De klant staat centraal

De mensen van Reith zijn top!

Correcte en vlotte werkwijze.

Meedenken bij het zoeken naar een passende oplossing, installatie op een correcte wijze uitgevoerd nadat de offerte dezelfde week al was uitgebracht.

Bedankt voor de beoordeling Henk en fijn dat je tevreden bent.

Perfect geregeld!

Gemaakte afspraken perfect nagekomen. Keurige jongens aan het werk!

Mooi dat alles naar wens is. Bedankt voor de beoordeling.

duidelijke afspraken

verder goed bevallen geen omkijken naar en dat hebben we het liefste, zodat wij ons kunnen concentreren in waar wij goed in zijn

Fijn om te horen dat je tevreden bent, bedankt voor de beoordeling!

Laadpaal is netjes geplaatst door de installateur en eenvoudig geregeld via Reith Power. Geen op- en of aanmerkingen

Super dat u tevreden bent!

Snelle en vakkundige installatie van de laadpaal. Heldere communicatie.

Snelle en vakkundige installatie van de laadpaal. Heldere communicatie.

Mooi om te horen! Bedankt voor de beoordeling.

Fijn geholpen in het voortraject en ook in de uitvoering een goed gevoel aan overgehouden.

Bij de aanschaf en plaatsing van een laadvoorziening thuis werd ik door Newmotion aan Reith Power gekoppeld. In de verkoop fase prima geholpen door Erdal, een aantal keer met elkaar gekeken wat de mogelijkheden waren. Over de uitvoering ook zeer tevreden, er is netjes gewerkt, zowel binnen als buiten. Het contract met de monteur was daarnaast ook prettig!

Bedankt voor het vertrouwen Rick! Groet Erdal.

Snelle service, accurate levering.

Binnen een dag offerte gereed, binnen een week de EV lader geplaatst en wel, zeer tevreden!

Top! Dankjewel

Vakkundige expertise, professioneel uitgevoerd

Uitgebreid advies inclusief zeer duidelijk toegelichte offerte. Installatie dubbele laadpaal aan huis snel en vakkundig gedaan. Prima nazorg achteraf. Absolute aanrader!

Bedankt Herman!

Goed advies, snelle levering, perfecte montage

weinig aan bovenstaande toe te voegen. Goed advies, begrijpelijke en goed verzorgde offerte, snelle reactie en terugkoppeling op vragen. Ook montage is prima verzorgd. Ik had thuis een ander klein probleempje, monteur heeft dat samen met mij gefixed. Bij andere aanbieders lange levertijd, hier veel sneller. Aanrader !!!

Dit horen we graag Michel! Bedankt voor deze 10.

Duidelijke afspraken die ook netjes zij nagekomen

Van offerte tot en met de installatie was het een soepel traject.

Hartelijk dank Egbert!

Snelle en correcte afhandeling

Schakelen en meedenken over een snelle oplossing voor plaatsing van laadpalen. Zonder problemen is alles in zeer korte tijd actief.

Bedankt voor deze mooie 10!

Goed geregeld (ik heb de auto nog niet dus nog geen gebruik van gemaakt)

Dankjewel Martijn!

Betrouwbare indruk is waargemaakt

Reith Power (Bas Reith) maakte een zeer betrouwbare indruk, verstrekte duidelijke offertes en kwam de afspraken goed na. De plaatsing van de Wallbox Pulsar Plus verliep goed en de werking ook.

Bedankt Bas voor deze review! Veel laadplezier met de Wallbox

Top zaak!

Reith power heeft 6 laadpalen bij ons geplaatst na uitgebreid en professioneel advies. De installatie is door vakkundige monteurs gedaan. De laadpalen worden al goed gebruikt.

Goed om te horen dat de laadpalen al veel gebruikt worden en dat u tevreden bent!

Goede service!

Men nam erg snel contact op na mijn eerste aanvraag. Ook het vervolgtraject was erg prettig en professioneel. Een goed bedrijf met veel kennis van zaken!

Beste Robbert, bedankt voor deze 10! Wij vonden het zelf ook een mooi project om te doen.

Alles ging soepel en er werd snel gereageerd!

Mooie review, bedankt!

Keurig volgens afspraak.

Prettig contact. Kundige monteur op locatie. Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd.

Super, bedankt!

nog niet van toepassing

De activering via internet is voltooid. Echter eind mei komt pas Liander en daarna zal ik kunnen zien of alles goed is gegaan.

Fijn dat alles gelukt is met de activering. Onze monteurs hebben in de groepenkast alles voorbereid. Nadat Liander is geweest voor de verzwaring naar 3 fasen zijn wij overtuigd dat het laadpunt naar behoren zal werken.

Goed bedrijf

Prettig om met te werken, goede communicatie en kennis

Bedankt voor deze positieve beoordeling!

goed overleg

Werkzaamheden uitgevoerd, zoals afgesproken

Fijn dat u tevreden bent!

Goede begeleiding en voor bereiding

Mooie review, bedankt!

Top geregeld

Kreeg zeer snel een offerte. Na deze te hebben goedgekeurd werd een afspraak ingepland om de lader te monteren. Een professionele ploeg heeft de lader geïnstalleerd. Alles naar volle tevredenheid.

Bedankt voor deze prachtige review! Fijn dat u tevreden bent. Daar krijgen we energie van!⚡

Super snel en professioneel

Binnen enkele dagen van offerte tot installatie. Deze verliep zonder problemen en alles werd keurig aangesloten.

Uitstekende vakmensen

Zeer net en professioneel bedrijf, over de installatie van 4 laadpalen op bedrijfslocatie en 2 op privé locaties werd zeer goed advies gegeven. De voorinformatie( offerte) was zeer uitgebreid en duidelijk. Prijs kwaliteit is goed.