Goeie service

Word goed uitgelegd over hoe en wat top

• Verhouding prijs / kwaliteit
  • Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product op locatie Kolenboertje.

Ondanks de snelle verzending ging mijn pakket op een niet geplande wereldreis dankzij het koeriersbedrijf. Nadat ik dit meldde aan Kolenboertje werd direct een identieke zending naar mij gestuurd, op vertrouwen, zodat ik toch kon BBQen. Service van de hoogste klasse! Inmiddels is het originele pakket toch nog aangekomen maar de oplossing was top!

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Top service, zet onmiddellijk de fout van de koerierdienst recht en doet er een attentie bovenop

Mijn bestelling werd door de koerierdienst niet bij mij thuis afgeleverd maar door omstandigheden teruggestuurd naar Kolenboertje. Zij hebben de bestelling onmiddellijk terug naar mij toegestuurd met nog een attentie er bovenop. Zeer mooie service naar de klant toe.

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Elke x weer goed, vakkundige adviezen

Enthousiaste, gedreven , ervaren,het beste willen voor de klant

• Verhouding prijs / kwaliteit

Goede service en snelle levering en verstand van zijn producten

Prettig en goede service.

snel en goed

zeer snelle levering

Geweldige ervaring

Super interessante middag gehad. Veel geleerd en heerlijk gegeten. Nog steeds onder de indruk. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Leerzame workshop met top kwaliteit vlees en vis

De workshop hebben wij als leerzaam ervaren waarbij wij erg tevreden waren over de structuur, gebruikte ingrediënten en uiteindelijke smaken. Mark heeft een enthousiast verhaal en een pakkende delivery. Horeca-minded en klant-gericht door niet te korten op de duur van de workshop ondanks de late start.

Vlotte service

Na de tracking nummer te hebben ontvangen. Controleerde ik de zending. Bleek dat deze bleef hangen bij de transporteur. Na een mail te hebben gestuurd naar het kolenboertje werd dit onmiddellijk aangepakt en opgelost. 2 dagen later was mijn bestelling thuis afgeleverd.

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Gezellige, creatieve, leerzame workshop perfect op maat gemaakt.

We hebben een erg leuke privé workshop gehad. Ik heb wat voorkeuren doorgegeven, waardoor het een workshop werd die voor ons op maat is gemaakt.

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Uitermate leerzaam, smakelijk en gezellig!

Mark komt uitstekend voorbereid voorrijden en is heel goed op de hoogte van de beste manieren om de BBQ te gebruiken voor het smakelijkste resultaat. Ons gezelschap omvatte vleeseters en vegetariërs en iedereen had aan het eind van de workshop heerlijk gegeten.

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Heel leerzaam en heerlijk eten

Wij hebben een hele gezellige en leerzame avond gehad . Heel veel heerlijk eten gehaf Door ons actief erbij te betrekken onhoud je het ook beter Ik heb mijn eerste zalm op de huid al gemaakt met de juiste kerntemperatuur!

perfect

Goede service vriendelijk passende oplossing snelle reactie hier gaan wij voortaan zeker weten de bbq kolen bestellen.

• Welke service beoordeel je op dit moment? Aanschaf product via webshop.

Leerzaam, lekker en heel erg gezellig!!

Wij hebben leren bqq’en op niveau, door en onder het genot van Mark als zeer vriendelijke gastheer. Heerlijke zalm en staartstuk leren bereiden. Het was een fijne beleving! Echt een aanbeveling👌🏻

• Welke service beoordeel je op dit moment? BBQ workshop van Kolenboertje.

Top producten en super personeel

Vanaf het 1e contact een prima samenwerking, meedenken en zo tot een top BBQ gekomen. de workshop is een mix van entertainment, leerzaam en gezellig en brengt de groep positief in beweging. Aanrader!!!!!

Heerlijk, kwalitatief goed eten en enthousiast personeel.

We hebben genoten van het bereiden en opeten van heerlijk eten. Marc en zijn collega's hebben ons enthousiast gemaakt om thuis ook het BBQ-en naar een hoger level te tillen. Zeker een aanrader!

Goede grillmasters die zorgen voor een geslaagde middag!

We werden ontvangen op een mooie open plek in een bos, entourage was goed. Alles werd goed uitgelegd en de kwaliteit van het vlees was super. Drank en eten was er meer dan voldoende. Het aanpassen van het menu ging zeer makkelijk in overleg. We hebben dit met onze collega's gedaan en ik zal het zeer aanraden voor zowel prive als zakelijk om hier een workshop te volgen!

Goed verzorgd en bij alle deelnemers positief ontvangen!

Fijn en snel contact waarbij alle wensen besproken konden worden. De workshop was professioneel en van hoge kwaliteit. Een aanrader!

Beverdamsweg 2 7642NZ Wierden

06 23567483

Over Kolenboertje

Kolenboertje de BBQ specialist is uw partner voor barbecues, houtskool, bbq-catering, workshops en luxe verse vlees- en visproducten. We leveren onze producten en diensten in Nederland, Duitsland en België. We onderscheiden ons door een pure BBQ-beleving te creëren voor horeca en particulieren.