Vriendelijk en harde werkers

Het team dat de paal kwam installeren heeft dat snel, goed en met een glimlach gedaan! Puntje dat beter kon: er bleef behoorlijk wat zand over na het terugleggen van tegels en gras. Het was netjes geweest als dit aangetrild was zodat ook het resterende zand weer op de open plek terecht kwam. Nu ben ik bang voor verzakking.

Alles conform afspraak en netjes gewerkt

Deskundig advies, planning conform mijn wensen en een soepele en nette installatie.

Meedenkend / oplossingsgericht

Heldere communicatie en op een zeer prettige wijze meedenkend. De prijs is prima en de levering snel. De Zappi (laadpaal) is snel en netjes gemonteerd. Ook in de meterkast nog een duidelijke uitleg gekregen. Werkt naar volle tevredenheid! Aanbevelingswaardig.

Goede service, goede kennis en heel vriendelijk

Ervaring is prima en zeker aan te bevelen.

Vriendelijk personeel, snel geregeld

Volgens afspraak kwamen een man of 5 dit even regelen. Binnen 1.30 uur was alles geregeld en hing de laadpaal netjes aan de muur.

Duidelijke communicatie over offerte en goed uitvoering

Goed advies en perfect geïnstalleerd

Voor het eerst een elektrische auto en had geen idee welke laadpaal het best paste bij mijn auto en of mijn bezoekers aan ons bedrijf hier ook gebruik van konden maken. Ik zocht geen laadpaal webshop maar een installateur die me het complete plaatje kon adviseren en installeren. Reith Power nam na mijn bericht op hun site binnen een half uur contact met me op en ik kreeg al snel een compleet beeld. Dezelfde dag ontving ik de uitgebreide offerte waar ik een goed gevoel bij kreeg en die ik graag omzette in een opdracht. Netjes volgens afspraak is de laadpaal geïnstalleerd en we maken er met veel plezier gebruik van.

Prima.

Prima service.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Reith Power heeft ons fantastisch ontzorgd bij het leveren en installeren van 10 laadpalen. Ze leveren goede service en communiceren goed met de opdrachtgever.

Laadbox perfect geïnstalleerd.

Laadbox perfect geïnstalleerd. Erg blij mee en goede service.

Perfecte installatie

Alles volgens afspraak netjes geleverd en geinstalleerd.

Geweldige en nette installatie

Bij ons thuis is door Reith Power een laadpunt gerealiseerd. De oplevering was vakkundig, netjes en dankzij de flexibiliteit (lang leve een huis uit de jaren 50) is het uitstekend uitgevoerd!

Goed professioneel advies en vakkundig gemonteerd!

Bedrijf met kennis van zaken. Duidelijke offerte en goed werk afgeleverd.

Over Reith Power

Reith Power is specialist op het gebied van laadpaal voorzieningen voor alle elektrische auto’s. Met de techniek en kennis van morgen realiseren we kleine en grotere oplaadinstallaties in heel Nederland. Dit doen we bij klanten thuis, bij bedrijven en organisaties. Van een enkele laadpaal tot publieke laadpleinen met slimme beheersystemen en van betrouwbaar advies tot vakkundige installatie met gegarandeerd de beste service; Reith Power sluit altijd aan op uw duurzame wensen.