goede service, zelfs in de kou en regen

Goede service, laadpalen op oude locatie netjes verwijderd en gemonteerd op onze nieuwe locatie en de nieuwe palen ook netjes geïnstalleerd en geregistreerd bij TNW.

Deskundig

Binnen 1 dag, alles goed en netjes geregeld.

Nette jongens die net werk afleveren

Volgens afspraak waren ze netjes op tijd, en hebben alles netjes gemaakt en achter gelaten.

Fijn bedrijf

Snel kunnen schakelen met Bas. Was altijd erg behulpzaam. Bij de installatie werd een waterleiding geraakt, maar dat werd direct opgelost.

Goed, keurige oplevering

Goed, keurige oplevering

Voor onze VVE de perfecte leverancier, top kwaliteit, goed meedenkend.

Van begin offertetraject tot en met de oplevering een prima ervaring met Jeroen Reith en zijn monteurs. Een zeer duidelijk, transparante offerte die duidelijk de mogelijkheden aangeeft. Schouwing ter plaatse en op afgesproken datum een lastige maar zeer kundig en correct uitgevoerde installatie in onze garage van de VVE in ons appartementen gebouw. Zeer vakkundige en vriendelijke monteurs. Werken zeer netjes! Een absolute aanrader.

Dank voor je positieve reactie. Veel laadplezier gewenst!

Installatie is prima verlopen

Duidelijke offerte en vlotte afhandeling Dag van installatie geheel volgens afspraak verlopen. Spannend moment of laadpaal ook daadwerkelijk doet als je eerste keer aansluit. Inpluggen en laden maar :-)

Bedankt Carlien en veel laadplezier gewenst!

Plezierige en professionele levering van de oplaadzuil.

100% professionals aan het werk gehad, je ziet zelfs niet dat er een kabel is gelegd, het gras en de bestrating zijn perfect hersteld.

Hoi Ronald, bedankt voor de mooie review!

Prima meedenkende professional

Snel en klantgerichte professional. Zeker aan te raden.

Zeer tevreden.

Vriendelijke professionele monteurs hebben de opdracht volledig naar wens uitgevoerd.

Prima partij.

Alles verliep geruisloos.

Afspraak werd eenvoudig gemaakt en op de dag van montage werd alles goed gemonteerd en duidelijk uitgelegd.

Goed en netjes uitgevoerd

De installatie is prima en volgens afspraak verlopen. Aanpassingen in de meterkast netjes uitgevoerd. Graafwerkzaamheden zijn goed gedaan - gras en straatwerk weer netjes hersteld.

Afspraak ruim op tijd ingepland. Werkzaamheden snel en uitstekend uitgevoerd.

Zeer tevreden over het plaatsen van de paal. Monteurs waren zeer correct en hebben de paal/aansluiting prima opgeleverd.

Ze doen wat er beloofd is

In goede samenwerking kwam de offerte tot stand. Omdat er niet direct de juiste apparatuur werd geleverd duurde de totale aansluiting wat langer dan afgesproken, maar zonder extra kosten of gezeur!

Snel en vakkundig

De laadpaal werd door de medewerkers snel en vakkundig geplaatst. Alles weer netjes opgeruimd en achter gelaten.

De klant staat centraal

De mensen van Reith zijn top!

Correcte en vlotte werkwijze.

Meedenken bij het zoeken naar een passende oplossing, installatie op een correcte wijze uitgevoerd nadat de offerte dezelfde week al was uitgebracht.

Bedankt voor de beoordeling Henk en fijn dat je tevreden bent.

Perfect geregeld!

Gemaakte afspraken perfect nagekomen. Keurige jongens aan het werk!

Mooi dat alles naar wens is. Bedankt voor de beoordeling.

duidelijke afspraken

verder goed bevallen geen omkijken naar en dat hebben we het liefste, zodat wij ons kunnen concentreren in waar wij goed in zijn

Fijn om te horen dat je tevreden bent, bedankt voor de beoordeling!

Laadpaal is netjes geplaatst door de installateur en eenvoudig geregeld via Reith Power. Geen op- en of aanmerkingen

Super dat u tevreden bent!

Snelle en vakkundige installatie van de laadpaal. Heldere communicatie.

Snelle en vakkundige installatie van de laadpaal. Heldere communicatie.

Mooi om te horen! Bedankt voor de beoordeling.

Fijn geholpen in het voortraject en ook in de uitvoering een goed gevoel aan overgehouden.

Bij de aanschaf en plaatsing van een laadvoorziening thuis werd ik door Newmotion aan Reith Power gekoppeld. In de verkoop fase prima geholpen door Erdal, een aantal keer met elkaar gekeken wat de mogelijkheden waren. Over de uitvoering ook zeer tevreden, er is netjes gewerkt, zowel binnen als buiten. Het contract met de monteur was daarnaast ook prettig!

Bedankt voor het vertrouwen Rick! Groet Erdal.

Snelle service, accurate levering.

Binnen een dag offerte gereed, binnen een week de EV lader geplaatst en wel, zeer tevreden!

Top! Dankjewel

Vakkundige expertise, professioneel uitgevoerd

Uitgebreid advies inclusief zeer duidelijk toegelichte offerte. Installatie dubbele laadpaal aan huis snel en vakkundig gedaan. Prima nazorg achteraf. Absolute aanrader!

Bedankt Herman!