Leuke stoelen die prima zitten

Fijn contact met de klantenservice. Helaas was de beloofde volgende dag levering niet mogelijk. Daarna maakte Post NL er een rommeltje van. Maar we zijn erg blij met de stoelen.

Beste Annelies, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Prima kast voor schappelijk prijs.

Helaas door leveringsproblemen (corona etc) 6 maanden op de kast gewacht. Met 3 personen (er zijn was extra vasthoudhanden nodig) de kast in 1,5 h in elkaar gezet. Het metaal lijkt erg op wat Ikea gebruikt voor zijn metalen kasten. De kast staat prachtig. Heel chic. De deurtjes zouden nog wat perfecter mogen (aan)sluiten maar ik laat de kast eerst even staan (wellicht werkt het materiaal nog wat) voordat ik een poging ga wagen dit voor elkaar te krijgen.

Beste Yurrian, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over je product. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

Na zelf bellen alles snel geregeld

Jammer dat de vervoerder de bank bijna niet uit de lift kreeg. Dit heeft voor een scheurtje (ongeveer 1 cm) in de bank gezorgt

Beste Eddy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wat vervelend dat er een scheurtje zit in de bank. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen kun je contact met ons opnemen. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Gekregen wat ik besteld had.

Snel de keuze kunnen maken online. Goed beschreven en snel geleverd.

Beste Hendrik, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Topkwaliteit en service!

Voor mijn bestelling had ik een vraag die snel, professioneel en persoonlijk werd beantwoord. Mijn twee barstoelen had ik al binnen 3 werkdagen in huis en binnen no time in elkaar. Ze zitten super en zijn ook nog eens erg mooi. Blij met mijn nieuwe keukenvrienden!

Beste Lina, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Uiteindelijk hebben we onze salontafel!

Na lang wachten, levering werd constant uitgesteld, kregen we onze cube salontafel. Helaas inclusief schade. Contact opgenomen en dezelfde week een nieuwe salontafel mogen ontvangen. Het lange wachten was niet chill, wees dan duidelijker op de website om geen verwachtingen te creëren.

Beste Henriette, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je lang hebt moeten wachten op de salontafel. Wij zijn blij om te lezen dat je nu tevreden bent met onze product. We wensen je veel plezier van je aankoop. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

mooie stevige tafels

De tafels staan er mooi. Je kan ze op verschillende manieren speels neerzetten. Bovenkant is mooi en het materiaal lijkt erg stevig en krasbestendig.

Beste Ilona, Bedankt voor je mooie beoordeling! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Mooie artikelen, erg blij mee

Prima, had ingevuld vrijdag bezorgen, dit was donderdag gebeurd en ik was niet thuis. Gelukkig was ik niet naar DHL punt gegaan, want werd vrijdag alsnog bezorgd ondanks kaartje waarop stond dat ik het zelf moest ophalen. Omdat het ook een fout vd bezorging kan zijn een prima beoordeling

Beste Mirjam, Bedankt voor je feedback! Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

Goede kwaliteit en snel geleverd

Beste Dineke, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service en producten. Veel woonplezier! Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

dik tevreden

mooie bij set tafel zeer goed verpakt snelle levering en makelijk in elkaar te zetten

Beste Rober, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Marije Klantenservice LABEL51

precies waar ik naar op zoek was

Ik was opzoek naar een duurzame accessoire, voor in een open gangkast en vond een mooi blik met deksel voor EHBO spullen; pleisters en toebehoren. Het staat heel mooi in de open kast en is dus ook nog heel functioneel. Het blik werd keurig netjes verpakt in een precies passende doos en werd ongeschonden bezorgd. Een aanwinst!

Beste Jet, Leuk om te lezen dat je gevonden hebt waar je naar opzoek was. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Makkelijke bestelling, snelle levering.

Overzichtelijke site, prachtig meubel en van goede kwaliteit.

Beste Jits, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze product en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Geweldige snelle bezorging

Besteld en volgende dag bezorgd. Mooie lamp

Beste Lilian, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Prima service, wij hebben een bank gekocht en is zeer naar wens. De bestelling is verlopen zo als aangegeven op de site. Je wordt goed op de hoogte gehouden als het pakket onderweg is en of levering. Zou er zo weer bestellen.

Beste Amanda, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier met de bank! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Vlot bericht/mail ontvangen.

De levering zeer goed verlopen. Het pakket was zeer goed ingepakt. 2 salonrafeltjes. Dus tot dusver positief over label51....

Beste H.A., Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Online besteld na teleurstellend bezoek aan de winkel

Woensdag 30 juni op een regenachtige dag de winkel van Sfeer in Assen binnen gelopen op zoek naar een nieuwe bank. 1 dame achter de balie en een dame zat op een kruk ervoor die ons begroetten. Na ruim een half uur in de winkel (wij waren de enige klanten op dat moment) te hebben doorgebracht zaten de dames nog steeds aan de balie, aandachtig op hun laptops. Zelfs nadat wij hun passeerden werden we niet aangesproken. Nadat ik nog een opmerking maakte "drukke dag vandaag he" vertelden ze me dat er inderdaad niks te doen was door de regen. Euh hallo, wij hebben net een half uur nagenoeg elke bank in de winkel geprobeerd?! Kennelijk werden de koopsignalen niet opgepikt dus hebben we de winkel maar verlaten. Op de website van Label51 de bank opgezocht die we bij Sfeer hebben gezien en besteld. Bestelproces ging zeer soepel en 2 dagen later was de bank al in huis! Jammer dat de winkel de kans heeft gemist, gezien de retail het al zo moeilijk heeft. Wij zijn in ieder geval heel blij met de bank en zullen ook zeker weer terugkomen bij Label51. Hopelijk komt dit bericht ook binnen bij Sfeer en doen ze er wat mee want het is een mooie winkel.

Beste Frank, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat de winkel ervaring niet naar wens was. Wij zijn wel blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Snelle levering en mooie stoelen

Ik ben heel blij met mijn barkrukken. Ze zijn mooi, zitten goed en maken mijn eethoekje helemaal af. Ik heb ze op een donderdagavond besteld en had ze zaterdags in huis.

Beste Astrid, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Erg Tevreden met de aankoop. Zoals verwacht.

1 item niet op voorraad. Duurde wel even maar werd regelmatig via de mail op de hoogte gehouden. Dus goede service.

Beste WMA, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51

goede communicatie

duidelijk en goed overleg mogelijk, als een product verkeerd besteld is kan het zonder problemen worden geretourneerd!

Beste Ben, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Prima service, snel geleverd.

Beste Louise, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Bestelling eetkamerstoelen Otta vlot geleverd

Stoel otta 4x Hebben een luxe uitstraling en zijn van een mooie kwaliteit

Beste M, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Snel en makkelijk

Niet duur, snelle levering

Beste Evelien, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Hele goede Service en snelle levering

Levering binnen drie dagen en netjes in de kamer afgeleverd en hele vriendelijke chaufeur

Beste Jan, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Kapstok besteld werd op de hoogte gehouden via mail werd de volgende dan bezorgd precies zoals op de site stind

Beste Anette, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Wij zijn erg tevreden

Heel tevreden. Snelle levering. We hadden ook nog iets wat niet op voorraad was en werden daar ook van op de hoogte gehouden. En de stoelen zitten ook nog eens heerlijk.

Beste Harja, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51