De bestelling is zeer netjes geleverd. Erg blij mee.

Zeer prettig contact en snelle, zorgvuldige levering

Zeer prettig contact en snelle, zorgvuldige levering

Netjes ingepakt en snel geleverd

Perfect, betrouwbaar en topkwaliteit!

Hele mooie bloemen zijn niet van echt te onderscheiden. Snelle service en levering. Dank voor de leuke attentie kom zeker weer bij jullie terug!

Heel netjes ingepakt top

Prachtig product, erg natuurgetrouw en snelle service.

Normaal gesproken ben Ik niet zo van beoordelingen, maar dit product en service verdient dat. Ik was op zoek naar een zo echt mogelijk lijkende kunsthangplant en vond die bij dit bedrijf. Levering was ook prima op tijd. Ook leuk dat er een kleine attentie bij zat.

Prachtige bloemen

De kwaliteit van de kunstbloemen is super mooi en bijna niet van echt te onderscheiden. Kortom zeer tevreden met mijn bestelling.

Snelle levering en kwaliteit

Ik heb een kunsttak besteld, kwam goed verpakt en was van mooie kwaliteit. Zeer tevreden!

Precies wat ik zocht!!!!

Ik zou deze site aan bevelen, meer dan genoeg keuzes.

Netjes geleverd en snel

Ik heb een eerste bestelling gedaan en dit is uitstekend verzorgd en snel geleverd. Met nog een leuke attentie erbij, dank daarvoor.

Zeer goed !

Vriendelijk , snelle service en een mooie / duidelijke website ! Ik beveel het aan , het zijn hele mooie bloemen met goede kwaliteit.

Mooie kunst Calla thuisgekregen. Netjes verpakt en thuisbezorgd!

Het product was precies wat ik zocht.

De magnolia tak die ik bij u gekocht heb, ziet er héél natuurgetrouw uit. Mooie en degelijke kwaliteit. Bovendien was het product prima en keurig verpakt, met zélfs een net visite-kaartje erbij. Het ziet er allemaal professioneel uit.

Een mooie aanwinst

Ik heb een volgende bestelling gedaan, die net als de vorige keer, goed verzorgd en snel is geleverd. Het resultaat, diverse grastakken en varens gecombineerd met een prachtige frittalaria en een mimosatak, hebben een plaats gekregen in de hal. Een mooie binnenkomer. Ik heb ook rozen besteld en ontvangen. Mooie rode en roze rozen, die ik aan bekenden geef, die het in deze coronatijd extra moeilijk hebben. De ontvangers zijn er heel blij mee. Enya Olivia, dank voor de goede kwaliteit van jullie bloemen.

Een aanrader 🌺

Geweldige bloemen en planten. Een snelle en correcte levering. I am happy 😁 en ieder seizoen mezelf een nieuw kleurrijk cadeau gaan geven!

Bestelling met zorg afgeleverd

Het zijn prachtige bloemen. De bloemen waren veilig ingepakt, ze zijn in goede staat ontvangen. Ik heb de witte wisteria besteld, die staat hartstikke mooi in de badkamer. Daar kan ik van genieten als ik in bad zit, net een beetje meer luxe. Ik heb wel goed moeten zoeken op internet maar gelukkig kwam ik met wat omwegen op de site van Enya Olivia want dit was toch veruit het mooiste exemplaar van witte wisteria voor zover ik heb kunnen vinden op internet. Snel geleverd En ook nog een leuk cadeautje erbij ontvangen. kortom: goede ervaring!

Uitstekend!

Enya Olivia biedt een uitstekende service. Ik had een vraag over de afmetingen van een artikel en kreeg keurig een foto met afmetingen gemaild. Een persoonlijk briefje bij de bestelling maakte de service compleet!

Perfect !

Keurig verzorgde vlotte levering, en attent verpakte bestelling met prachtige bloemen ! Ik kom zeker terug voor mijn 3de bestelling bij jullie !

Keurige levering van mooie tak kunst mimosa !

Goed verzorgd !

Geweldige service ! Fijne en overzichtelijke site ! Ik zal zeker hier nig iets bestellen

Kwaliteit van de planten is ook geweldig

Hele snelle levering van mooie, zeer kwalitatieve bloemen!

Mooi boeket besteld

Fijne en snelle levering

Mijn bestelling voldoet in alle opzichten aan mijn verwachtingen

Ik wilde graag een boeket bloemen bestaande uit de kleuren blauw, wit en groen. Het was niet moeilijk om dit samen te stellen uit de mooie collectie van Enya Olivia. Het plaatsen van de bestelling ging gemakkelijk. Na de bestelling kreeg ik bericht wanneer het pakket zou worden geleverd door PostNL. Helemaal top. Ik ben erg tevreden. De website geeft een goed en reëel beeld van de producten. De bloemen zijn prachtig, mooie kwaliteit. De bestelling en levering zijn heel goed verzorgd. Als ik aan een nieuw kleurtje toe ben dan bestel ik nog een paar bloemen. Want dat is zo leuk hieraan. De bloemen vergaan niet, je kunt er mee blijven spelen, combineren met andere kleuren en je hebt weer een heel nieuw boeket.

Nieuwe, jonge, frisse flowertouch van twee jonge ondernemers, bravo!

Thanks for all your effort, your time, your advice, your recommendations, your service I felt okay with the two of you and your prouducts, yes prouducts ! I own a beautiful first set of flowers designed and delivered by EnyaOlivia. Bravissimo!! Grazie mille

Vriendelijk jong ondernemend stel

Nadat we eens rond hadden gekeken op de website van Enya Olivia was onze interesse meteen gewekt in de mooie bloemen die ze aanbieden. Toch willen we de bloemen in het echt zien en zijn naar het bedrijf gegaan om de kwaliteit te bekijken. Kunstbloemen moeten er echt uit zien een geen kitscherige plastic look hebben. De bloemen die Enya en Paul verkopen zien er werkelijk prachtig uit. We waren meteen onder de indruk van de natuurlijke uitstraling. Ze namen zich alle tijd en moeite om een boeket voor ons samen te stellen en hebben een goed inzicht in compositie. We zijn echt in onze nopjes met deze mooie bloemen. Ook fijn om te weten dat je steeds de bloemen opnieuw kunt gebruiken om er telkens weer een ander boeket van samen te stellen. We zullen dus zeker een collectie van deze prachtige bloemen gaan aanleggen.

De Iepenwei 15

4191 PD Geldermalsen

0642077302

Over FloraWorks

FloraWorks biedt een uitgebreide en kwalitatieve collectie kunstplanten, kunstbomen, kunstboeketten, kunststelen en aanverwante producten aan zowel bedrijven als particulieren. 1) Webshop In onze webshop vind je een zeer uitgebreid en divers aanbod van kunstbloemen, kunstplanten, kunststelen, vazen en potten. Daarnaast hebben we een mooie en unieke collectie van zelf samengestelde kunstboeketten en pot-plant combinaties. 2) Interieurbeplanting op maat Wij verzorgen interieurbeplanting op maat voor zakelijke klanten in diverse sectoren, zoals recreatieparken, restaurants, kantoren, winkels, showrooms, zorginstellingen, gemeentes en scholen. 3) Winkels en showroom Als partner van Loods 5 bieden wij een selectie van onze producten aan bij vijf verschillende verkooppunten. Daarnaast hebben we een showroom op onze bedrijfslocatie in Geldermalsen.