Zeer snelle levering!

Besteld en de volgende dag al in huis!

Beste Jacco, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop! Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Handvat van een kast beschadigd

Adequaat en snel geholpen nadat bij levering een gedeelte van een handvat afgebroken was, gewoon via email met foto van mijn kant uit naar de klantenservice, binnen 1 week was het nieuwe handvat geleverd. Een tevreden klant..

Beste Gerard, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Alles klopt,goede kwaliteit stoelen.aan te raden.

Beste Cem, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Mooie stoelen! Parma

Kleur en vormgeving erg mooi, wel wat hoog terwijl ik 1.75m ben. Ik kan niet mijn gehele voet op de grond zetten. Van de zijkant zie je de zwarte schroefjes eronder uitsteken en de witte nopjes had ik anders afgewerkt. Maar voor deze prijs zijn wij er heel gelukkig mee! Goed uitgekozen kleuren, al met al stijlvol, kekke, vriendelijke uitziende stoelen.

Beste Nova, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Top product en service

Zwarte waston echt een eyecatcher in mijn stoere industriële badkamer.

Beste Marco, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Prima meubels en heel snel geleverd binnen 10 dagen. Geweldig!

Beste Renske, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent! Daar doen we het voor. Veel plezier van je aankoop. Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Prachtig artikel, netjes geleverd

Blij met de aankoop. Kost wat maar wel heel mooi artikel voor gekregen.

Beste Esther, Leuk om te lezen dan je blij bent met je aankoop. We wensen je er veel plezier van. Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Hellemaal zoals verwacht.

Overzichtelijke website. Duidelijke omschrijving.

Beste Dolinda, Bedankt voor je bericht. Fijn dat we aan je verwachting hebben voldaan. Veel plezier van je aankoop! Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Fijne services... overzichtelijke site

Na bestellen van poefjes tijdens de levering iets misgegaan. Niet in het sorteercentrum aangekomen. Na contact snel opgelost. Nieuwe gestuurd welke zeer snel binnen waren. Complimenten naar label 51

Beste Jerry, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Goede en snelle levering

Een duidelijke website waar we een mooie lamp hebben gevonden en besteld. De levering was snel en hij hangt prachtig.

Beste Marloes, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Leuk om te lezen dat de lamp een mooi plekje heeft gekregen en fijn dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier van je aankoop! Groeten, Marije Klantenservice Label 51

Mooie spullen

Ik had de sidetable besteld. Levering na een paar dagen. Dame die belde voor de afspraak van levering was echter ongeduldig en niet zo vrie delijk. Snel, snel. Mooie kwaliteit sidetable. Was goed ingepakt

Beste heer/mevrouw De Vries, Bedankt voor je beoordeling. Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Snelle levering, geweldige service, mooie spullen

Wij zijn super tevreden over onze Salontafel van Label51! De tafel werd snel geleverd. Helaas bleek er een scheur in het blad te zitten maar na melding onzerzijds werd de tafel direct de volgende dag omgeruild voor een ander exemplaar. Fijn bedrijf om zaken mee te doen, vriendelijke bezorgdienst ook. Niets dan lof, een aanrader.

Beste Marion, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. We wensen je veel plezier van je nieuwe salontafel. Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

makkelijk en betrouwbaar

lampje online besteld en deze werd binnen enkele dagen geleverd en in goede staat. Gewoon een betrouwbare en goede service. Veel keuze ook.

Beste Ruud, Bedankt voor je beoordeling. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Prima levering, dito service. Kwaliteit kast iets minder

Bestellen, levering en service prima. Van het product (een kast) vond ik de bouwkwaliteit voldoende, maar niet fantastisch. Deurtjes hangen niet helemaal gelijk in de kast (scheelt een paar millimeter, maar je ziet het wel). Magneetjes kreeg ik moeilijk vast in de deurtjes. Ook de instructies waren hier en daar niet heel duidelijk. Je moest echt goed kijken om te zien welk onderdeel bij welke stap benodigd was. Eén onderdeel was afgebroken tijdens het in elkaar zetten. Binnen een week had ik een vervangend onderdeel in de brievenbus, dus dat was top geregeld!

Beste Timo, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Pakket bezorgd volgens afspraak en netjes ingepakt. Product voldoet aan de omschrijving zoals vermeld op de website.

Beste Pieter, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Super goede en betrouwbare service

Ik heb hanglampen besteld bij Label 51 en kreeg deze spoedig geleverd. De service aan de telefoon, waarin ik advies vroeg over de lamp die ik kon gebruiken, was erg plezierig en duidelijk. Kortom... ik bestel graag nog eens bij jullie!

Beste Lennie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Prima info, snelle levering, eventueel de mogelijkheid om zelf af te halen.

Beste Ylonka, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Geweldige service

Zelf mijn order die 16 weken in backorder stond waren ze niet vergeten!

Beste Miranda, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Goed prima

Goede en snelle afhandeling en bezorging

Beste Greta, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Top geregeld!

Goeie website, leuk aanbod, aantrekkelijk geprijsd en correcte levering.

Beste Yvonne, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Slechte communicatie en nazorg

als er onderdelen ontbreken of er iets is stuk aangeleverd is één keer een mail sturen niet voldoende. je moet er zelf meerdere keren achteraan. op sommige onderdelen van een levering van een maand geleden zit ik nog te wachten ...

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Het leveren van de onderdelen heeft inderdaad te lang geduurd. Nogmaals onze excuses hiervoor. Dit is niet de service waar wij voor staan. Uiteindelijk is het opgelost en hopen wij dat je toch plezier hebt van je aankoop. Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Leuke stoelen!

De stoeltjes zijn heel leuk, snelle levering en makkelijk te monteren. Top!

Beste Laura, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Mooie lampen en goede service. Door transport was een lamp stuk bij levering. Wij kregen gelijk dezelfde dag een nieuwe lamp toegestuurd.

Beste Anita, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Zeer correcte levering.

Snelle correcte levering. Zien er goed uit. Jammer dat het “kapje”onder zit ipv boven. Ik had het idee dat ze alle kanten gedraaid konden worden teminste zo staat het erbij.

Beste Willy, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de levering. We hopen dat je veel plezier hebt van de lampen, ondanks ze iets anders zijn dan je had verwacht. Groeten, Sanne Klantenservice Label 51

Leuke eetkamerstoelen, zitten prima!

Snelle levering, maten kloppen goed. Zit prima!

Beste Annette, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Marije Klantenservice LABEL51