De doekjes zijn voor mij onmisbaar

Ik had er vroeger al gekocht. Laatste doosje bezig, dus onmiddellijk nieuwe besteld. Voor onderweg of voor thuis, kortom onmisbaar. De oplossing voor bijna elk "ongelukje"

Product doet wat het moet doen

Product haalt de vlekken uit het materiaal. Wordt echter in kleine hoeveelheid voorbehoorlijke prijs aangeboden.

grandioos

beste antivlekkenmiddel ooit gedacht!!

prima spul, doet z'n werk goed

zwarte make-up op een roze shirt...vlek is er mee uit gekregen ook

StainAway werkt super goed

Met 2 kleine kids in huis gebruiken we het product regelmatig. Het verbaast ons steeds weer hoe goed StainAway werkt.

Kreeg een bericht dat het iets langer zou duren ,dan weet je ook wanneer je pakje aankomt .

Zeer positief

Moeilijke vlekken eruit gekregen

Goed product en makkelijk mee te nemen

Meeste vlekken gaan eruit. Rode wijn op mijn jurk is helaas niet gelukt.

Snelle en goede service

Vandaag besteld en morgen al in huis.

Gebruik Staunässe al jaren.

Wij vinden dit een fantastisch Produkt! Handig om flesje en neem het altijd nee op vakantie!de vlekken gaan er echt uit en het hoeft niet altijd in de wasmachine!!gebruik het ook op tere stoffen!

Prima levering na kleine correctie

Kleine correctie op de nota werd direct opgelost waarna de bestelling vlot werd geleverd! Het middel gebruik ik al langer naar volle tevredenheid en het kleine flesje gaat gemakkelijk mee op pad.

Hoi Hans, Bedankt voor je review, en fijn te horen dat het is opgelost en je StainAway naar tevredenheid gebruikt. Gr,

Werkt goed

Na het morsen van wijn op een vest. Direct stainaway gebruikt en de vlek was foetsie.

Voor het eerst besteld bij StainAway prima snelle levering .

Werkt super goed

Heel fijn produkt dat me nog nooit heeft teleurgesteld

Eerste x kennis gemaakt op een braderie in de Zaanstreek inmiddels al diverse malen aangeschaft via een verkoopadres, nu voor het eerst via eigen site, goed bevallen

Geweldige vlekkenmiddel!

Tot nu toe ben ik onwijs geveterden over product, deze stuur ik regelmatig ook naar familie toe in buitenland! Iedereen vind het middel geweldig!!

Super snelle levering.

Doet wat het moet

Werkt perfect en doet wat het het moet doen.

Geweldig product!

Door een misverstand onzerzijds bleef een bestelling uit. Hierover gebeld en binnen een paar dagen alles opgelost, dankzij zeer vriendelijke en adequate afhandeling door Dhr. Bart de Boer. Chapeau!

Beste Riet, Bedankt voor je review! Blij te horen dat je blijk bent met StainAway. Groet, Bart

Geweldige vlekken verwijderaar

Ooit via vrienden Stain Away ontdekt voor een rode wijn vlek, onmiddellijk de vlek verwijderd met minimale inspanning en niet agressief voor de stof. Een echte must voor het huishouden!

Beste Petra, Bedankt voor je review! Wij zijn blij te lezend at je blij bent met StainAway. Groet, StainAway

Haalt zelfs glitter weg

Heb het met succes op meerdere oude vlekken gebruikt, zelfs glitter uit het jasje van een pak. Alleen jammer dat het niet op zijde mag, maak daar ook iets voor =)

Hoi Toby, Wat goed dat het ook glitters weg haalt! mbt zijde helaas hebben wij daar nog niks voor, maar wellicht in de toekomst;) Bedankt voor je review, Groet, StainAway

StainAway werkt Echt!!!!!!

Ik had een fikse rode wijn vlek van 10x10cm in mijn splinternieuwe hoody. Zodra je StainAway op de vlek spuit, zoe je de rode vlek al wegtrekken. Even afgespoeld onder lauwwarm water en de vlek was echt verdwenen. Ongelooflijk goed spul. Als u mij niet geloofd, mag u mij bellen. Martin Ravestijn.

Geweldig product!!!!!

Alle vlekken die ik ooit op mijn gezien kleding tegenkom zijn weg en dat alles dankzij deze product! Zojuist 3 spuitflessen besteld deze gaan ik sturen naar mijn vriendin in nieuw Zeeland die net moeder is geworden

Hoi Paula, Fijn te horen dat je blij bent met StainAway, en natuurlijk super leuk dat StainAway straks ook in Nieuw Zeeland wordt gebruikt! Groet,

Prima produkt

Snel en correct verzorgd

Top en goede service!

Geweldig spul en goede service.

Over StainAway

Met vlekverwijderaar StainAway verwijder je vlekken eenvoudig uit kleding, tapijt en overige stoffen. Vervelende vlekken zoals bloedvlekken, vetvlekken, inktvlekken, koffievlekken, rode wijnvlekken, lippenstiftvlekken en heel veel meer vlekken verwijder je snel en eenvoudig met deze vlekverwijderaar. StainAway is verkrijgbaar in een flesje en als vlekkendoekje. Met het flesje kun je honderden vlekken verwijderen en het doekje is erg handig om vlekken te verwijderen die je onderweg maakt.