Top zaak!

Reith power heeft 6 laadpalen bij ons geplaatst na uitgebreid en professioneel advies. De installatie is door vakkundige monteurs gedaan. De laadpalen worden al goed gebruikt.

Goed om te horen dat de laadpalen al veel gebruikt worden en dat u tevreden bent!

Goede service!

Men nam erg snel contact op na mijn eerste aanvraag. Ook het vervolgtraject was erg prettig en professioneel. Een goed bedrijf met veel kennis van zaken!

Beste Robbert, bedankt voor deze 10! Wij vonden het zelf ook een mooi project om te doen.

Alles ging soepel en er werd snel gereageerd!

Mooie review, bedankt!

Keurig volgens afspraak.

Prettig contact. Kundige monteur op locatie. Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd.

Super, bedankt!

nog niet van toepassing

De activering via internet is voltooid. Echter eind mei komt pas Liander en daarna zal ik kunnen zien of alles goed is gegaan.

Fijn dat alles gelukt is met de activering. Onze monteurs hebben in de groepenkast alles voorbereid. Nadat Liander is geweest voor de verzwaring naar 3 fasen zijn wij overtuigd dat het laadpunt naar behoren zal werken.

Goed bedrijf

Prettig om met te werken, goede communicatie en kennis

Bedankt voor deze positieve beoordeling!

goed overleg

Werkzaamheden uitgevoerd, zoals afgesproken

Fijn dat u tevreden bent!

Goede begeleiding en voor bereiding

Mooie review, bedankt!

Top geregeld

Kreeg zeer snel een offerte. Na deze te hebben goedgekeurd werd een afspraak ingepland om de lader te monteren. Een professionele ploeg heeft de lader geïnstalleerd. Alles naar volle tevredenheid.

Bedankt voor deze prachtige review! Fijn dat u tevreden bent. Daar krijgen we energie van!⚡

Super snel en professioneel

Binnen enkele dagen van offerte tot installatie. Deze verliep zonder problemen en alles werd keurig aangesloten.

Uitstekende vakmensen

Zeer net en professioneel bedrijf, over de installatie van 4 laadpalen op bedrijfslocatie en 2 op privé locaties werd zeer goed advies gegeven. De voorinformatie( offerte) was zeer uitgebreid en duidelijk. Prijs kwaliteit is goed.

Betrokken en vakkundig. Zowel de verkoop als de uitei delijk installatie

Uitstekend!

De installateur heeft de laadpaal netjes gemonteerd op de oprit van mijn woning en verbonden met de meterkast. De laadpaal werkt uitstekend.

Servicegerichte houding, goed offerte traject, goede bereikbaarheid en reactie snelheid

Professioneel offerte traject met goede online dienstverlening. Zorgvuldige uitleg van het traject. Komt afspraken goed na en handelt zaken zorgvuldig af. Is bereidt tot aanpassing bij klachten. Voelde me serieus genomen en de de hele installatie is keurig werkend afgeleverd.

Goed!

Prima geregeld. Keurige offerte. Dag van de afspraak waren de heren netjes op tijd. Hebben keurig werk afgeleverd! Aanrader!

Vakkundig en betrouwbaar, van harte aan te bevelen.

Super snelle en correcte service. Vakkundige medewerkers die de werkplek ook schoon achter laten. Kortom een bedrijf om aan te bevelen.

Adequaat geholpen door back-office en een prima monteur.

Is goed verlopen

De monteur gaf aan dat het niet te doen was twee op een dag, maar het is toch gelukt. Ondanks de regen (mijn zoon heeft ge assisteer met een paraplu).

Goede en professionele uitvoering

goede en professionele uitvoering door elektricien en hovenier.

Goede communicatie voordat de laadpaal werd geinstalleerd en zeer kundige installatie. Een firma om mee in zee te gaan!!

great.

op tijd alles netjes geinstalleerd geheel naar wens prettig mee samengewerkt

Paal is naar wens geïnstalleerd. Nog een klein puntje, scherm van de paal is erg fel en dimt niet bij stand-by. Het is mogelijk om een custom logo te gebruiken (en met een hoop zwart geeft het scherm vast minder licht). Die mogelijkheid had ik graag geweten toen de paal geplaatst werd.

Kundig en snel

Prima en netjes geplaatste laadpaal

Goed.

Zoals ik kan zien is het netjes gemaakt. nette en aardige man,

Vriendelijk

Netjes geïnstalleerd door monteur, klantenservice behulpzaam