Vriendelijk en efficiënt samengewerkt tot mooi eindresultaat.

Heelt tevreden.

Dank voor uw positieve review! Veel gebruiksplezier gewenst van uw binnendeuren! Team van DecoDeur

Mooie producten - prima service - goed vakwerk

DecoDeur heeft ons uitstekend geadviseerd en begeleid bij de aanschaf van 3 prachtige binnendeuren met magneetsluiting en een buitendeur/achterdeur. Financieel overzichtelijk en een prettig gevoel bij de mensen die ons adviseerden deden ons besluiten met DecoDeur in zee te gaan. De montage werd verricht door een doorgewinterde timmerman, die na een uiterst stroef begin, gaande de dag iets ontdooide en uiteindelijk de deuren keurig afgehangen heeft. Jammer dat de vele jaren ervaring van de timmerman ook de gebruikelijke vooringenomenheid jegens andermans producten met zich mee brachten, waardoor een nieuwe order voor dubbele voordeuren niet uitgevoerd kon worden, omdat de ervaren timmerman er geen brood in zag en de firma DecoDeur maar met één vaste ZZP-er werkt.

Prima geholpen

Verschillende wijzigingen op de offerte was geen probleem en herziene offerte steeds weer snel ontvangen.

Goed advies en goede service!

Vriendelijk contact en advies in de showroom gehad. De order is vervolgens direct in gang gezet en er is duidelijk gecommuniceerd over de levertijd van het product (binnen de afgesproken tijd geleverd). Product is onbeschadigd en van goede kwaliteit. Dank voor het advies en de goede service en wij komen zeker nog eens terug!

Alles volgens het boekje ondanks de lange voorbereiding

Alles volgens het boekje ondanks de lange voorbereiding

Tis goed

Tis goed

Door eenzijdige communicatie vertraging in levering

Mei 2023 offerte gedaan via de website. Niet doorgekomen en 2 juni een nieuwe offerte gedaan. Verwachte levertijd oktober 2023. Medio oktober zelf gebeld om te vragen wat de status was. Deuren waren binnen en zouden binnenkort geplaatst worden. 24/10 1 deur beschadigd, nieuwe besteld. Verwachte levering december 2023. Half december wederom zelf moeten bellen wat de status was. Deuren waren binnen maar timmerman was ziek, daardoor vertraging. Uiteindelijk zijn de deuren geplaatst op 15 januari 2024. Zijn erg blij met het resultaat maar wel jammer dat de communicatie eenzijdig was en dat wij vooral moesten bellen en/of mailen over de voortgang.

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Vervelend om te lezen dat de communicatie m.b.t. uw opdracht niet was hoe deze hoort te zijn. Onze excuses hiervoor. Wij vinden het juist heel belangrijk dat de communicatie met de klant optimaal is. Maar goed om te lezen dat u erg blij bent met het resultaat! Wij wensen u veel gebruiksplezier toe van uw mooie deuren! Team van DecoDeur

Komen afspraken na

Komen afspraken na.

Veel keus, goede prijs en goede communicatie

Op basis van de website heb ik me goed kunnen oriënteren. Vervolgens werd ik deskundig geadviseerd en werd ik ook na de bestelling goede op de hoogte gehouden rondom levering. TOP!

Hartelijk dank voor de top review ;) Fijn dat u tevreden bent over onze website en diensten! Team DecoDeur

Zeer goede service en betrouwbare afspraken

Wij hadden Eric Baas als contact voor deze aankoop. Heel vriendelik, eerlijk en deskundig. En zeer goede en snelle reactie op onze vragen. Kortom, we zijn heel blij ermee....

Fijn te lezen dat u blij bent met onze wijze van advisering, de mooie binnendeuren en ook met uitvoering van de montage. We wensen u veel woonplezier toe! Team DecoDeur

Goed geadviseerd, deur netjes gelever

We zijn goed geadviseerd. Deur is netjes en op tijd geleverd. Werden goed op de hoogte gehouden over de bezorging ervan.

Beste Linda, Dank voor de mooie 10! Goed te vernemen dat onze werkwijze gewaardeerd wordt. Veel plezier gewenst van uw deur! Team DecoDeur

Prima site, ruime keuze, fijne correspondentie, juiste informatie, goede producten (deuren met glas)

Hartelijk dank voor uw mooie review! Veel plezier van uw deuren! Team DecoDeur

Uitstekend advies en er wordt echt meegedacht! Heel prettig

Uitstekend advies en er wordt echt meegedacht! Heel prettig

Fijn uw positieve review te lezen! Hartelijk dank nog hiervoor en veel plezier van uw binnendeuren! Team DecoDeur

Perfecte begeleiding van aankoop tot plaatsing

Reinier weet hoe hij ons als klant optimaal kan begeleiden en adviseren. Niks is te moeilijk en pas betalen als dingen zijn uitgevoerd en geleverd. Resultaat was ook geweldig, 11 deuren gekocht en laten plaatsen met kozijnen en deurbeslagen, resultaat is geweldig. Hadden in het begin wat problemen met de timmerman, maar dat is gaande weg naar tevredenheid opgelost. Zeker een aanrader om hier je deuren te kopen en te laten plaatsen!

Veel dank voor uw mooie review! Hier doen we het voor :) Team van DecoDeur

Jammer dat de hoeken niet goed beschermd waren, waardoor toch lichte schade is ontstaan.

Mooie deur wel een beetje vuil van vingers, misschien toch helemaal in folie verpakken.

Hartelijk dank voor uw review! Reden dat de deur niet helemaal in folie verpakt wordt, heeft te maken met het zo minimaal mogelijk toepassen van verpakkingsmateriaal. En hiermee het milieu zo min mogelijk te belasten. We trachten dit samen met onze leveranciers zo goed mogelijk uit te voeren. Vervelend om te lezen dat er toch wat lichte schade ontstaan is aan de deur. We hopen ondanks dit dat u toch veel plezier zult hebben van de mooie deur! Team van DecoDeur

Afspraken worden keurig nagekomen. Mooi gemonteerd.

Goede communicatie o.a. per stap in proces geïnformeerd en adequaat antwoord op vragen, goede prijs, mooie deur, met vakmanschap geïnstalleerd. Dit is zoals het zou moeten. Top!

Perfecte deur

De bestelde deur bij Deco Deur is na goede voorlichting over de levertijd en na opmeting perfect afgeleverd en geplaatst naar volle tevredenheid..

Prima service.

Enige puntje: graag wat sneller op de verstuurde mails reageren. Verder alles dik in orde. Prijs kwaliteit verhouding ook prima.

Fijn bedrijf, goed contact en snelle levering en plaatsing van voordeur. Een aanrader!

Erg fijn, snel en vriendelijk contact met Decodeur gehad. Goed op de hoogte gehouden van de levertijden en goede adviezen gehad. Ze denken mee met wat mooi staat in de totale stijl van de deur. Verder een zeer goede klantenservice: een messing raambeslag voor draairaam was niet beschikbaar, maar een chromen versie wel. Deze ontvangen, maar die vonden we niet zo mooi staan. Er werd tot tevredenheid zeer snel een zwart setje toegestuurd, erg fijn. Montage verliep ook erg goed en naar behoren, de deur zit er nu goed in een isoleert naar behoren. Een aanbeveling zou wel zijn om van tevoren duidelijk te melden dat de deur binnen zoveel dagen geschilderd moet worden, dan hadden we daarop tijdig kunnen anticiperen. Maar verder is het gewoon een mooie kwalitatief goede deur. Een aanrader om bij Decodeur te kijken.

Klantvriendelijk en super service

Zeer klantvriendelijk geholpen in de winkel. Deuren op afspraak binnen gekomen, en een zeer bekwame installateur, die vakwerk afleverd. Een dikke tien als resultaat

Zeer goed geholpen

Aan de hand van de afmetingen van onze deurkozijn hebben we onze deur op maat kunnen bestellen iom Arnoud

Vriendelijk en goeie service

Hele fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Ze zijn behulpzaam, duidelijk in de communicatie en redelijk geprijsd. Erg mooie kwaliteit voordeur en ook heel netjes gemonteerd.

Mijn ervaring met deco deuren is geweldig

Ik heb een goede ervaring met deco en de monteurs hel om aan te bevelen top

Goed proces en een prachtige deur helemaal naar wens.

Levertijd zou iets sneller mogen echter was het ook een maatwerk product wat we besteld hebben en dus is het wel weer begrijpelijk.

Binnendelta 9 1261WZ Blaricum