Onvolledige informatie verstrekt voor aankoop

Dit is geen duurzaam product. Poef was/is voor ons bedoeld om op te zitten. Op de website is nergens het voorbehoud gemaakt dat deze proef daarvoor niet is bedoeld. Dat lezen we pas in de gebruiksaanwijzing (nadat we alle labels van de poef hebben verwijderd). Verder is het jammer dat de hoes niet verwijderbaar is en daarmee dus ook niet wasbaar.

Mooie producten, snelle levering, top kwaliteit.

Onprofessioneel

Slechte communicatie. Gegevens op de site kloppen niet qua levering. Telkens late berichtgeving en alles afschuiven op Corona. Geen tegemoetkoming en nette behandeling. Reacties op email krijg je niet. Levering ging fout. Zeer teleurgesteld in dit bedrijf en dat is zonde want ze hebben erg mooi spullen.

Beste A, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten. Wij vinden het erg jammer dat je vervelende ervaringen hebt opgedaan met ons bedrijf. Wij zullen dit intern bespreken en onze uiterste best doen om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Wij willen zeker niet alles afschuiven op Covid, maar doordat het een wereldwijd probleem is ervaren ook wij als groothandel daar grote problemen mee omtrent levering en vertragingen. Ik heb begrepen dat het product inmiddels wel bij je is geleverd dus ik hoop dat je er toch nog veel plezier van gaat hebben. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

perfecte zaak en snelle levering

na bestelling ,snelle levering prima ga zo door.

Beste Diana Mulder, Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en producten. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Netjes op de hoogte gehouden van levertijd

Nadat ik eerst de bestelling had geplaatst kreeg ik snel te horen dat het product was uitverkocht. Label51 heeft mij goed van de nieuwe levering op de hoogte gehouden en bij de nieuwe voorraad heb ik direct het product weer besteld.

Beste Frank, Bedankt voor deze erg mooie beoordeling. Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Snel geleverd, prima service

Makkelijk bestelproces, leuke producten en snelle levering. Top!

Beste Danielle, Bedankt voor dit geweldige cijfer! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Snel en goed!

Product snel bezorgd en precies zoals aangegeven op de foto

Beste Matthijs, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Nette winkel, keurige levering

Wij hebben diverse eetkamerstoelen besteld uit de serie Monza en Luca. De prijs kwaliteitverhouding is erg goed. Helaas zijn bepaalde kleuren momenteel lastig leverbaar door de gevolgen van Covid-19.

Beste Jan, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is inderdaad op dit moment erg lastig om leveringen te ontvangen en uit te leveren. Wij wensen je veel plezier van je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Super tevreden.

Alles keurig verpakt. Snelle levering. En een duidelijke beschrijving toegevoegd. Super tevreden. Goede service.

Beste Edwin, Heel erg bedankt voor deze geweldige recensie. Erg fijn om te lezen dat je blij bent met onze producten en service! Veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Precies wat je wilt!

De poef is precies wat ik wilde. Erg stevig, en het formaat zoals beschreven op de website. Snelle bezorging. Echt aan te raden!

Beste Aart, Geweldig cijfer, dankjewel! Super om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en service. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Goede service Goede kwaliteit

Beste Ando, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met onze kwaliteit en service. Wij wensen je veel plezier van je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Makkelijk besteld, goed op de hoogte gehouden

Online besteld, prima afhandeling Goed op de hoogte gehouden van de vertraagde levering (oorzaak Corona) Blij met onze lampjes

Beste Astrid, Bedankt voor je mooie recensie. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Veel plezier met je aankoop! Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Prettige service en helpdesk. Zeer tevreden met de levering en de manier hoe het bedrijf met mijn bestelling om ging.

Beste H, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en tevreden bent over de producten en service. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

bijzonder prettig en zeer klantvriendelijk

Vlotte reactie, probleem snel en accuraat opgelost.

Beste Riet, Bedankt voor deze erg mooie beoordeling! Erg fijn om te lezen dat je snel en goed bent geholpen met het probleem. Veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Simpel bestellen en snelle bezorging

Perfecte snelle bezorging. Artikel heel mooi ook qua kleur. Alleen valt de zithoogte 3cm hoger uit dan normale stoelhoogtes. Ik kom niet met de voeten aan de grond. We gaan zelf iets van de poten afzagen.

Beste Jolande, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je blij bent met onze producten en service. Jammer dat het niet gelijk past en hopelijk is het zelf aanpassen goed gelukt. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Snelle levering, mooie producten

Goed geholpen

Goed geholpen toen bleek dat er een stoel stuk was goed en snel geregeld

Beste Annemieke, Super cijfer, dankjewel! Erg fijn om te lezen dat je goed bent geholpen bij problemen. Ik wens je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

super snelle levering, mooi product

Erg blij met mijn wandrek. Super snelle levering, goed verpakt en prachtig mooi wandrek.

Beste Esther, Super beoordeling! Erg fijn om te lezen dat je blij bent met het product en de levering. Wij wensen je nog veel plezier met het wandrek. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Gewoon goed

Helaas wat vertraging bij de aflevering. Maar dat werd snel en duidelijk gecommuniceerd en natuurlijk veroorzaakt door corona.

Beste Alex Maas, Heel erg bedankt voor deze geweldige recensie. Het is inderdaad soms lastig dat er wat vertragingen zijn, maar het is fijn om te lezen dat de communicatie daarover goed is geweest. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Snelle levering. Leuke kapstok.

Beste Helene, Bedankt voor dit fantastische cijfer! Wij wensen je nog veel plezier met de kapstok. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Super blij met mijn gehaakte poef

Ontzettend mooie poef, qua kleur en vorm! Kleur olijf groen, exact de kleur van onze bank. Staat mooi en ben blij dat ik de grote maat genomen heb! Ook super snelle bezorging. Top!

Beste Alfred, Bedankt voor je hele mooie beoordeling! Erg fijn dat je zo blij bent met onze producten en service. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

goed spul

kwaliteit spullen ,tip lever vilt mee voor onder de poten

Beste Mark, Bedankt voor de geweldige recensie! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze productkwaliteit. Wij zullen je tip meenemen en intern overleggen voor in de toekomst. Veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

De kast is geweldig en goed geïnformeerd over de levertijd. Keurig netjes ingepakt afgeleverd door uiterst vriendelijke chauffeur.

Beste Cynthia, Bedankt voor je hele mooie recensie! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en service. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Mooie producten, telefonisch goed bereikbaar. Snel geleverd

Beste Irma, Heel erg bedankt voor het geweldige cijfer! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51