Betrokken en vakkundig. Zowel de verkoop als de uitei delijk installatie

Uitstekend!

De installateur heeft de laadpaal netjes gemonteerd op de oprit van mijn woning en verbonden met de meterkast. De laadpaal werkt uitstekend.

Servicegerichte houding, goed offerte traject, goede bereikbaarheid en reactie snelheid

Professioneel offerte traject met goede online dienstverlening. Zorgvuldige uitleg van het traject. Komt afspraken goed na en handelt zaken zorgvuldig af. Is bereidt tot aanpassing bij klachten. Voelde me serieus genomen en de de hele installatie is keurig werkend afgeleverd.

Goed!

Prima geregeld. Keurige offerte. Dag van de afspraak waren de heren netjes op tijd. Hebben keurig werk afgeleverd! Aanrader!

Vakkundig en betrouwbaar, van harte aan te bevelen.

Super snelle en correcte service. Vakkundige medewerkers die de werkplek ook schoon achter laten. Kortom een bedrijf om aan te bevelen.

Adequaat geholpen door back-office en een prima monteur.

Is goed verlopen

De monteur gaf aan dat het niet te doen was twee op een dag, maar het is toch gelukt. Ondanks de regen (mijn zoon heeft ge assisteer met een paraplu).

Goede en professionele uitvoering

goede en professionele uitvoering door elektricien en hovenier.

Goede communicatie voordat de laadpaal werd geinstalleerd en zeer kundige installatie. Een firma om mee in zee te gaan!!

great.

op tijd alles netjes geinstalleerd geheel naar wens prettig mee samengewerkt

Paal is naar wens geïnstalleerd. Nog een klein puntje, scherm van de paal is erg fel en dimt niet bij stand-by. Het is mogelijk om een custom logo te gebruiken (en met een hoop zwart geeft het scherm vast minder licht). Die mogelijkheid had ik graag geweten toen de paal geplaatst werd.

Kundig en snel

Prima en netjes geplaatste laadpaal

Goed.

Zoals ik kan zien is het netjes gemaakt. nette en aardige man,

Vriendelijk

Netjes geïnstalleerd door monteur, klantenservice behulpzaam

Klantgerichte organisatie

Ik ben tevreden.

De paal is helemaal volgens wens geplaatst.

De paal is op een correcte manier geplaatst, Alles is in goed overleg met de monteur gegaan. Na afloop is het werk netjes opgeleverd en is er prima uitleg over de werking gegeven.

Zeer prettige en kundige installateur.

De installateur was zeer correct en was prettig in de omgang. Het werk is netjes uitgevoerd en in goed overleg. Alles werkt naar behoren; zo hoort een installatie uitgevoerd te worden.

Laadpunt aansluiten? Feestje!

Prima verlopen. Keurig werk geleverd

Alles netjes en goed afgehandeld

Goede afspraken, en worden ook nagekomen.

Vakwerk geleverd

Alles verliep vlag afspraak. Nette, vakkundige medewerker.

goede, betrouwbare service

Mijn ervaringen met Reith Power zijn: - communicatief - meedenkend - service - snel reagerend - netjes handelen

Vriendelijk en harde werkers

Het team dat de paal kwam installeren heeft dat snel, goed en met een glimlach gedaan! Puntje dat beter kon: er bleef behoorlijk wat zand over na het terugleggen van tegels en gras. Het was netjes geweest als dit aangetrild was zodat ook het resterende zand weer op de open plek terecht kwam. Nu ben ik bang voor verzakking.

Alles conform afspraak en netjes gewerkt

Deskundig advies, planning conform mijn wensen en een soepele en nette installatie.

Meedenkend / oplossingsgericht

Heldere communicatie en op een zeer prettige wijze meedenkend. De prijs is prima en de levering snel. De Zappi (laadpaal) is snel en netjes gemonteerd. Ook in de meterkast nog een duidelijke uitleg gekregen. Werkt naar volle tevredenheid! Aanbevelingswaardig.

Goede service, goede kennis en heel vriendelijk

Ervaring is prima en zeker aan te bevelen.