Vriendelijk en goeie service

Hele fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Ze zijn behulpzaam, duidelijk in de communicatie en redelijk geprijsd. Erg mooie kwaliteit voordeur en ook heel netjes gemonteerd.

Mijn ervaring met deco deuren is geweldig

Ik heb een goede ervaring met deco en de monteurs hel om aan te bevelen top

Goed proces en een prachtige deur helemaal naar wens.

Levertijd zou iets sneller mogen echter was het ook een maatwerk product wat we besteld hebben en dus is het wel weer begrijpelijk.

Helemaal top

Vakkundige mensen bij Decodeuren, Wolter en Michael die de deuren hebben geplaatst Zijn erg vakkundig Wij zijn erg tevreden Peter en Paulien Kik

Top product. Top service

Wij hebben twee schuifdeuren besteld bij Deco deur. Moest op maat gemaakt worden. Uitstekend advies gekregen in de showroom en het eindproduct is ook top. Bij de aflevering zat er een beschadiging op een van de deuren door het transport. Er was geen enkele discussie om de deur te vervangen. Prima adres. We zouden er zo weer naar toe gaan.

Mooie deur en goede service!

Goed geholpen, snelle levering, goede montage service!

prima service

mooie deuren geleverd

Mooie deur geplaatst door vaklui

Kwaliteitsdeur geplaatst door echte vaklui.

De beste Deur komt van Decodeur

Onze ervaring is met decodeur is prima eerst afspraak voor bezichtiging in showroom geslaagd voor mooie deur met beslag afspraak gemaakt voor de levering van de deur wel even geduld hebben maar dan krijg je een mooie deur demontage en montage van deur vakkunde alles keurig gerepareerd en alle rommel en oude deur meegenomen.

Vakkundig advies en bijzonder vakkundige plaatsing.

Vakkundig advies bij de aanschaf van onze 6 nieuwe kamerhoge HPL binnendeuren compleet met Colo-renovatiekozijnen. DecoDeur gaf in het adviesgesprek aan wat er allemaal mogelijk was zonder hierin sturend te zijn. Vaktimmerman Rien heeft, na het inmeten, de kozijnen en deuren binnen één dag geplaatst. Wij zijn bijzonder tevreden over het eindresultaat.

Hartelijk dank voor uw mooie review! Dit is precies waar wij als DecoDeur een verschil in willen maken -> het geven van het juiste advies in een specifieke situatie. En zo te lezen is dit gelukt! Fijn dat u tevreden bent over het eindresultaat en wij wensen u veel gebruiksplezier toe van de deuren! Team van DecoDeur

Bestellen gaat eenvoudig, bevestigingsmail komt vlot, levering ging ook goed.

Professioneel, betrokken, meedenkend en flexibel

We hebben via DecoDeur, na een grondige verbouwing van onze woning, nieuwe binnendeuren laten plaatsen, evenals een voordeur en deurbeslag. Het gehele traject is zeer soepel en prettig verlopen; van het eerste contact in de showroom tot aan de montage/plaatsing. Professioneel, welwillend, meedenkend, adviserend, betrokken en geduldig; zo hebben we de inzet vanuit DecoDeur ervaren. Het eindresultaat is prachtig is geworden, voor ons de kers de taart! Reinier en Rien: ontzettend bedankt voor het mee helpen realiseren van ons droomhuis!

Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze werkwijze! Hartelijk dank voor deze positieve review! Wij wensen u veel woonplezier toe in uw droomhuis. En natuurlijk in het bijzonder van de voordeur en de binnendeuren! Team van DecoDeur

Ontzorgende vakmensen met oog voor detail

Liever een tevreden klant dan een klant is bij decodeur echt van toepassing.

Service en montage top

Service en montage in 1 woord top

Van begin tot eind: betrouwbaar, eerlijk en kundig. Kortom: aan te bevelen!

Al enige tijd wilden wij onze voordeur met kozijn laten vervangen. Het was het laatste karwei om ons jaren vijftig huis "wind- en koude bestendig" te maken. Na een lange zoektocht kwamen we terecht bij "DecoDeur". Vanaf het begin klikte het met de mensen van DecoDeur. Op onze wens werd een gedegen en professionele offerte uitgebracht. Na ons voorlopige akkoord, kwam een vakman ter plaatse opmeten en ontvingen we nog een definitief voorstel. We zijn uiterst tevreden over DecoDeur. Het contact is plezierig en doeltreffend. DecoDeur biedt vooraf een duidelijk overzicht van het tijdstraject "van keuze tot uitvoering". Dat is nodig want er volgen toch wel een drietal maanden wachten, voordat de deur in het kozijn hangt. Maar dan heb je ook wat! Kortom dank medewerkers van DecoDeur.

Het duurde wel wat lang maar de deur is prachtig. De communicatie is heel goed. Vriendelijk bedrijf en ze denken goed met je mee. De montage werd gedaan door hele vriendelijke vakmannen. Het was best lastig om de deur er goed in te krijgen in mijn best scheve huisje uit 1920 maar het is goed gelukt. Ik ben tevreden met het resultaat!

Ontzettend goed service!

Klasse. Goede service en hulp!

Aanrader!

Online een deur uitgezocht en daarbij ontzettend goed geholpen door DecoDeur. Heel blij met de service, de communicatie, de kwaliteit van de geleverde deur en het eindresultaat. Echt een aanrader!

Goed afspraken na komen

Alles goed bespreekbaar. Goede service vlotte afhandeling. Een zin Goed bedrijf om mee te handelen

DecoDeur denkt mee, vriendelijk, snel en eerlijk

Decodeur heeft op een prettige manier meegedacht, informatie gegeven, flexibele houding en correcte en vriendelijke service.

Deskundig advies, goede service en keurige levering

Verschillende keren via email en telefonisch contact gehad over de keuze van deuren, beslag en sloten. Uiteindelijke prima deskundig advies voor de deuren en magneet sloten. Na verschillende wijzigingen van ons, keurige aangepaste offertes en prijs gekregen voor uiteindelijk de bestelling van de 8 binnendeuren en magneet sloten. Prima levering volgens de verwachte levertijd van ca. 7-8 weken. Heel tevreden met de nieuwe deuren en sloten.

Bijzonder goed.

Correcte communicatie en duidelijk.

Fijne service, mooi product

Het traject van inmeten, meedenken, op de hoogte houden en het plaatsen was ontzettend soepel. Het is absoluut vakwerk en ik ben ongelooflijk blij met de nieuwe voordeur.

Fijn mee gedacht aan een passende oplossing

Fijn mee gedacht aan een passende oplossing

Alles keurig geregeld en volgens afspraak geplaatst.

Decodeur heeft alles keurig geregeld vanaf offerte tot en met plaatsing van de deur. Zodra er iets niet duidelijk is, wordt er meteen gebeld om geen vergissingen te maken. Alle afspraken zijn nagekomen. Echt een top service.

Binnendelta 9 D

1261WZ Blaricum