er is goed mee te overleggen in mijn geval.

Perfect afgehandeld.

Duidelijke offerte en perfect geinstalleerd

Super service snel en duidelijk!

Met een paar belletjes heb je wat je wilt hebben snelle service ,nette monteurs en goeie uitleg prima bedrijf!!

Snelle reactie!Goed geholpen

Ben in zijn algemeenheid goed en vlot geholpen.

Zeer betrouwbaar!

Gelijk een goed gevoel bij Reith Power. Ik heb contact gehad met Bilel, zeer duidelijke uitleg en een professionele aanpak. Het laadstation is geïnstalleerd en werkt naar behoren. Kortom: Top aanpak!

Prima, keurig geplaatst en opgeleverd

Prima, keurig geplaatst en opgeleverd

Vanaf het eerste contact met Bas tot en met de plaatsing door de monteur is alles zeer soepel verlopen. Inmiddels maken wij al enige tijd naar grote tevredenheid gebruik van de laadpaal. Een absolute aanrader!

Afspraak is afspraak met een topservice!

Korte lijntjes, altijd bereikbaar of reageren zeer snel in combinatie met een uitmuntende prijs-kwaliteitverhouding!

Beste Joost, Bedankt voor je positieve review. Veel laadplezier gewenst!

Professioneel & fijn bedrijf wat zijn afspraken nakomt!

Vanaf het 1e contact met de Sales tot aan de uitvoering is alles goed & voorspoedig verlopen. Medewerkers zijn erg vakkundig, pakken dingen snel op en kwamen zelfs 1 dag voor plaatsing alles nog even checken!

Werkzaamheden zijn heel goed bedacht en uitgevoerd

Zoals je hoopt dat alle werkzaamheden om en aan je huis zouden verlopen..

Gewoon goed!

Alles goed geregeld vanaf "wens"formulier / advies voor uitvoering of aanpassing meterkast / inplannen afspraak en het uitvoerende werk. Alles netjes uitgevoerd en opgeruimd achtergelaten! Telefonisch benaderd of alles naar wens is gegaan! Vervangende kap laadpaal snel vervangen.

Snel en oplossingsgericht!

Door een inschattingsfout van mijn kant, kon de bedrading niet via de afgesproken manier gedaan worden. Er werd direct overlegd en meteen een oplossing aangedragen. De bestrating werd ook keurig opgeleverd. Complimenten.

Top service en goede ontzorging

Alles klopt; voorbereiding, planning en after sales!

goede service, zelfs in de kou en regen

Goede service, laadpalen op oude locatie netjes verwijderd en gemonteerd op onze nieuwe locatie en de nieuwe palen ook netjes geïnstalleerd en geregistreerd bij TNW.

Deskundig

Binnen 1 dag, alles goed en netjes geregeld.

Nette jongens die net werk afleveren

Volgens afspraak waren ze netjes op tijd, en hebben alles netjes gemaakt en achter gelaten.

Fijn bedrijf

Snel kunnen schakelen met Bas. Was altijd erg behulpzaam. Bij de installatie werd een waterleiding geraakt, maar dat werd direct opgelost.

Goed, keurige oplevering

Goed, keurige oplevering

Voor onze VVE de perfecte leverancier, top kwaliteit, goed meedenkend.

Van begin offertetraject tot en met de oplevering een prima ervaring met Jeroen Reith en zijn monteurs. Een zeer duidelijk, transparante offerte die duidelijk de mogelijkheden aangeeft. Schouwing ter plaatse en op afgesproken datum een lastige maar zeer kundig en correct uitgevoerde installatie in onze garage van de VVE in ons appartementen gebouw. Zeer vakkundige en vriendelijke monteurs. Werken zeer netjes! Een absolute aanrader.

Dank voor je positieve reactie. Veel laadplezier gewenst!

Installatie is prima verlopen

Duidelijke offerte en vlotte afhandeling Dag van installatie geheel volgens afspraak verlopen. Spannend moment of laadpaal ook daadwerkelijk doet als je eerste keer aansluit. Inpluggen en laden maar :-)

Bedankt Carlien en veel laadplezier gewenst!

Plezierige en professionele levering van de oplaadzuil.

100% professionals aan het werk gehad, je ziet zelfs niet dat er een kabel is gelegd, het gras en de bestrating zijn perfect hersteld.

Hoi Ronald, bedankt voor de mooie review!

Prima meedenkende professional

Snel en klantgerichte professional. Zeker aan te raden.

Zeer tevreden.

Vriendelijke professionele monteurs hebben de opdracht volledig naar wens uitgevoerd.

Prima partij.

Alles verliep geruisloos.

Afspraak werd eenvoudig gemaakt en op de dag van montage werd alles goed gemonteerd en duidelijk uitgelegd.

Over Reith Power

Reith Power is specialist op het gebied van laadpaal voorzieningen voor alle elektrische auto’s. Met de techniek en kennis van morgen realiseren we kleine en grotere oplaadinstallaties in heel Nederland. Dit doen we bij klanten thuis, bij bedrijven en organisaties. Van een enkele laadpaal tot publieke laadpleinen met slimme beheersystemen en van betrouwbaar advies tot vakkundige installatie met gegarandeerd de beste service; Reith Power sluit altijd aan op uw duurzame wensen.