Interieurbeplanting op maat Wij verzorgen interieurbeplanting op maat voor zakelijke klanten in diverse sectoren, zoals recreatieparken, restaurants, kantoren, winkels, showrooms, zorginstellingen, gemeentes en scholen. 3) Winkels en showroom Als partner van Loods 5 bieden wij een selectie van onze producten aan bij vijf verschillende verkooppunten. Daarnaast hebben we een showroom op onze bedrijfslocatie in Geldermalsen.