zeer snelle levering

2 mooie eetkamer stoelen besteld en de volgende dag al in huis!

Beste Fred, Bedankt voor je mooie recensie! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Mooi kastje

Snelle levering product als omschreven

Beste Marij Custers, Bedankt voor je geweldige cijfer! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent met het product en service. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Mooie bank en hocker

Bank en hocker trento. Erg mooi en goed geleverd.

Beste Carolien, Heel erg bedankt voor deze erg mooie beoordeling. Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Nog steeds geen update

Er staat op de website volgende dag in huis. Ik heb donderdag besteld en het is nu dinsdagavond nog steeds niks gehoord. Zowel van label 51 niet als van de verzendkoerier.

Goede service en snelle levering

Vriendelijke bezorg service tot in huis.

Beste Janneke, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling! Fijn om te zien dat je tevreden bent met onze service en producten. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Mooie producten, service kan beter

Label51 heeft mooie producten voor een nette prijs. Verbeterpunten zijn er wel: Van de 3 bestellingen die ik hier gedaan heb, is er geen enkele daadwerkelijk de volgende dag geleverd, terwijl op de website staat "Voor 17.00 besteld, morgen in huis". Om het concreet te maken: Mijn laatste bestelling heb ik gisteren om 13:20 geplaatst. Nu, de volgende dag om 18:15, is de track-and-trace status "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt". De retourprocedure, waarvan ik eerder gebruik heb gemaakt, vind ik vrij omslachtig. Dit gaat per e-mail en vervolens moet op een formulier handmatig weer allerlei gegevens worden ingevuld die natuurlijk al bij hen bekend zijn, zoals mijn naam, bestelnummer, ticketnummer, artikelnummer, productomschrijving, aantal en reden van retour. In de retourvoorwaarden stond "....Daarbij dient de originele verpakking van het product ook in zeer goede staat te zijn, zonder geschreven teksten of (adres)stickers op de originele verpakking". Het product was echter geleverd in de originele verpakking, met adreslabel daar op geplakt. Ik wilde de klantenservice hierover bellen (tijdens kantooruren). Na 2 maal 20 tot 30 minuten in de wacht te hebben gestaan, heb ik weer opnieuw gebeld en in het keuzemenu gekozen voor "verkoop". Toen kreeg ik uiteindelijk wel iemand aan de lijn. De telefonische bereikbaarheid dus wel beter. Deze review schrijf ik overigens op verzoek per e-mail van Label51.

Beste Martijn, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten. Wij stellen het ook zeer op prijs dat je uitgebreid de verbeterpunten aan ons door geeft en wij nemen deze dan ook zeker mee om onze service in de nabije toekomst te kunnen verbeteren. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Mooie lampen (Grid hanglamp)

Prachtige lampen ontvangen. Waren snel en goed verpakt binnen. Erg blij mee!

Beste Irma, Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! Fijn om te lezen dat je blij met de producten en service. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Snelle en nette service

Muurlampen via de website besteld. Het was makkelijk bestelbaar en een nette en snelle verzendservice. De lampen waren netjes optijd geleverd.

Beste Sandra, Bedankt voor deze hele mooie 10! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Goed!

Beste Sabrina, Bedankt voor deze geweldige beoordeling! Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Mooi product, zeer goede klantenservice

Bij levering van de vitrinekast bleek dat de schroefpin van 1 van de handvaten was afgebroken. Ik heb dit gemeld bij Label51 en zij hebben toen een nieuw handvat toegestuurd. De kleur was echter niet hetzelfde als het handvat wat er al op zat. Weer gemaild met de klantenservice. Zij boden toen aan een complete set nieuwe handvaten toe te sturen. Zogezegd zo gedaan en mijn vitrinekast ziet er nu helemaal okay uit. Correct gehandeld door de klantenservice!

Beste Esther, Bedankt voor je mooie recensie. Jammer dat het niet bij de eerste keer goed was, maar fijn om te lezen dat het naar tevredenheid is opgelost. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop! Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Had een bestelling gedaan maar helaas zat er een levertijd op geen probleem alles werd per mail netjes bijgehouden wanneer de bestelling kwam ook nogmaals een vertraging maar weer netjes mail dat het later komt.

Beste Linda van Hasselt, Bedankt voor je mooie recensie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

goede levering

zoals boven

Beste P.J., Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Leuke stoelen en prima service

We hebben 8 Monza stoelen gekocht en zijn er erg tevreden over. Snelle levering (was op voorraad). Was 1 zitting licht beschadigd en miste een montagesetje. Na melding hiervan werd het snel opgepakt door Label51 en is het probleem snel naar tevredenheid opgelost. Wat mij betreft een prima ervaring met dit bedrijf.

Beste Remco, Bedankt voor deze hele mooie recensie! Heel erg fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Geleverd product niet naar wens, goed opgelost.

Bestellen bij label51 ging eenvoudig en levering ging vlot. Helaas was een van de twee producten kwalitatief niet goed. Na hierover contact te hebben opgenomen via mail en telefoon, kregen we binnen enkele dagen een nieuw goed product geleverd en een retourformulier en label om kosteloos het foute product te retourneren. Goede service en tevreden over geleverde producten. Erg tevreden met het eindresultaat.

Beste Marlies, Bedankt voor je mooie recensie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Uitmuntend

Met één dag geleverd, zorgvuldig verpakt!

Beste Ada, Bedankt voor dit geweldige cijfer! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons merk. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Betrouwbare leverancier van mooie meubels!

Mooie collectie en duidelijke website. Snelle levering die goed is ingepland en duidelijk is gecommuniceerd. Enige verrassing was dat een gedeelte eerder werd geleverd door PostNL.

Beste Lia, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wij werken met verschillende vervoerders waardoor sommige producten sneller worden geleverd dan andere uit dezelfde order. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Fijne site

Ik heb een poef besteld. Na het bestellen kreeg ik een email dat deze in de back order was en het leveren wat langer kom duren. Geen probleem en uiteindelijk viel de levertijd heel erg mee (ong drie weken). Mijn enige aanmerking zou zijn dat het fijn was geweest als er een indicatie was geweest over hoe lang het mogelijk zou kunnen duren. Nu wist ik niet of het weken of maanden zou kunnen duren.

Beste Maikel, Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Wij zullen je feedback meenemen om onze service in de toekomst nog verder te verbeteren. Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Zeer professioneel bedrijf

Wij hadden 6 stoelen besteld. De stoelen werden vlot geleverd. Een van de stoelen had een lichte beschadiging. Dit is heel correct en snel opgelost. Een paar dagen na onze email hadden we een nieuw exemplaar.

Beste Wim, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Erg fijn om te zien dat je tevreden bent met onze producten en service! Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Prachtige kapstok, goede kwaliteit

De kapstok werd snel geleverd en was gemaakt van goede kwaliteit metaal met mooi hout. Ook bevestigingsmateriaal was meegeleverd en het geheel was degelijk verpakt. Prima!

Beste Menno, Bedankt voor deze geweldige recensie! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Onvolledige informatie verstrekt voor aankoop

Dit is geen duurzaam product. Poef was/is voor ons bedoeld om op te zitten. Op de website is nergens het voorbehoud gemaakt dat deze proef daarvoor niet is bedoeld. Dat lezen we pas in de gebruiksaanwijzing (nadat we alle labels van de poef hebben verwijderd). Verder is het jammer dat de hoes niet verwijderbaar is en daarmee dus ook niet wasbaar.

Mooie producten, snelle levering, top kwaliteit.

Beste Jeroen, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons merk. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Onprofessioneel

Slechte communicatie. Gegevens op de site kloppen niet qua levering. Telkens late berichtgeving en alles afschuiven op Corona. Geen tegemoetkoming en nette behandeling. Reacties op email krijg je niet. Levering ging fout. Zeer teleurgesteld in dit bedrijf en dat is zonde want ze hebben erg mooi spullen.

Beste A, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten. Wij vinden het erg jammer dat je vervelende ervaringen hebt opgedaan met ons bedrijf. Wij zullen dit intern bespreken en onze uiterste best doen om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Wij willen zeker niet alles afschuiven op Covid, maar doordat het een wereldwijd probleem is ervaren ook wij als groothandel daar grote problemen mee omtrent levering en vertragingen. Ik heb begrepen dat het product inmiddels wel bij je is geleverd dus ik hoop dat je er toch nog veel plezier van gaat hebben. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

perfecte zaak en snelle levering

na bestelling ,snelle levering prima ga zo door.

Beste Diana Mulder, Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en producten. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

Netjes op de hoogte gehouden van levertijd

Nadat ik eerst de bestelling had geplaatst kreeg ik snel te horen dat het product was uitverkocht. Label51 heeft mij goed van de nieuwe levering op de hoogte gehouden en bij de nieuwe voorraad heb ik direct het product weer besteld.

Beste Frank, Bedankt voor deze erg mooie beoordeling. Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Groeten, Ronald Klantenservice LABEL51

de geer 8

4004 LT Tiel