Mooi tafelblad, snelle levering en duidelijke communicatie. Zeer positief!
Beste Julia, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Binnen enkele dagen het product in huis. De website wekt géén verkeerde indruk van de producten en toont goed wat je ook daadwerkelijk ontvangt. Daarbij is mijn gekochte product kwalitatief enorm goed.
Beste Rick, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze product. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Kapstok besteld, maar hier zat een productiefout in. Dit aangegeven en daags erna hadden ze al een nieuwe opgestuurd. Alleen een hoop invulwerk bij het retourformulier, 1st online en daarna nog op papier (dit kan wel iets beter)
Beste Wim, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We zullen je feedback meenemen. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Mooie stoelen, voor een goede prijs, de volgende dag al geleverd.
Beste Harrie, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Als je in 18:15 een berichtje krijgt dat de volgende de kast bezorgt wordt dan heb je te weinig tijd om iets te regelen. Er is ook geen optie in een andere bezorgdag te kiezen. We hebben geluk dat het in onze buurt redelijk veilig is en dat de kast onder het afdak geplaatst kon worden. Anders had de bezorgdienst de kast meteen mee kunnen terug nemen. Geen idee wat er dan gebeurd, of er dan een nieuwe poging gedaan wordt voor het afleveren.
Beste Floris, Bedankt voor je beoordeling. Erg vervelend dat je niet een bezorg optie kon kiezen. Wij zullen deze feedback mee nemen en met de vervoerder bespreken. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Stalen kast besteld en geleverd gekregen. (Fence) Maar de kwaliteit van het staal is om te huilen, gaten die tegenover elkaar horen te zitten voor de bevestigingbouten komen niet overeen. gaten mochten we dus allemaal opnieuw tappen. +: mooie kast - : veel herstelwerk door slecht kwaliteit staal
Beste Jimmy, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het jammer dat je niet tevreden bent over ons product. Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Naar aanleiding van mijn mail de juiste lamp gevonden
Beste Jose, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Mooie en stoere kast, werd netjes verpakt geleverd. Met de duidelijke handleiding stond de kast gauw in elkaar. Het enigste minpuntje is de glasplaten in de deuren. Zit iets teveel ruimte tussen waardoor het rammelt met open en dicht doen. Zelf tape er tussen gedaan en schroefjes beter aangedraaid.
Beste Yolanda, Bedankt voor je beoordeling! Wij nemen deze feedback zeker mee om onze producten te verbeteren. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Super snelle levering, artikel voldoet aan de beschrijving
Beste Bianca, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Goede service snelle levering
Beste Marja, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Het zou mij enorm helpen als de beschrijving plus tekeningen groter waren. Nu had ik in de beginlatten het kleine gaatje onderin gemist....is bijna niet te zien op de tekening.....de hele kast verder goed in elkaar gezet maar doordat ik de latjes dus net omgekeerd had, de voorste vanachter en andersom, konden de deurtjes niet bevestigd en moest het helemaal opnieuw, wat een hele klus was doordat er veel vastgeklikt zit.
Beste Valeria, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wat vervelend dat je de kast opnieuw in elkaar moest zetten. We zullen het doorgeven of de handleiding wat groter zou kunnen. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Mooie kast. Alle onderdelen zijn genummerd en de handleiding is duidelijk, dus makkelijk in elkaar te zetten. Vanwege de vele onderdelen, is dit alleen niet heel snel gedaan.
Beste Annick, Bedankt voor je feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze product. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
We hebben een zwarte stalen kast gekocht en zijn hier erg blij mee. De kast was binnen 2 dagen geleverd en de service was top. De klantenservice heeft ons vriendelijk te woord gestaan en was erg behulpzaam.
Beste Mariette, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Ik heb n eettafel bank gekocht, dag 1 besteld, volgende dag al geleverd, mooie kwaliteit! Heel blij mee!
Beste Sigrid, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service en ons product. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Gewoon top.....
Beste André, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
duidelijke website, genoeg keus en mooie eetkamerstoelen gekregen. Zitten goed, mooie kleur en snelle bezorging. label 51......doen
Beste Ivonne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Alles ging netjes en makkelijk, echter stond de levertijd op 1-2 weken en werd dit 2 dagen. Normaal niet erg maar wel als je vloer nog niet klaar is waarop de kast komt te staan …
Beste Dario, Bedankt voor je feedback! We zullen proberen de levertijden beter in de gaten te houden. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Direct na aflevering gereclameerd over de onjuiste afmeting van de hoogte tafel. Nog geen reactie ontvangen.
Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Onze reactie tijd is vanwege de drukte helaas wat langer. Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen horen we het graag. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Mooie collectie staande en tafellampen en snelle levering
Beste E, Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
1 product was een klein defecte, snel opgelost, en er werd ons een nieuwe opgestuurd. Zeer vriendelijk, snelle reacties, en goede kwaliteit, die zeer stevig verpakt zit bij levering.
Beste Serge, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
De volgende dag al bezorgd! Heel blij met mijn bijzettafeltje. Precies wat ik zocht. Een stoer en handig, niet te groot, krukje voor naast je stoel.
Beste Marie-Jose, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Mooie website. Duidelijke info over product. Snelle levering. Had een bijzettafel besteld. Ben er erg blij mee.
Beste Suzanne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Heb nu 2 kasten besteld van label 51. Ik ben erg tevreden. De levering van de 2e kast ging heel snel, binnen 3 dagen. Heel fijn.
Beste Angelique, Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van je aankoop! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Goede kwaliteit- prijs verhouding. Veel keuze. Makkelijk online bestellen. Snelle levering. Stoelen zijn goed verpakt voor verzending. Nette bezorging.
Beste Hans, Er fijn om te lezen dat je blij bent met je aankoop en onze service. We wensen je veel woonplezier! Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
Snelle reactie, er was iets mis met onze bestelling. Onmiddellijk geregeld door Label 51. Zeer tevreden met oplossing. Bestel bij gelegenheid zeker weer bij dit bedrijf!
Beste Marga, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groeten, Rianne Klantenservice LABEL51
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.