Vlot bericht/mail ontvangen.

De levering zeer goed verlopen. Het pakket was zeer goed ingepakt. 2 salonrafeltjes. Dus tot dusver positief over label51....

Beste H.A., Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Online besteld na teleurstellend bezoek aan de winkel

Woensdag 30 juni op een regenachtige dag de winkel van Sfeer in Assen binnen gelopen op zoek naar een nieuwe bank. 1 dame achter de balie en een dame zat op een kruk ervoor die ons begroetten. Na ruim een half uur in de winkel (wij waren de enige klanten op dat moment) te hebben doorgebracht zaten de dames nog steeds aan de balie, aandachtig op hun laptops. Zelfs nadat wij hun passeerden werden we niet aangesproken. Nadat ik nog een opmerking maakte "drukke dag vandaag he" vertelden ze me dat er inderdaad niks te doen was door de regen. Euh hallo, wij hebben net een half uur nagenoeg elke bank in de winkel geprobeerd?! Kennelijk werden de koopsignalen niet opgepikt dus hebben we de winkel maar verlaten. Op de website van Label51 de bank opgezocht die we bij Sfeer hebben gezien en besteld. Bestelproces ging zeer soepel en 2 dagen later was de bank al in huis! Jammer dat de winkel de kans heeft gemist, gezien de retail het al zo moeilijk heeft. Wij zijn in ieder geval heel blij met de bank en zullen ook zeker weer terugkomen bij Label51. Hopelijk komt dit bericht ook binnen bij Sfeer en doen ze er wat mee want het is een mooie winkel.

Beste Frank, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat de winkel ervaring niet naar wens was. Wij zijn wel blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Snelle levering en mooie stoelen

Ik ben heel blij met mijn barkrukken. Ze zijn mooi, zitten goed en maken mijn eethoekje helemaal af. Ik heb ze op een donderdagavond besteld en had ze zaterdags in huis.

Beste Astrid, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Erg Tevreden met de aankoop. Zoals verwacht.

1 item niet op voorraad. Duurde wel even maar werd regelmatig via de mail op de hoogte gehouden. Dus goede service.

Beste WMA, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

goede communicatie

duidelijk en goed overleg mogelijk, als een product verkeerd besteld is kan het zonder problemen worden geretourneerd!

Beste Ben, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Prima service, snel geleverd.

Beste Louise, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Bestelling eetkamerstoelen Otta vlot geleverd

Stoel otta 4x Hebben een luxe uitstraling en zijn van een mooie kwaliteit

Beste M, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Snel en makkelijk

Niet duur, snelle levering

Beste Evelien, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Hele goede Service en snelle levering

Levering binnen drie dagen en netjes in de kamer afgeleverd en hele vriendelijke chaufeur

Beste Jan, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Kapstok besteld werd op de hoogte gehouden via mail werd de volgende dan bezorgd precies zoals op de site stind

Beste Anette, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Wij zijn erg tevreden

Heel tevreden. Snelle levering. We hadden ook nog iets wat niet op voorraad was en werden daar ook van op de hoogte gehouden. En de stoelen zitten ook nog eens heerlijk.

Beste Harja, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Mooie stoelen

Mooie en fijne stoelen die snel leverbaar waren.

Beste Marjolein, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Beste Karin, Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Matig

Veel te lang moeten wachten

Beste Ludo, Dankjewel voor je beoordeling. Erg vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Helaas heeft het coronavirus invloed heeft op de meubelindustrie wereldwijd. De containers om de producten in te verschepen zijn momenteel schaars. Helaas duurt het daardoor langer voordat artikelen bij ons in het magazijn aankomen. Wij nemen deze feedback zeker mee om onze service te verbeteren. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Super snel en netjes geleverd!!!

Mooie producten en snelle levering

Beste Susanne, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Langzaamste levering ooit

Van bestelling tot levering heeft maanden geduurd. Kan gebeuren dat het mis gaat met de voorraad, maar ik moest zelf aantal keer bellen om uit te vinden wat de status was.

Beste Vincent, Dankjewel voor je beoordeling. Wat vervelend dat de levering lang heeft geduurd. Als ik je bericht lees denk ik dat je bestelling in backorder heeft gestaan dit komt doordat het coronavirus invloed heeft op de meubelindustrie wereldwijd. De containers om de producten in te verschepen zijn momenteel schaars. Helaas duurt het daardoor langer voordat artikelen bij ons in het magazijn aankomen. Ik hoop dat je de bestelling wel goed in ontvangst hebt genomen en we wensen je veel plezier van je aankoop!

Mooie en leuke dingen

Label51 heeft een o erzichtelijke site, mooie spullen en levert snel

Beste Rosemarie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze website, producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Mooie lamp

Mooie lamp, aanrader. Fijn dat licht naar onderen niet geblokkeerd wordt. snelle bezorging!

Beste Ellen, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Mooie meubels, snelle levering!

We waren toe aan iets nieuws en hebben uiteindelijk onze meubels gevonden bij Label51. We werden netjes geholpen bij de conceptstore in Zutphen en tot onze verassing werden de meubels de week erna al geleverd! (En dat in Coronatijd) Helaas was er iets mis met het tafelblad van de eetkamertafel en dit werd ook snel en netjes opgelost waardoor we nu optimaal kunnen genieten van onze meubels. Aanrader!

Beste Kim, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat het eerste tafelblad niet naar wens was. Wij zijn blij om te lezen dat je nu wel tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Het product viel mij tegen. Teveel geld voor een dienblad dat alleen maar als decoratie gebruikt kan worden. De service was goed. Zonder problemen krijg ik netjes mijn geld terug.

Beste Connie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wat jammer dat het product niet naar wens was. Wel fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Goede kwaliteit snelle levering

Ik wilde mijn huis opruimen en heb daarvoor prachtige zwartmetalen opbergdozen, blikken en kisten aangeschaft van label51. Deze serie is mooi uitgevoerd en heeft een stoere vintage look. Mooie afwerking, goede kwaliteit. Precies wat ik nodig had. Super blij mee. Opgeruimd staat netjes

Beste E, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Goede en snelle service, mooi product!

Mooie tafel, werd snel geleverd. De dag erna had ik al een mail ontvangen van de vervoerder (ik zag het zelf pas helaas 2 dagen later in mn spam inbox) dat we een afspraak konden maken. Werkt ook goed met de levering. Mooi product, we zijn er erg blij mee!

Beste Amber, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Prima product, keurige levering

Twee tafellampen besteld. Werden prima op de hoogte gehouden van levering. Top !

Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Goede levering, goed produkt!!

Goed en vlot geleverd. Goede communicatie over de levering. Megagoed en netjes verpakt! Makkelijk zelf in elkaar te zetten. Prachtige stoelen. Mooie velours stof. Heel erg happy met de stoelen!

Beste Linda, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en de service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Goed, op de levering na

De ervaring qua website en bestelling is goed. De levering van postnl was minder. Ik had deze stoel juist besteld zodat deze de volgende dag geleverd zou zijn. Maar helaas kwam hij pas na het weekend.