Fijne communicatie, super montage!

Offertevorming en voorbereiding met wat probleempjes.

In de voorbereiding wat probleempjes in de communicatie. De uitvoering was prima Qua tijd en kwaliteit door een vakman

Goede produkten, uitstekende service

Vanaf het eerste contact ben ik zeer prettig geholpen. Ik had een wat groter project (vervanging van alle binnendeuren plus kozijnen) en ben een aantal keer van inzicht veranderd, waarbij ik toch weer een aanpassing van de offerte vroeg. Dit was geen probleem, en Reinier dacht pro-actief met me mee. De leveringen van eerst de renovatiekozijnen en later de (maatwerk) deuren en beslag verliepen altijd soepel. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

perfecte deur

Deur op maat laten maken. Perfect gedaan. Had alleen sneller gemogen maar hadden dit wel keurig aangegeven.

Mooie kwalitatieve deuren

We hebben zeer mooie deuren van hoge kwaliteit mogen ontvangen van Decodeur, die grotendeels vakkundig zijn geplaatst. De deuren zijn niet goedkoop, maar dat zie je dan ook. Het geeft een luxe uitstraling aan je huis.

Hoge Kwaliteit, snelle levering, goede service.

Goede ervaring, veel mogelijkheden, mooie kwaliteit en duidelijke informatie en snelle levering van maatwerkprodukten.

Prachtige kwaliteitsdeur, vak mensen maar kan iets beter qua communicatie

Heel blij met de nieuwe voordeur. Heel kundig de oude deur verwijderd. Zeer netjes en schoon gewerkt. In de communicatie mag het nog iets beter, heb wel paar keer moeten bellen voor een update terwijl de “deadlines” voorbij waren. Maar dat drukt de pret absoluut niet. Ja bellen ook goed opgepakt! Zeker een aanrader. Kwaliteitsdeur en kozijn. Ook beslag is schitterend!

Bijna een 10!

Goed assortiment, veel keus, goede informatie, prettig, snel en levering en installatie helemaal top!

Heldere afspraken, geen verrassingen. En goede aflevering en montage.

Fijn contact, goede prijs, snelle levering

Svedex binnendeur besteld - snel geleverd- goede prijs (na correctie offerte) - fijne communicatie.

Geweldig dit is vakwerk

goede service je merkt dat je met mensen te doen heb die weten van de hoed en de rand en doen wat ze zeggen, Het is een genot om de montage mensen bezig te zien ze bestaan nog Vakmensen geweldig.

Wat een geweldige review, hartelijk dank! Dit is waar wij ons op willen onderscheiden; onze specialiteit en vakkennis op het gebied van deuren en deurbeslag. Heel erg fijn dat u dit zo waardeert! Veel plezier van uw aankoop! Team van DecoDeur

Heel erg goed

Keurige communicatie. En de bestelde deur is van top kwaliteit. Levertijd een paar weken eerder dan beloofd. Goede ervaring dus.

Hartelijk dank voor deze mooie 10! Fijn dat uw zo tevreden bent en veel plezier gewenst van uw deur! Team van DecoDeur

Prima contact, goed advies en een snelle levering.

Wij zijn goed geadviseerd, er was een duidelijke communicatie en de levering en montage waren heel snel, wij zijn zeer tevreden.

Fijn dat u de moeite hebt genomen een review te schrijven, onze dank hiervoor! En nog fijner te lezen dat u zeer tevreden bent, dat is precies waar onze medewerkers hun best voor doen. Wij wensen u veel gebruiksplezier toe van uw aankoop! Team van DecoDeur

Prettig, goed en persoonlijk

Alle deuren en beslag in fasen gekocht. Altijd goed en snel. Ook bij evt wijzigingen wordt er snel gehandeld.

Hartelijk dank voor uw positieve review! Uiteraard bent u een volgende keer weer van harte welkom bij DecoDeur. Veel plezier gewenst van uw deuren en deurbeslag! Team van DecoDeur

Zeer tevreden over Decodeur

Nadat we de grote keuze bij Decodeur hadden gezien op internet hebben we daar van 3 deuren offertes aangevraagd , deze kwamen heel snel en ze waren duidelijk . Toen een bezoek gebracht aan de showroom waar volop de tijd voor ons werd genomen , ook werd er mee gedacht en kregen we goed advies . Prettige eigenaar . Wat wij ook een voordeel vonden dat we pas hoefden te betalen toen de deur geleverd en alles in orde

Wat een mooie review! Heel fijn te lezen dat onze werkwijze zo gewaardeerd wordt. En fijn dat u zich zo welkom voelde, daar doen we het voor! Reden dat wij achteraf laten betalen, is dat wij het vertrouwen willen geven dat we onze afspraken waarmaken en een goed product leveren aan een tevreden klant! Wij wensen u heel veel gebruiksplezier toe van uw aankoop! Team van DecoDeur

Goed en netjes

Heeft wel even geduurt maar is keurig geplaatst ben er heel blij mee

Zeer professioneel dus prima resultaat

Had al eerder zeer positieve ervaring. Daarom opnieuw voor DecoDeur gekozen. Weer kwaliteitsmerk geleverd.

Wat een geweldig gave voordeur!

Lang op zoek geweest naar een (betaalbare) voordeur. Na een lange zoektocht en goede vergelijkingen met andere aanbieders, uiteindelijk bij Decodeur uitgekomen. Daar de voordeur gevonden die aan al mijn wensen voldoet. Contact met DecoDeur verliep vlot en fijn. Duidelijke offertes, aanpassingen werden snel en goed verwerkt. Werd meegedacht. Snelle terugkoppeling bij vragen per mail en telefonisch. Ook de monteur die ingezet was voor het inmeten en plaatsen van de voordeur is uitstekend bevallen. Werkt netjes en snel. Plaatsing helemaal top.

Snel, vriendelijk, scherp geprijsd!

Gewoon prima

Het contact met DecoDeur verliep vlot en soepel. Verder dacht men goed mee en kwam men nog met een alternatieve (voordeligere) deur en de benodigde accessoires. Het was wel even wachten (ik meen zo'n 14 weken van opdracht tot levering) maar dat was vooraf bekent. Deuren nu in huis en het ziet er goed uit. Dik tevreden.

Hartelijk dank voor de moeite om deze mooie review te schrijven! Hier doen we het voor :) Veel plezier gewenst van uw nieuwe deur! Team van DecoDeur

Vriendelijk en efficiënt samengewerkt tot mooi eindresultaat.

Heelt tevreden.

Dank voor uw positieve review! Veel gebruiksplezier gewenst van uw binnendeuren! Team van DecoDeur

Mooie producten - prima service - goed vakwerk

DecoDeur heeft ons uitstekend geadviseerd en begeleid bij de aanschaf van 3 prachtige binnendeuren met magneetsluiting en een buitendeur/achterdeur. Financieel overzichtelijk en een prettig gevoel bij de mensen die ons adviseerden deden ons besluiten met DecoDeur in zee te gaan. De montage werd verricht door een doorgewinterde timmerman, die na een uiterst stroef begin, gaande de dag iets ontdooide en uiteindelijk de deuren keurig afgehangen heeft. Jammer dat de vele jaren ervaring van de timmerman ook de gebruikelijke vooringenomenheid jegens andermans producten met zich mee brachten, waardoor een nieuwe order voor dubbele voordeuren niet uitgevoerd kon worden, omdat de ervaren timmerman er geen brood in zag en de firma DecoDeur maar met één vaste ZZP-er werkt.

Prima geholpen

Verschillende wijzigingen op de offerte was geen probleem en herziene offerte steeds weer snel ontvangen.