Vlotte website, overzichtelijk en leuke spullen uiteraard!

Altijd pakjes goed en vlot ontvangen! Leuk aanbod voor jongens

Top! Heel tevreden en snel ontvangen!

Top! Heel tevreden en snel ontvangen!

Altijd super tevreden!

Nicole is een lieverd, met een hele leuke webshop. En altijd top servive!

Ik had in de haast er t-shirt besteld. Kreeg hier een mail over, netjes gewacht op mijn antwoord en zelfde dag op de bus ondanks mijn late reactie. Verder zien het jurkje en truitje er geweldig leuk uit, foto laat nog even op zich wachten want het is een kerst outfit.

Zo fijn als een bestelling precies is wat je had gehoopt. Mooie kwaliteit en bedrukking!

Alleen maar liefde voor dit shopje mooie en leuke kleren we love it 😍

Super goed en persoonlijk.

Ik heb nu meerdere bestellingen gedaan. Deze zijn altijd volgens wens en snel geleverd. Als er een product een langere levertijd op zit dan wordt je daar netjes van op de hoogte gebracht. Het persoonlijk geschreven kaartje wat bij de bestelling zit is echt leuk!

Super leuke mysterybox!

Wij hadden een mysterybox besteld en waren blij verrast. Dingen die je eigenlijk zelf niet zou kiezen, maar die onze dochter echt super leuk staan. Foto's gestuurd en wat leuk dat daar ook zo positief op wordt gereageerd. Leuk om af en toe eens te kletsen via insta. Wij gaan zeker vaker bestellen.

Mooie naamkettingen ontvangen! goede service❤️

Mooie kleding en goed advies gehad.

Leuke setjes kleding gekocht.

Super levering, goede communicatie, mooie producten.

Super lieve vrouw, Nicole denkt altijd mee, en geeft duidelijk aan wanneer hoe en wat.

ARTIKEL WAS ERG DUUR IN VERH. TOT HET PRODUKT. DAT WAS KLEINER EN SIMPELER DAN GEDACHT

Communicatie en levering prima. Maar ik zou niet gauw weer iets bestellen. De afbeelding zegt nl. niet veel over de grootte of stevigheid van het product. Voor de prijs had ik iets anders verwacht dus. Ook het losse lapje er bij (dekentje?) stelt niet veel voor. Had er voor die prijs niet ook een matrasje en kussentje bij gekunt ? En in een vrolijker kleurtje vooral dan zwart??

Geachte klant, Wij betreuren het ten zeerste dat het gekochte product van het merk Kids Concept niet aan uw verwachtingen voldeed. My Little love staat voor duidelijke communicatie naar haar klanten toe. Wij vermelden op onze website bij elk product meerdere product foto's en worden alle producten duidelijk omschreven. De maat, waar het van gemaakt is, waar het geschikt voor is, kleuren etc. Dit doen wij expliciet, zodat onze klanten kunnen zien wat zij eventueel willen aanschaffen. Dit hebben wij ook gedaan bij het product waar u teleurgesteld over bent. Daarnaast hanteren wij een omruiltermijn van 14 dagen (het retourrecht geldt voor ongebruikte artikelen welke in originele staat verkeren en zijn voorzien van de originele verpakking), zodat de klant altijd de mogelijkheid heeft om het gekochte item te retourneren. Met vriendelijke groet, My Little Love Nicole Hop

Nice done

Besteld en snel geleverd , wij zijn er super blij mee.

Top service en super leuke kleertjes

Heb al meerdere kleertjes besteld en iedere keer wordt ik heel goed geadviseerd over de pasvorm en welke items leuk bij elkaar passen. De collectie is ook lekker uitgebreid (vooral ook voor jongetjes) en de kwaliteit is ook super!! Er wordt met veel passie en enthousiasme aan gewerkt😊

Super toffe merken, super service, te gekke webshop

Ik ben helemaal weg van deze webshop. Te gekke merken, leuke eigenaresse die je altijd wil helpen. Ik shop mijn zomer er wintercollectie in 1 keer. Heeeeerlijk gewoon!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

super bedrijf, met een top klantenservice

ga zo door!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Persoonlijk, snelle service en klantvriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super snelle levering en zeer leuke kleding

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zo enthousiast en vriendelijk!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering,goede kwaliteit en zeer vriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super lieve vrouw! Denkt mee en werkt het meteen uit! Neemt alle tijd voor je. Is behulpzaam En communiceert snel en duidelijk. Top winkel!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling ook als deze eens een keertje door onmacht wat later verzonden kan worden.

Pluspunten

Precies geleverd wat ik wilde, mooie kwaliteit en fijne klantenservice. Snel geleverd

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wanneer een artikel niet in stock is, word je gemaild en op de hoogte gebracht. Je krijgt dan zelf de keuze om te wachten of te annuleren/veranderen. Achteraf ook een leuk berichtje bij je pakket om je te bedanken voor je geduld. Top klantenervaring!