Super mooie lamp, latere aflevering

Op donderdag middag besteld, helaas werd het niet geleverd op vrijdag zoals stond vermeld maar op zaterdag middag Verder staat de lamp super mooi

Beste Miranda, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten. Jammer dat de levering een dag later heeft plaats gevonden. Wij streven er altijd na om het de volgende dag te leveren, maar hebben soms ook te maken met drukte bij onze vervoerders. Hopelijk zien we je snel nog eens terug als klant. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Geen reactie op manco melding

Na levering eetkamer stoelen bleek bij 1 stoel de vloerdoppen manco. Mail gestuurd maar 0 reactie. Echt slecht.

Beste Bert, Bedankt voor je beoordeling. Erg vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses voor het ongemak en wij zullen dit zeker meenemen om ons te verbeteren in de toekomst. Wij zullen z.s.m. contact met je opnemen om het probleem op te lossen. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Good service

Quick answer, found a solution

Dear René, Thanks for the feedback. We are happy to see that you are satisfied with our service. Greetings, Ronald Customer service LABEL51

Goede service, snelle levering!

Mooie producten, snelle levering, goede retourafhandeling.

Niets op aan te merken

Kleed besteld. Niet duur. Goed verpakt verzonden en snel. En product voldeed aan de verwachting.

👌🏼

👌🏼

Netjes geleverd en makkelijk te monteren

Kreeg een mooie grote doos, netjes in plastic. Uitgepakt, gemonteerd in een paar minuten. Simpel en super mooi!

Klantenservice top

Levering werd alleen niet gemeld

goede prijs, goed product, snelle bezorging

goede prijs, goed product, snelle bezorging.. wat wil je nog meer?

Redelijk

Niet zo best,jullie zeggen terug sturen kost niks,maar wij moesten gewoon 6,95 betalen??? Hoe kan dit. Mvg Dhr.Trouborst.

Hele mooie stoelen en uitstekende service

Onze stoelen goed verpakt toegekregen Makkelijk te monteren Hele goede kwaliteit Uitstekende na-service. Er ontbraken boutjes en onmiddellijk na contact de ontbrekende boutjes verzonden Wij zijn heel blij met onze stoelen en het bedrijf