Super online shop

Binnen 2 dagen is mijn droom lamp bezorgd. Ik kijk er al 3 maanden naar en nu eindelijk gekocht: 20,- goedkoper dan andere shops. En binnen 2 dagen geleverd via track and tracé. Hij is super!!! Dankjulliewel🙏😊

speciaal ,mooi

was al een tijdje naar dergelijke borden op zoek en nu gevonden !

Gewoon top!

Flexibel, klantvriendelijk, snel. Gewoon top

Slecht

Doet een bestelling, en aanbetaling maar krijg totaal geen bevestiging en geen enkele reactie. Pas als je een slechte review plaatst kunnen ze reageren of ik het weg wil halen! En dan annuleren ze je bestelling!! Nou ik bestel het dressoir wel ergens anders, maar rare praktijken bij dit bedrijf. Misschien de volgende keer gewoon reageren zoals iedere webshop!

Beste Martine, Hierbij reageren wij officieel op uw negatieve beoordeling. Wij zien dat u de bestelling vrijdagavond 6 maart om 23:51 heeft besteld bij ons. Afhankelijk van drukte en beschikbaarheid worden e-mails, telefonische oproepen en apps zo snel mogelijk opgepakt. In het weekend kan dat langer duren dan op een doordeweekse dag. De volgende dag, zaterdagochtend zien wij dat u ons heeft meerdere malen heeft gemailed/ gebeld / geapped. Dezelfde middag ontvingen wij een negatieve beoordeling. Wij kunnen het ons goed voorstellen dat het frustrerend is om op een reactie te wachten. Omdat de verwachting van communicatie niet overeenkomt met onze snelheid en wijze van communiceren, hebben wij de bestelling geannuleerd en het bedrag teruggestort. Zo heeft u op de zaterdagmiddag toch enigszins duidelijkheid gekregen over uw order en hopelijk slaagt u erin het product bij een andere winkel te bestellen.

Goede service, mooie producten

Hele goede service. Er waren wat vragen over de bestelling en die werden netjes en vlot beantwoord. Je wordt op de hoogte gehouden dat is heel fijn! Ik zou hier zeker weer bestellen, alles ging zoals vooraf verteld was. Bij ons zou het product wat besteld was, iets veranderd zijn. Ook hier wordt je van op de hoogte gehouden voor levering. Omdat de verandering niet gunstig zou zijn voor ons, konden ze een prima oplossing bieden. Enige wat jammer was, is dat achteraf betalen niet lukte. Dan zijn grote bedragen vooraf betalen via iDeal wel eens vervelend....

Zeer klantvriendelijk en direct reageren op vragen op email

Cavetown in samenwerking met br8 werkt geweldig. Van bestellen tot en met levering wordt je volledig op de hoogte gehouden. Kast werd geplaatst waar ik graag wilde en alle verpakkingsrommel werd meegenomen. Top!

Snelle service enige opmerking assortiment kan volgens mij nog wat gevarieerder. In iedergeval val nu vast top ga zo door

Goede kwaliteit, snelle levering en leuk contact

We zijn erg blij met onze Brice nachtkastjes. Ze zijn snel geleverd. Ook het contact was erg vriendelijk en er werd snel gereageerd op onze vragen. Echt een aanrader, we komen zeker weer terug bij jullie.

Mooie stevige salontafel

Ondanks dat de tafel kort niet leverbaar was. Heldere communicatie hierover, bij mail contact direct reactie terug. Heel prettig. Salontafel is heel mooi met stevige poten. Echt een aanrader!

Bij aankomst stuk ...

Kut

Houdt zich niet aan de levertijden

Voor een verjaardag in november wat besteld. Zou de volgende dag bezorgd worden. De volgende dag niets ontvangen en de dagen erop ook niet. Toen ik contact met ze opnam, werd mij verteld dat het product niet leverbaar was, maar uiterlijk zaterdag bezorgd zou worden. Ze hadden me een mail gestuurd zeiden ze. Toen ik zei geen mail gehad te hebben, moest ik maar in mijn spam kijken. Ook daar geen mail. Als ik wilde mocht ik de bestelling annuleren. Dat wilde ik niet anders had ik geen cadeau. Gelukkig kwam het uiteindelijk op zaterdag inderdaad aan na anderhalve week ipv de beloofde 24 uur.

Prima communicatie en mooi wijnrek

Wijnrek besteld, op advies van een vriend. Het rek was niet meer op voorraad maar werd prima geïnformeerd wanneer ie er wel was. Inmiddels is ie in gebruik! Overleg over de bezorgdatum was ook top.

Snelle levering, zeer behulpzaam

Wij hadden een industriële vitrinekast besteld, welke wij snel nodig hadden, maar niet op voorraad was. Men heeft er alles aan gedaan om de kast toch snel te leveren en dat is gelukt. Jammer alleen dat de 2 bezorgers de kast niet naar boven wilden tillen (te zwaar), heb dit uiteindelijk samen met mijn echtgenoot gedaan. Bezorgers hadden wel aangeboden om later met z'n 3-en terug te zullen komen, maar dit zou weer enkele dagen vertraging geven, dus hiervan geen gebruik gemaakt. De kast is overigens erg mooi en voldoet volledig aan de verwachtingen!

super transportbedrijf

mooie kast, voldoet aan verwachting en echt super geleverd door transportbedrijf. Erg netjes gewerkt en erg vriendelijk. Goede opgave van tijdvak levering.

Makkelijk online bestellen en snelle levering van goede producten.

Mooie originele kwaliteitsspullen en goede service.

Op zoek naar een passend cadeautje voor een stoere man kwam ik terecht op jullie site. En heb er meteen uren doorgebracht te snuffelen, wat een mooi en anders dan anders spul! Dus ook vrouwen kunnen er hun hart ophalen 😉

Super ervaring met super service

Cavetown verkoopt echt hele leuke bijzondere items. Reageren best snel op een vraag en handelen daar ook direct op. Super winkel

Heel goed.

De levering prima op tijd. Daar voor duidelijk mailcontact.

Goede service zoals het hoort.

Goed no nonsense

goede ervaring

leuke producten,prima kwaliteit

Leuk bordje

Levering correct, geen byzonderheden

Helemaal goed

Helemaal goed

Van begin tot het eind, helemaal top!

Ik ben goed geholpen mbv de chat functie. Zelfs s avonds direct bereikbaar en duidelijk en vriendelijk beantwoord. Levering vervolgens supersnel bezorgd! Zelfs in de decembermaand. En minstens zo belangrijk: elke x blij met het product.

Jammer dat de bestelling later was als gezegd, voor de rest alles goed!

Precies zoals omschreven en snel ontvangen

Precies zoals omschreven en snel ontvangen

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.