Fijn bedrijf

We hebben 2 Fauteuils Livo, een salontafel set en een magazinehouder gekocht. Goede website, correcte levering en het voornaamste de prima kwaliteit. Ga zo door!

Beste Huug, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Top ervaring!

Mooie spullen en snelle levering!

Beste Emilie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Snel geleverd, netjes verpakt

Zie hiervoor

Beste Lia, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Perfecte tafel vind hem prachtig.

Ik ben heel blij met de geleverde tafel. Mijn enige kritiek is dat ik geen bevestigingsmail kreeg na de betaling. Dat vond ik een beetje vervelend. Maar de tafel kwam vanzelf :-)

Beste Dafna, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit zeker mee om onze service te verbeteren. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze product. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Mooie kwalitatief goede spullen

Beste J, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Netjes afgeleverd

Beste Rob, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

veel geduld hebben

Het kastje is mooi echt naar mijn verwachtingen besteld. De levering is goed, Jammer dat je er 4 maanden op moet wachten en dit niet vermeld wordt als je een bestelling plaatst. Paar keer gebeld en dan krijg je te horen nog niet binnen. De laatste keer werd het kastje ineens afgestuurd. Ik had er een beetje een vreemd gevoel bij. Ik weet niet of ik nog een keer zou bestellen bij label51

Beste Wilma, Erg vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Wij nemen deze feedback zeker mee om onze service te verbeteren. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit hout en snelle levering en service.

Beste Lisanne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Ideale laptoptafel!

Snelle levering, heel goed ingepakt, en past mooi bij het bijzettafelset Figure. Heel blij mee.

Beste Marja, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Prettige klantenservice en snelle levering

Vragen over mijn bestelling werden snel en naar tevredenheid beantwoord.

Beste Bas, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Bestelling vergeten maar goed opgelost.

2 weken voor geplande bezorgdatum besteld. Na een extra telefoontje werd ons verzekerd dat het op de gekozen dag verstuurd zou worden. Uiteindelijk geen bestelling op gekozen datum en ook geen verzendbevestiging. Na het weekend te hebben gewacht, via de telefoon moeten vernemen dat Label51 het was vergeten te verzenden. Excuses en het werd dezelfde dag nog verzonden zodat het de volgende dag alsnog in huis was. Goed opgelost maar toch jammer.

Beste Jesse, Dankjewel voor je recensie. Wij nemen dit zeker mee om onze service te verbeteren. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Mooi tafelblad, snelle levering en duidelijke communicatie. Zeer positief!

Beste Julia, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Kwaliteitsproducten en vlotte levering

Binnen enkele dagen het product in huis. De website wekt géén verkeerde indruk van de producten en toont goed wat je ook daadwerkelijk ontvangt. Daarbij is mijn gekochte product kwalitatief enorm goed.

Beste Rick, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze product. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Kapstok besteld, maar hier zat een productiefout in. Dit aangegeven en daags erna hadden ze al een nieuwe opgestuurd. Alleen een hoop invulwerk bij het retourformulier, 1st online en daarna nog op papier (dit kan wel iets beter)

Beste Wim, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We zullen je feedback meenemen. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Mooie stoelen, voor een goede prijs, de volgende dag al geleverd.

Beste Harrie, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Bezorging liet geen keuze

Als je in 18:15 een berichtje krijgt dat de volgende de kast bezorgt wordt dan heb je te weinig tijd om iets te regelen. Er is ook geen optie in een andere bezorgdag te kiezen. We hebben geluk dat het in onze buurt redelijk veilig is en dat de kast onder het afdak geplaatst kon worden. Anders had de bezorgdienst de kast meteen mee kunnen terug nemen. Geen idee wat er dan gebeurd, of er dan een nieuwe poging gedaan wordt voor het afleveren.

Beste Floris, Bedankt voor je beoordeling. Erg vervelend dat je niet een bezorg optie kon kiezen. Wij zullen deze feedback mee nemen en met de vervoerder bespreken. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Niet de verwachting

Stalen kast besteld en geleverd gekregen. (Fence) Maar de kwaliteit van het staal is om te huilen, gaten die tegenover elkaar horen te zitten voor de bevestigingbouten komen niet overeen. gaten mochten we dus allemaal opnieuw tappen. +: mooie kast - : veel herstelwerk door slecht kwaliteit staal

Beste Jimmy, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het jammer dat je niet tevreden bent over ons product. Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Naar aanleiding van mijn mail de juiste lamp gevonden

Beste Jose, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Snelle levering en duidelijke montagehandleiding

Mooie en stoere kast, werd netjes verpakt geleverd. Met de duidelijke handleiding stond de kast gauw in elkaar. Het enigste minpuntje is de glasplaten in de deuren. Zit iets teveel ruimte tussen waardoor het rammelt met open en dicht doen. Zelf tape er tussen gedaan en schroefjes beter aangedraaid.

Beste Yolanda, Bedankt voor je beoordeling! Wij nemen deze feedback zeker mee om onze producten te verbeteren. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Super snelle levering, artikel voldoet aan de beschrijving

Beste Bianca, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Heel tevreden

Goede service snelle levering

Beste Marja, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

mooi meubel maar lastig in elkaar zetten

Het zou mij enorm helpen als de beschrijving plus tekeningen groter waren. Nu had ik in de beginlatten het kleine gaatje onderin gemist....is bijna niet te zien op de tekening.....de hele kast verder goed in elkaar gezet maar doordat ik de latjes dus net omgekeerd had, de voorste vanachter en andersom, konden de deurtjes niet bevestigd en moest het helemaal opnieuw, wat een hele klus was doordat er veel vastgeklikt zit.

Beste Valeria, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wat vervelend dat je de kast opnieuw in elkaar moest zetten. We zullen het doorgeven of de handleiding wat groter zou kunnen. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Mooie kast, duidelijke handleiding

Mooie kast. Alle onderdelen zijn genummerd en de handleiding is duidelijk, dus makkelijk in elkaar te zetten. Vanwege de vele onderdelen, is dit alleen niet heel snel gedaan.

Beste Annick, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze product. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Mooie producten en snelle levering

We hebben een zwarte stalen kast gekocht en zijn hier erg blij mee. De kast was binnen 2 dagen geleverd en de service was top. De klantenservice heeft ons vriendelijk te woord gestaan en was erg behulpzaam.

Beste Mariette, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Snelle levering, super leuk bankje, goede kwaliteit

Ik heb n eettafel bank gekocht, dag 1 besteld, volgende dag al geleverd, mooie kwaliteit! Heel blij mee!

Beste Sigrid, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service en ons product. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51