Ik kan dit in één woord beschrijven, GEWELDIG.

Het was super gezellig en hebben echt een hoop geleerd. Wij als gezin werden er allemaal super leuk bij betrokken en iedereen kreeg zijn eigen taken. Dit is iets wat je mer je vrienden, vriendinnen, ouders, kinderen etc. Kan doen.

Enthousiasme maakt enthousiast

Vanaf het eerste contact met Kolenboertje tot en met de afloop van de workshop afgelopen zaterdag merk je met welk enthousiasme Mark en pitmaster Michelle hun werk doen. Wat voor hun ‘werk’ is, is voor mij ontspanning. Maar volgens mij geldt dat ook voor hun. Met veel plezier hebben we zalm, picanha, presa en longhaas (de laatste caveman style) klaar gemaakt en gegeten. Ondertussen werd uitgebreid informatie gegeven over de producten, hoe voor te bereiden en klaar te maken. En dat alleen met peper en zout! Al met al een geweldige, leuke en leerzame avond.

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Super Paul! was een gave avond! Enthousiaste deelnemers maken voor ons het succes!

Pure beleving, je wordt mee genomen in de vlees wereld. Stukje uitleg hoe je het vlees kan herkennen, verstand van zaken!! Geweldige instructriese! Zeer gezellig in omgang. En als afsluiter top wiskey!!

TOP!

Gezellig, leerzaam en boven natuurlijk lekker! Voor herhaling vatbaar en voor iedereen aan te raden!!

Onvergetelijke avond, heerlijk eten

• Verhouding prijs / kwaliteit
  • Welke service beoordeel je op dit moment? N.v.t.

Een unieke ervaring!

Een heel andere kant van het barbecueën gezien! Zonder sausjes, gewoon back to basic met grote stukken kwaliteitsvlees en alleen peper & zout werken. Mijn kijk op barbecueën is voorgoed veranderd! Mark praat vol passie over het barbecueën en alles wat erbij komt kijken. Wij hebben een super leuke & leerzame avond beleefd!

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Een ontzettend pure, gezellige en leerzame avond!

We hebben een ontzettend pure en smaakvolle workshop gehad. De grillmaster was vol enthousiasme en had veel kennis van de producten! Aan het eind van de workshop hebben we een stuk Presa meegenomen zodat we het thuis nog eens kunnen maken. Kortom het was een zeer geslaagde avond en we kijken uit naar de winter BBQ!

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Bbq meesterschap ten top!! wát een beleving.

wij hebben kennis gemaakt met beste bereiding van hoge kwaliteit producten, dit alles zonder sausjes en marinades! We hebben een hele nieuwe manier van barbecueën ontdekt, geweldig!

Superservice

Door fout van vervoerder is er nooit melding gemaakt dat pakket bij pick up punt lag, waarna het pakket is gaan zweven tussen meerdere locaties. Ondanks dat pakket niet teruggekomen was bij kolenboertje.nl hebben ze toch een nieuw pakket opgestuurd en deze is dag later afgeleverd. Super service en alles snel opgelost, grote klasse!

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Duidelijk advies van gedreven ondernemer

Hadden gebeld om info en kregen die royaal. Enthousiasme voor zijn product en vak straalden er vanaf. Levering was ook snel. Product zelf gaan we nog uitproberen, maar eerste indruk over service en levering is prima.

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Mijn Black Ranch houtskool was mooi op tijd geleverd (zaterdag geleverd, donderdag besteld. En super kwaliteit!

• Verhouding prijs / kwaliteit
  • Welke service beoordeel je op dit moment? N.v.t.

Prima producten

Klantvriendelijk en kundig

• Verhouding prijs / kwaliteit
  • Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product op locatie Kolenboertje.

Top service! En de beste producten!

Snelle levering en altijd de beste en lekkerste producten! Top!

Goede spulenen goed advies

Goede spullen en goede adviezen. Kom zeker weer,

Snelle en correcte levering

Duidelijke web-site, mooi assortiment. Levering conform afspraak en artikel in goede orde ontvangen.

Enthousiast en deskundig

Ik kwam voor een zak houtskool. Maar door de enthousiaste Mark ook nog wat extra zaken zoals rookhout en een lekker stuk vlees meegenomen! Zeker een aanrader waar ik nog wel weer wat kom halen.

Geweldige sevice

Via bol.com een zak Black Range Quebracho kolen besteld. Levering via DPD verliep zeer problematisch maar Kolenboertje heeft uit coulance nog een zak met een ander postorderbedrijf nagezonden. Nu is het alleen nog wachten op zomersweer voor een geweldige BBQ-ervaring. Hartlijk dank Kolenboertje!

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Alleen maar kwaliteit producten en uiterst flexibele service

Ruime keuze aan hoge kwaliteits houtskool en alles ruim op vrrd. Snelle service en een fijne gozer.

Goede producten en service

Goede producten van hoge kwaliteit. En voorraad in deze tijden waar anderen die niet hebben(!). Concurrerende prijzen. Op een vraag tot wijziging van bestelling direct die zelfse avond nog persoonlijk antwoord en geregeld. Persoonlijke benadering.

SUPER SERVICE

Super vriendelijke en goede service. Prachtig geholpen. Doe zo verder. Heerlijk om bij een eerlijke "kolenboertje" (hihi) te bestellen. Mij zie je zeker nog terug.

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Ik had kokosbriketten besteld. Tijdens het afhalen gaf Mark aan dat voor een goede smaak de houtskool aan te raden is en kreeg ik een zak mee om te testen. Kortom, goede service en goed advies!

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Snelle levering, mooie prijs kwaliteit verhouding

Als grill fanaat is een breed assortiment aan kolen een must. Scherpe prijzen en snelle levertijden worden zeer gewaardeerd

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Vlotte service en snelle reply op vragen

Bestelde kolen vlot geleverd

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Goede oplossing na DPD lever problemen

DPD levering laat een beetje op zich wachten, maar 't kolenboertje heeft dat prima opgelost door een nieuwe levering in gang te zetten.

Uitzonderlijke service !!

Door een fout of grote vertraging bij de koerier firma werd de bestelling van 2 zakken houtskool na 1 week nog niet geleverd... Om mij verder te helpen heeft Kolenboertje spontaan 1 zak terug opgestuurd en bij de koerierfirma aangedrongen op een spoedige levering, met succes. Voor het ongemak, ook al was Kolenboertje hiervoor niet verantwoordelijk, werd de nagezonden zak houtskool GRATIS aangeboden !! Dit getuigt van een uitzonderlijke service naar de klant toe. Ook de communicatie verliep zeer vlot en vriendelijk ! Topverkoper, absoluut aan te raden !!

Over Kolenboertje

Kolenboertje de BBQ specialist is uw partner voor barbecues, houtskool, bbq-catering, workshops en luxe verse vlees- en visproducten. We leveren onze producten en diensten in Nederland, Duitsland en België. We onderscheiden ons door een pure BBQ-beleving te creëren voor horeca en particulieren.