Na een foutje alles prima hersteld

Ik had nagelhout besteld bij Kolenboertje. De levering duurde vrij lang. Heb een mailtje gestuurd waar mijn bestelling bleef. Ik was bang dat als het nog langer duurt, kan ik het straks niet meer eten. De bestelling is uitendelijk toch geleverd. Op een gegeven moment kreeg ik telefoon van Kolenboertje. Daarin werd gezegd dat het een fout van hun was. Als compensatie boden ze aan dat ze dat ze een nieuw stuk nagelhout op zouden sturen. Hier hoefde ik niet voor te betalen dit werd aangeboden door hun. Toen ik het pakket binnenkreeg, zat er ook nog een zakje met kruiden bij. Dit noem ik nou goede service geven. Als u wilt dat het alsnog betaald moet worden, zegt u het maar. Met vriendelijke groet: Johan Elfrink

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Goede kwaliteit vlees, veel uitleg en alle ruimte voor vragen

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Leerzaam, gezellig en lekker gegeten.

De groep van 20+ personen vond ik net iets te groot. Echter veel geleerd en heerlijke gerechten gemaakt.

• Verhouding prijs / kwaliteit
  • Welke service beoordeel je op dit moment? N.v.t.

geweldige beleving

goede uitleg en mooie stukken vlees en vis.

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Leuke interessante workshop met nieuwe tips

Wij hebben een leuke en leerzame avond gehad voor een basis workshop. Wel vonden wij de uitleg soms wat rommelig van een nieuwe medewerker. Temperaturen en bereiding klopte soms niet, waardoor het geheel soms minder bleef hangen.

Duidelijke communicatie.

Ik had wat vragen betreft de workshop. Dit is duidelijk uitgelegd. Heb toen online de workshop geboekt.

• Verhouding prijs / kwaliteit N.v.t.

2e bestelling, weer snel geleverd

Sinds 3 jaar gebruik ik nu black ranch houtskool, 1e keer in de winkel gekocht maar die heeft het niet meer, vorig jaar kwam ik bij het Kolenboertje terecht en dat bevalt prima, ruime keuze, makkelijk bestellen en snel aan huis geleverd. Inmiddels een aantal keer de houtskool gebruikt en dat is goed spul hoor. Afgelopen zaterdag rond 16.30 de bbq gevuld, het vuur er in en daarna ruim 2,5 uur prima kunnen bakken en eten. Om 22.30 ging ik de tuin opruimen en toen stond de bbq nog te gloeien. Vandaag weer 15 kilo Quebracho ontvangen dus we kunnen dit seizoen nog ff vooruit.

Snel en goed.

Snelle en goede service.

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Top service en een leuke locatie om een kijkje te nemen

Online besteld en kolen afgehaald op locatie! Super snel geregeld en genoeg op voorraad voor een leuke prijs

• Verhouding prijs / kwaliteit
  • Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product op locatie Kolenboertje.

Gezellig en bijzonder leerzaam.

Wij hadden met de vriendengroep een hele gezellige en leerzame workshop bij het Kolenboertje. De presentatie was duidelijk en helder. De gerechten die van de bbq kwamen waren heel erg lekker. En dat alles onder het genot van een wijntje/biertje. Een hele leuke workshop, met dank aa Lisette.

Subliem

Super ervaring,geweldige locatie,top kwaliteit vlees en vis en geweldige leermeester!

• Verhouding prijs / kwaliteit
  • Welke service beoordeel je op dit moment? N.v.t.

TOP!

Top service en razendsnel geleverd! Super!

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

In samenwerking met Mark en Michelle heb ik de food fotografie mogen verzorgen voor Kolenboertje. De passie en het enthousiasme wat zij hebben voor het BBQ Meesterschap is super om te zien. Ik heb alle creatieve vrijheid gekregen om er alles uit te halen en de mooiste foto's te creëren. Van een groot stuk vlees in Michelle haar handen tot een octopus op Mark zijn hoofd. Niets was te gek! Wanneer je echt een leerzame, waardevolle en leuke workshop wilt volgen wat te maken heeft met BBQ'en en lekker eten. Dan zou ik zeker naar Kolenboertje gaan! Ervaar zelf de passie voor het BBQ'en en de pure smaken van het eten.

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Duidelijk snel en netjes verpakt bij levering

Duidelijke website, snel geleverd en goed verpakt!

Prima contact, heldere service, snelle handeling

Prima contact, heldere service, snelle handeling

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

De echte Twentse BBQ beleving, op en top!

Kolenboertje is de BBQ leverancier die alles tot in de puntjes regelt en al zijn afspraken nakomt. Een echte ambassadeur voor de ultieme BBQ beleving.

Goed advies, goede producten

Bedankt voor het goede advies over speksteen. De Black Ranch houtskool en fire starters bevallen erg goed.

TOP!

Prachtige ambiance en heerlijke selectie producten (Noorse zalmzijde, El Unico La Presa, rund longhaas en gevulde appel) met bijbehorende dranken. Genoten!

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Echt topservice bij Kolenboertje!

Afgelopen zomer een zak Black Ranch kolen gekocht voor de kamado bbq. Bovenin zaten prachtige grote stukken kolen, echter onderin zat gruis. Na een melding bij Kolenboertje ontving ik direct kosteloos een nieuwe zak. Dat noem ik nog eens top service! Ik raad iedereen aan om hier te bestellen. Aan mij hebben ze nu in ieder geval een vaste klant.

Top bedrijf

Mooi bedrijf met leuke acties.

Veel mogelijkheden

Fijn te woord gestaan, snelle levering

• Verhouding prijs / kwaliteit N.v.t.

Gemoedelijk en meedenkend

Mark weet waar hij het over heeft en helpt je enthousiast en met typische Twentse nuchterheid. Hij denkt mee en komt met eventuele alternatieven zonder je te beïnvloeden

• Verhouding prijs / kwaliteit

Snelle reactie, en een goede service!

Goede en degelijke producten.

Goede kolen, snelle levering

Oh jee, op dinsdagavond ontdekte ik dat de kolen bijna op waren. Op woensdagochtend meteen nieuwe kolen bestel (Black Ranch Marabu) en donderdag stond de bezorger al voor de deur. Prima service en het weekend was gered!

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Top ervaring heerlijke pure gerechten en een geweldige sfeer

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Was super gezellig Jacqueline, bedankt voor je mooie review!

Over Kolenboertje

Kolenboertje de BBQ specialist is uw partner voor barbecues, houtskool, bbq-catering, workshops en luxe verse vlees- en visproducten. We leveren onze producten en diensten in Nederland, Duitsland en België. We onderscheiden ons door een pure BBQ-beleving te creëren voor horeca en particulieren.