Stain away

Tijdens mijn werk koffie gemorst op mijn witte T-shirt. Direct het stain away doekje gebruikt en de vlek was weg. Er fijn product en geurloos.

Nog te weining gebruikt

kan er nog niets van zeggen

Een openbaring hoe geweldig vlekken te verwijderen zijn met Stainaway. Alle zorgen om bloedvlekken, ballpointvlekken, oude of nieuwe, en vele anderen van zijn van de baan. Een SUPERproduct!

Geweldig goed spul

Vlekken gaan er goed perfect uit

Mijn tapijtvlekken zijn verdwenen als sneeuw voor de zon.

Was een beetje sceptisch,maar zeer tevreden over de flesjes en de doekjes.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Nadat mijn bestelling niet aankwam en ik een email hierover naar hen stuurde op zondag, kreeg ik op zondag van Bart een berichtje terug dat hij de volgende dag het pakje zelf bij mij zou afleveren. Dit is grote klasse!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer goede service, meteen antwoord op je email en snel geleverd. Fantastisch product naast vlekken als wijn en bloed ook de gordels van mijn maxi cosi brandschoon gekregen!!!!

Pluspunten

super snelle levering

Pluspunten

Top spul! M'n witte schoentjes, na gebruik op een festival, weer helemaal schoon gekregen.

Pluspunten

Wat een top spul is Stain Away! Tijdens een weekendje weg paprika gegeten, en een vlek gekomen op mijn (natuurlijk..) spierwitte nieuwe trui. Met een bekende vlekkenverwijderaar van een ander merk geprobeerd de vlek eruit te krijgen, door dit meerdere malen op de vlek te sprayen en de trui te wassen, maar helaas zonder succes. Na thuiskomst (2 dagen later) heb ik Stain Away op de vlek gesprayed en nog een keer de trui in de was gegooid, en de vlek is eruit!!!! Super!

Jammer dat de flesjes kleiner zijn geworden!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel, vriendelijk en ze geven altijd goed advies.

Dat ik het straks ook gewoon in de winkels kan kopen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super fijn spul! Zelfs de oude vlekken gaan eruit - ik kan niet meer zonder. Handig formaat, heb het altijd bij me in noodsituaties.

Het ruikt niet naar parfum maar dat vind ik juist wel prettig!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duidelijke communicatie & verzending. Voor de rest een fijn product wat erg goed werkt!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fijn bedrijf en een super goed product!

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Werkt goed en snel op heel veel verschillende soorten vlekken. De vlekkendoekjes zijn handig voor onderweg!

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Gewelidg snelle resultaten bij vlekken veroorzaakt door eten. Levering was snel en inc paar doekjes

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

StainAway werkt echt! ik ken geen ander middel op de Nederlandse markt wat zonder chemicaliën, ZOVEEL verschillend vlekken verwijderd! Absolute aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik dacht dat mijn vloerkleed verpest was, maar de rode wijn is er weer helemaal uit!

Over StainAway

Met vlekverwijderaar StainAway verwijder je vlekken eenvoudig uit kleding, tapijt en overige stoffen. Vervelende vlekken zoals bloedvlekken, vetvlekken, inktvlekken, koffievlekken, rode wijnvlekken, lippenstiftvlekken en heel veel meer vlekken verwijder je snel en eenvoudig met deze vlekverwijderaar. StainAway is verkrijgbaar in een flesje en als vlekkendoekje. Met het flesje kun je honderden vlekken verwijderen en het doekje is erg handig om vlekken te verwijderen die je onderweg maakt.