super kwaliteit!!

super leuke outfit voor mij en mini mij!! super lekker stofje! kwamen ook nog langs brengen tijdens de corona crisis!

Snelle levering en veel leuke voorbeelden bedrukte kleding

Ik heb een twinning set voor de hele familie gekocht bij jullie en had een vraag over de opdruk. Ik kreeg binnen 10 minuten antwoord en ik had het de volgende dag al in huis. De sweaters zitten heerlijk zacht en bij de kids staat de shirtjes erg stoer door de ronde onderkant. Ontzettend bedankt voor de goede service

Helaas geen goede ervaring met zelf bedrukte items

Helaas heb ik geen goede ervaring met de bedrukte items en is er ook geen goede oplossing geboden ( gewoon geen oplossing!) Daarom deze waardering.. Erg jammer had meer service verwacht. Overigens bij een 'normale bestelling' zonder zelf bedrukte items is alles prima. Goede kwaliteit en snelle levering. Maar voor mij geen zelf bedrukte items meer!

Geachte mevr. Biest-Houtakker, Wij betreuren het ten zeerste dat u ontevreden bent over uw gekochte bedrukte shirt. Bedrukte shirts kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden, mits het speciaal custom made bedrukt is. Deze bedrukking is op eigen verzoek door de klant op het shirt bedrukt en kan hierdoor helaas niet geretourneerd worden. Wij kunnen hierdoor helaas geen passende oplossing bieden. De klant is zelf verantwoordelijk voor het invoeren van de juiste gegevens ten tijde van de bestelling. Ik ga er vanuit u hiermee correct te hebben geïnformeerd. Lieve groet, Nicole Hop My Little Love

Leuke kleding, goede service, goede kwaliteit

Super leuke webshop

Niets aan te merken.

Ik had wat vragen over de maat. Nicole heeft mij te woord gestaand! Een super lieve en vriendelijke vrouw. Goed advies gekregen en zeer tevreden over de kwaliteit.

Leuk vlot jurkje met print gekocht. Mooie kwaliteit.

Kleding besteld en had het de volgende in huis. Super blij met mijn eerste aankoop bij little love.

Top shop!

Sneller levering, goede kwaliteit en zeer goede service.

Hele mooie kwaliteit!

Hele snelle levering en de kwaliteit van de kleding is buitengewoon goed. Wij zullen zeker nog eens een bestelling doen!

Prachtige spullen

2 flared pants besteld en een shirt. Fijne kwaliteit en de broekjes zijn echt top!

Leuk, mooi, verrassend

Nicole is een lieverd en denkt altijd leuk mee. Kleding is mooi en hip, ben er altijd blij mee.

Leuk shirt snel geleverd

Leuk Shirt laten drukken voor een feestje , duidelijke site en snel geleverd

Heel blij met mijn bestelling

Top service, advies gevraagd mbt de maat en het perfecte broekje ontvangen! Het zit en staat haar geweldig!

Snel verzonden en altijd mooie kwaliteit

Altijd super service

Vlotte website, overzichtelijk en leuke spullen uiteraard!

Altijd pakjes goed en vlot ontvangen! Leuk aanbod voor jongens

Top! Heel tevreden en snel ontvangen!

Top! Heel tevreden en snel ontvangen!

Altijd super tevreden!

Nicole is een lieverd, met een hele leuke webshop. En altijd top servive!

Ik had in de haast er t-shirt besteld. Kreeg hier een mail over, netjes gewacht op mijn antwoord en zelfde dag op de bus ondanks mijn late reactie. Verder zien het jurkje en truitje er geweldig leuk uit, foto laat nog even op zich wachten want het is een kerst outfit.

Zo fijn als een bestelling precies is wat je had gehoopt. Mooie kwaliteit en bedrukking!

Alleen maar liefde voor dit shopje mooie en leuke kleren we love it 😍

Super goed en persoonlijk.

Ik heb nu meerdere bestellingen gedaan. Deze zijn altijd volgens wens en snel geleverd. Als er een product een langere levertijd op zit dan wordt je daar netjes van op de hoogte gebracht. Het persoonlijk geschreven kaartje wat bij de bestelling zit is echt leuk!

Super leuke mysterybox!

Wij hadden een mysterybox besteld en waren blij verrast. Dingen die je eigenlijk zelf niet zou kiezen, maar die onze dochter echt super leuk staan. Foto's gestuurd en wat leuk dat daar ook zo positief op wordt gereageerd. Leuk om af en toe eens te kletsen via insta. Wij gaan zeker vaker bestellen.

Mooie naamkettingen ontvangen! goede service❤️

Mooie kleding en goed advies gehad.

Leuke setjes kleding gekocht.

Super levering, goede communicatie, mooie producten.

Super lieve vrouw, Nicole denkt altijd mee, en geeft duidelijk aan wanneer hoe en wat.