Zeer goed alleen verkeerde indicatie levertijd

Alles ging netjes en makkelijk, echter stond de levertijd op 1-2 weken en werd dit 2 dagen. Normaal niet erg maar wel als je vloer nog niet klaar is waarop de kast komt te staan …

Beste Dario, Bedankt voor je feedback! We zullen proberen de levertijden beter in de gaten te houden. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Afmetingen zijn onjuist

Direct na aflevering gereclameerd over de onjuiste afmeting van de hoogte tafel. Nog geen reactie ontvangen.

Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Onze reactie tijd is vanwege de drukte helaas wat langer. Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen horen we het graag. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Mooie collectie staande en tafellampen en snelle levering

Beste E, Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Super kwaltiteit, Snelle levering.

1 product was een klein defecte, snel opgelost, en er werd ons een nieuwe opgestuurd. Zeer vriendelijk, snelle reacties, en goede kwaliteit, die zeer stevig verpakt zit bij levering.

Beste Serge, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Heel blij met mijn bijzettafeltje

De volgende dag al bezorgd! Heel blij met mijn bijzettafeltje. Precies wat ik zocht. Een stoer en handig, niet te groot, krukje voor naast je stoel.

Beste Marie-Jose, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Goede ervaring

Mooie website. Duidelijke info over product. Snelle levering. Had een bijzettafel besteld. Ben er erg blij mee.

Beste Suzanne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Prima geen klagen

Heb nu 2 kasten besteld van label 51. Ik ben erg tevreden. De levering van de 2e kast ging heel snel, binnen 3 dagen. Heel fijn.

Beste Angelique, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Goede kwaliteit- prijs verhouding. Veel keuze. Makkelijk online bestellen. Snelle levering. Stoelen zijn goed verpakt voor verzending. Nette bezorging.

Beste Hans, Er fijn om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Snelle reactie, er was iets mis met onze bestelling. Onmiddellijk geregeld door Label 51. Zeer tevreden met oplossing. Bestel bij gelegenheid zeker weer bij dit bedrijf!

Beste Marga, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Super fijn!

Vier eetkamerstoelen besteld, zeer snelle levering! Woensdag 15:00 besteld en de ochtend erna werden de stoelen al bezorgd! De stoelen zitten zeer fijn en zien er degelijk uit. Een aanrader!

Beste Joyce, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Goede en snelle service en communicatie

Wij hadden vier eetkamerstoelen gekocht. Van een ven de stoelen was de vulling van de rugleuning ingedeukt en kwam ook niet meer in zijn vorm teug. Na telefonisch overleg heb ik een foto van de rugleuning gemaakt en via het 'service@label51.com' adres opgestuurd. Binnen twee dagen kreeg ik bericht dat men een nieuwe zitting op zou sturen en ik hoefde de gedeukte zitting niet retour te zenden. Na precies een week had ik de nieuwe zitting binnen. Mijn ervaring is zeer positief ook wat betreft de communicatie met dit bedrijf.

Beste A, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Gewoon supergoed . Bestelling levering alles correct.

Beste Lucia, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Goede ervaring!

Ze reageren snel op mails, goede service.

Beste Dominique, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Snelle prima levering

Prima service , snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden .

Beste Janny, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Ik had een klacht en die is onmiddellijk verwerkt en serieus genomen en voor 100% opgelost. Dank u wel

Beste Carla, Fijn om te lezen dat je blij bent met onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Prijs/kwaliteit in orde

In eerste instantie niet direct leverbaar. Netjes op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd. Goed verpakt, mooie kapstok.

Beste Fam. Niessink, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Prachtige lampen besteld, zeer snel verzonden!

Beste Diny, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Kast binnen een week in huis

Prachtige kast, super blij mee maar in elkaar zetten is wel een klusje!

Beste Sandra, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

niet helemaal tevreden

de levering was snel en op tijd maar er was 1 stoel van de 4 beschadigd

Beste Marc, Dankjewel voor je beoordeling. Erg vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Wij nemen deze feedback zeker mee om onze service te verbeteren. Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen horen we het graag. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Mooie meubels en goed kwaliteit. Waardeloze klantenservice

Klantenservice communiceert niet goed meerdere malen zelf achteraan moeten bellen om mijn levering goed te laten verlopen. Ondertussen nog niet alle spullen binnen

Beste Stan, Dankjewel voor je beoordeling. Erg vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Wij nemen deze feedback zeker mee om onze service te verbeteren. Als we nog iets voor je kunnen betekenen neem gerust contact met ons op. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Goede snelle service met mooie producten

Fijne service en stoere mooie producten

Beste Stephanie, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Gave box

Mooi product en hele snelle levering zoals belooft. Ruim binnen de 24 uur. Heel blij mee. Later de grotere nog besteld.

Beste Cora, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met je product en onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Super fijne bakruk

Stevige zit waar je lang lekker op kan zitten.

Beste Jeroen, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Leuke stoelen die prima zitten

Fijn contact met de klantenservice. Helaas was de beloofde volgende dag levering niet mogelijk. Daarna maakte Post NL er een rommeltje van. Maar we zijn erg blij met de stoelen.

Beste Annelies, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Prima kast voor schappelijk prijs.

Helaas door leveringsproblemen (corona etc) 6 maanden op de kast gewacht. Met 3 personen (er zijn was extra vasthoudhanden nodig) de kast in 1,5 h in elkaar gezet. Het metaal lijkt erg op wat Ikea gebruikt voor zijn metalen kasten. De kast staat prachtig. Heel chic. De deurtjes zouden nog wat perfecter mogen (aan)sluiten maar ik laat de kast eerst even staan (wellicht werkt het materiaal nog wat) voordat ik een poging ga wagen dit voor elkaar te krijgen.

Beste Yurrian, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over je product. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51