Mooie stoelen

Mooie en fijne stoelen die snel leverbaar waren.

Beste Marjolein, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Beste Karin, Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Matig

Veel te lang moeten wachten

Beste Ludo, Dankjewel voor je beoordeling. Erg vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Helaas heeft het coronavirus invloed heeft op de meubelindustrie wereldwijd. De containers om de producten in te verschepen zijn momenteel schaars. Helaas duurt het daardoor langer voordat artikelen bij ons in het magazijn aankomen. Wij nemen deze feedback zeker mee om onze service te verbeteren. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Super snel en netjes geleverd!!!

Mooie producten en snelle levering

Beste Susanne, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL 51

Langzaamste levering ooit

Van bestelling tot levering heeft maanden geduurd. Kan gebeuren dat het mis gaat met de voorraad, maar ik moest zelf aantal keer bellen om uit te vinden wat de status was.

Beste Vincent, Dankjewel voor je beoordeling. Wat vervelend dat de levering lang heeft geduurd. Als ik je bericht lees denk ik dat je bestelling in backorder heeft gestaan dit komt doordat het coronavirus invloed heeft op de meubelindustrie wereldwijd. De containers om de producten in te verschepen zijn momenteel schaars. Helaas duurt het daardoor langer voordat artikelen bij ons in het magazijn aankomen. Ik hoop dat je de bestelling wel goed in ontvangst hebt genomen en we wensen je veel plezier van je aankoop!

Mooie en leuke dingen

Label51 heeft een o erzichtelijke site, mooie spullen en levert snel

Beste Rosemarie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze website, producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Mooie lamp

Mooie lamp, aanrader. Fijn dat licht naar onderen niet geblokkeerd wordt. snelle bezorging!

Beste Ellen, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Mooie meubels, snelle levering!

We waren toe aan iets nieuws en hebben uiteindelijk onze meubels gevonden bij Label51. We werden netjes geholpen bij de conceptstore in Zutphen en tot onze verassing werden de meubels de week erna al geleverd! (En dat in Coronatijd) Helaas was er iets mis met het tafelblad van de eetkamertafel en dit werd ook snel en netjes opgelost waardoor we nu optimaal kunnen genieten van onze meubels. Aanrader!

Beste Kim, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat het eerste tafelblad niet naar wens was. Wij zijn blij om te lezen dat je nu wel tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Het product viel mij tegen. Teveel geld voor een dienblad dat alleen maar als decoratie gebruikt kan worden. De service was goed. Zonder problemen krijg ik netjes mijn geld terug.

Beste Connie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wat jammer dat het product niet naar wens was. Wel fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Goede kwaliteit snelle levering

Ik wilde mijn huis opruimen en heb daarvoor prachtige zwartmetalen opbergdozen, blikken en kisten aangeschaft van label51. Deze serie is mooi uitgevoerd en heeft een stoere vintage look. Mooie afwerking, goede kwaliteit. Precies wat ik nodig had. Super blij mee. Opgeruimd staat netjes

Beste E, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Goede en snelle service, mooi product!

Mooie tafel, werd snel geleverd. De dag erna had ik al een mail ontvangen van de vervoerder (ik zag het zelf pas helaas 2 dagen later in mn spam inbox) dat we een afspraak konden maken. Werkt ook goed met de levering. Mooi product, we zijn er erg blij mee!

Beste Amber, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Prima product, keurige levering

Twee tafellampen besteld. Werden prima op de hoogte gehouden van levering. Top !

Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Goede levering, goed produkt!!

Goed en vlot geleverd. Goede communicatie over de levering. Megagoed en netjes verpakt! Makkelijk zelf in elkaar te zetten. Prachtige stoelen. Mooie velours stof. Heel erg happy met de stoelen!

Beste Linda, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en de service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Goed, op de levering na

De ervaring qua website en bestelling is goed. De levering van postnl was minder. Ik had deze stoel juist besteld zodat deze de volgende dag geleverd zou zijn. Maar helaas kwam hij pas na het weekend.

Snel en adequaat geleverd en goede kwaliteit produkt

Snel en adequaat geleverd en goede kwaliteit produkt

Beste Eveline, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en product. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Via de winkel duurt levering 3 wkn. Besteld rechtstreeks bij Label51 is de lamp de volgende dag geleverd.

Beste Jan, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Snel geleverd alles dik in orde, bedankt.

Mooi product, snel geleverd zoals verwacht.

Beste A, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

kruk voldoet zeker aan mijn verwachtingen

vlotte levering bescherming onderkant pootjes kon eventueel wel iets beter mooie uitvoering

Beste Magda, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Mooie producten, snelle levering.

Heldere communicatie, goed product.

Beste Glenn, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice Label 51

Snelle levering van mooi product precies zoals omschreven!

Beste Marjo, Bedankt voor je hele mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

snelle levering, goede nazorg

3 stoelen geleverd, 2 met schade. Na melding werden onmiddelijk de beschadigde delen vervangen.

Beste Raoul de Troije, Bedankt voor je mooie recensie! Wij vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Goed ik ben er blij mee. Moest even wachten op mijn lampen maar daar kon niets niemand wat aan doen

Zie hier boven tekst

Beste M, Wat een geweldige beoordeling! Heel erg bedankt daarvoor en fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons merk. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Heel tevreden!

Mooie producten, kleuren op de website komen overeen met de werkelijke kleuren, snelle keurige levering. Kortom heel tevreden over mijn bestellingen :)

Beste Ilona, Heel erg bedankt voor deze geweldige recensie! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Wij wensen je nog veel veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Snelle levering van grote dienbladen. Ben tevreden!

Beste Dorien, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te zien dat je tevreden bent. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Hele mooie lamp en snel bezorgd

Beste Lilian, Bedankt voor deze super beoordeling! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

de geer 8 4004 LT Tiel