Bedankt!

Valt tegen

Krijg de vlekken er niet uit sorry Had er echt zeker meer van verwacht

Hoi, Bedankt voor je review! Vervelend te lezen dat je de vlekken niet uit de kleding krijgt. Wil je ons een berichtje sturen met om welke vlekken en welke stof het gaat? Dan kunnen wij kijken of er iets aan te doen is. Je berichtje kun je sturen naar [email protected].

Niet goed

Vlek op mijn hemd van rode wijn is niet verdwenen de vlek was wel een dag of 5 oud

Hoi Saverino, Bedankt voor je review, en vervelend te lezen dat de wijnvlek niet uit het shirt is gegaan. Normaliter zouden wijnvlekken van een seconden oud of twee jaar oud uit de stof moeten gaan (dat hoort niet uit te maken). Ik zal even privé contact met je opnemen om te kijken of wij nog iets kunnen doen. Met vriendelijke groet, Bart StainAway

Uitstekende vlekken verwijderaar

Uitstekende vlekkenverwijderaar zelfs voor zeer hardnekkige vlekken.

Het werkt en goed ook

Volgens mij zegt mijn zin alles

Hoi, Goed te horen dat je blij bent met StainAway! Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, StainAway

Fantastisch spul

Ik weet niet wat erin zit maar het werkt iedere keer weer fantastisch. Ermee een dot satesaua uit m’n dure feestjurken gekregen. En onlangs op de bankbekleding (die ik al een keer gewassen had maar kattenpoep vlek er niet uitgekregen toen), en met dit spul eruit gekregen. Ik ben iedere keer verbaasd! Top product.

Hoi, Blij te horen dat de jurk en de bank gered zijn! bedankt voor je uitgebreide beoordeling. Groet, StainAway

Een vol glas rode wijn op mijn stoffen eetkamer bank gemorst. Instructies opgevolgd: Witte natte badstoffen handdoek op de vlek laten drogen (wel 2 dagen laten liggen ) en daarna Stain Away gebruikt. Echt niets maar dan ook niets meer te zien alsof er nooit wijn geknoeid is.Dik tevreden dus!!!!!

Hoi, Blij te horen dat de bank weer vlek vrij is!

Produkt werkt niet

Heb het nu twee keer geprobeerd maar het werkt niet tegen de rode wijnvlekken in mijn trui helaas.

Ik heb thuis een kleine meid van 1 jaar en haar grootste hobby is om vlekken te maken op haar kleding. Verschillende producten gebruikt om de vlekken uit de kleding te krijgen, maar alleen met Stain Away krijg ik alle vlekken uit haar kleding. Echt top! Ik kan niet meer zonder en zou het iedereen aanraden!

Boven verwachting goed spul!

Ik had al een tijd twee vlekken in een do kerblauwe lamswollen trui. Geen idee wat het was maar het ging er op geen enkele manier uit. Toen dit product geprobeerd. Via via had ik er al eens van gehoord. Ik was behoorlijk sceptisch, maar geloof het of niet, de vlekken zijn er helemaal uit. Topspul

Oude vlekken verdwenen als sneeuw voor de zon

Oude vlekken, die er na 3 x wassen nog niet uit waren, verdwenen als sneeuw voor de zon. Top artikel! onmisbaar zeker op de vakantie!

geweldige service

Bestellen liep wat moeilijk. Zeer vriendelijk hulp gehad voor bestellen en betalen. Top bedrijf en top product.

Bedankt voor je enthousiaste beoordeling! Groet, Bart

Maakt goed schoon

Doekje besteld om te testen. Donker vlekje in tapijt snel en makkelijk eruit kunnen krijgen. Heel tevreden.

Hoi, Bedankt voor de review en fijn te lezen dat het vlekje uit het tapijt is gegaan. Met vriendelijke groet, StainAway

heel goed

ik had een hele oude vlek en die heb ik er nu uit gekregen met stain away

Hi, Bedankt voor je review! Fijn te lezen dat de oude vlek er uit is gegaan! Groet, StainAway

Jammergenoeg het werkt niet.

Ik heb dit product een aantal keren geprobeerd. De lovende reacties kan ik niet plaatsen. Bij mij werkte het totaal niet. Ik had b.v. een aantal weken koffie gemorst op de vloerbedekking en aangezien de website niet heel duidelijk was, heb ik contact opgenomen met het bedrijf. Vervolgens Stain Away geprobeerd, de koffievlekken gingen niet weg. Gelukkig heb ik met een ander product de koffievlekken wel weg gekregen, hier ben ik erg blij mee. De afgelopen dagen had ik op mijn rok vlekken gekregen, ook StainAway weer uitgeprobeerd, doet niets. Voor mij een teleurstelling.

Ongelooflijk handig middel

Veel vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon, echt handig! Het doekje is ook vaker te gebruiken gelukkig als je het maar vochtig houdt in de verpakking. Helaas kreeg ik een oude vlek van verf er niet mee weg, maar bijvoorbeeld vet wel. Dus ben erg tevreden.

Uitstekend product en snel geleverd

stainaway is een werkt fantastisch en daarnaast snel geleverd

Ontvangen

Nog niet gebruikt, maar wel ontvangen! Blij mee!

Beste heer/mevrouw, Zojuist heb ik gecontroleerd of uw bestelling goed is verwerkt en dat is het geval, zoals de mail ook aangeeft. De afgelopen tijd zijn pakketjes soms wat langer onderweg dan gebruikelijk. PostNL geeft aan dat dit komt wegens de Covid-19 situatie. Indien u de bestelling na vandaag nog steeds niet heeft ontvangen, kunt u dan een berichtje sturen naar [email protected]? Dan verzend ik dat de bestelling opnieuw. Met vriendelijke groet, Bart de Boer StainAway

Waanzinnig!

Verwijdert ECHT alle vlekken, ongelofelijk!

Super klantgericht

Vanwege een hele hardnekkige bloedvlek contact opgenomen met het bedrijf. Ik werd super goed geholpen. Kreeg mijn geld retour en zelfs gratis nog een flesje toegestuurd. Na 2 nachten intrekken van alle vloeistof, die ik had in de flesjes is mijn bloedvlek echt uiteindelijk helemaal verdwenen uit mijn matras. Ben er zo blij mee! Voor minder hardnekkige vlekken kan je volstaan met 3x een spray. Op die manier kan je veel meer vlekken behandelen. Het spraydoekje vond ik ook erg handig. Die kan je op de vlek leggen en een nachtje samen met de spray in laten trekken. Dat helpt zeker extra. Een dikke pluim voor het product en de klantgerichtheid van het bedrijf. Top!

Een uitkomst!

Nog nooit vlekken zo goed en volledig verwijderd als met deze toverdoekjes en spray! Een absolute aanrader!

Perfect, beste aankoop van het jaar!

Wil nooit meer zonder

Werkt verbluffend goed

Kreeg de rode wijnvlekken in mijn blouse van een paar dagen oud er heel gemakkelijk en snel uit met een stainaway doekje

Fantastisch product

Simpel en efficiënt product dat in geen enkel huishouden zou mogen ontbreken. Verwijdert vrijwel alle vlekken op een eenvoudige wijze, ik wil niet meer zonder!

Over StainAway

Met vlekverwijderaar StainAway verwijder je vlekken eenvoudig uit kleding, tapijt en overige stoffen. Vervelende vlekken zoals bloedvlekken, vetvlekken, inktvlekken, koffievlekken, rode wijnvlekken, lippenstiftvlekken en heel veel meer vlekken verwijder je snel en eenvoudig met deze vlekverwijderaar. StainAway is verkrijgbaar in een flesje en als vlekkendoekje. Met het flesje kun je honderden vlekken verwijderen en het doekje is erg handig om vlekken te verwijderen die je onderweg maakt.