Goede begeleiding en voor bereiding

Mooie review, bedankt!

Top geregeld

Kreeg zeer snel een offerte. Na deze te hebben goedgekeurd werd een afspraak ingepland om de lader te monteren. Een professionele ploeg heeft de lader geïnstalleerd. Alles naar volle tevredenheid.

Bedankt voor deze prachtige review! Fijn dat u tevreden bent. Daar krijgen we energie van!⚡

Super snel en professioneel

Binnen enkele dagen van offerte tot installatie. Deze verliep zonder problemen en alles werd keurig aangesloten.

Uitstekende vakmensen

Zeer net en professioneel bedrijf, over de installatie van 4 laadpalen op bedrijfslocatie en 2 op privé locaties werd zeer goed advies gegeven. De voorinformatie( offerte) was zeer uitgebreid en duidelijk. Prijs kwaliteit is goed.

Betrokken en vakkundig. Zowel de verkoop als de uitei delijk installatie

Uitstekend!

De installateur heeft de laadpaal netjes gemonteerd op de oprit van mijn woning en verbonden met de meterkast. De laadpaal werkt uitstekend.

Servicegerichte houding, goed offerte traject, goede bereikbaarheid en reactie snelheid

Professioneel offerte traject met goede online dienstverlening. Zorgvuldige uitleg van het traject. Komt afspraken goed na en handelt zaken zorgvuldig af. Is bereidt tot aanpassing bij klachten. Voelde me serieus genomen en de de hele installatie is keurig werkend afgeleverd.

Goed!

Prima geregeld. Keurige offerte. Dag van de afspraak waren de heren netjes op tijd. Hebben keurig werk afgeleverd! Aanrader!

Vakkundig en betrouwbaar, van harte aan te bevelen.

Super snelle en correcte service. Vakkundige medewerkers die de werkplek ook schoon achter laten. Kortom een bedrijf om aan te bevelen.

Adequaat geholpen door back-office en een prima monteur.

Is goed verlopen

De monteur gaf aan dat het niet te doen was twee op een dag, maar het is toch gelukt. Ondanks de regen (mijn zoon heeft ge assisteer met een paraplu).

Goede en professionele uitvoering

goede en professionele uitvoering door elektricien en hovenier.

Goede communicatie voordat de laadpaal werd geinstalleerd en zeer kundige installatie. Een firma om mee in zee te gaan!!

great.

op tijd alles netjes geinstalleerd geheel naar wens prettig mee samengewerkt

Paal is naar wens geïnstalleerd. Nog een klein puntje, scherm van de paal is erg fel en dimt niet bij stand-by. Het is mogelijk om een custom logo te gebruiken (en met een hoop zwart geeft het scherm vast minder licht). Die mogelijkheid had ik graag geweten toen de paal geplaatst werd.

Kundig en snel

Prima en netjes geplaatste laadpaal

Goed.

Zoals ik kan zien is het netjes gemaakt. nette en aardige man,

Vriendelijk

Netjes geïnstalleerd door monteur, klantenservice behulpzaam

Klantgerichte organisatie

Ik ben tevreden.

De paal is helemaal volgens wens geplaatst.

De paal is op een correcte manier geplaatst, Alles is in goed overleg met de monteur gegaan. Na afloop is het werk netjes opgeleverd en is er prima uitleg over de werking gegeven.

Zeer prettige en kundige installateur.

De installateur was zeer correct en was prettig in de omgang. Het werk is netjes uitgevoerd en in goed overleg. Alles werkt naar behoren; zo hoort een installatie uitgevoerd te worden.

Laadpunt aansluiten? Feestje!

Prima verlopen. Keurig werk geleverd

Alles netjes en goed afgehandeld

Goede afspraken, en worden ook nagekomen.

Vakwerk geleverd

Alles verliep vlag afspraak. Nette, vakkundige medewerker.

goede, betrouwbare service

Mijn ervaringen met Reith Power zijn: - communicatief - meedenkend - service - snel reagerend - netjes handelen

Over Reith Power

Reith Power is specialist op het gebied van laadpaal voorzieningen voor alle elektrische auto’s. Met de techniek en kennis van morgen realiseren we kleine en grotere oplaadinstallaties in heel Nederland. Dit doen we bij klanten thuis, bij bedrijven en organisaties. Van een enkele laadpaal tot publieke laadpleinen met slimme beheersystemen en van betrouwbaar advies tot vakkundige installatie met gegarandeerd de beste service; Reith Power sluit altijd aan op uw duurzame wensen.