Heldere, vriendelijke en snelle communicatie

We hebben een industriële kast (Hodor vitrinekast) besteld waarvan bekend was dat die niet direct leverbaar zou zijn. Door leveringsissues werd de levertijd verlengd. Ze gaven dit tijdig aan en beloofden elke 2 weken een update te sturen, maar de verlenging duurde gelukkig maar 2 weken. Alsnog een update gekregen dat die onderweg was en dat we hem op korte termijn binnen zouden hebben. We kozen voor achteraf betalen met een kleine aanbetaling, vanwege het bedrag kon dat niet via het systeem. Contact opgenomen en snel een reactie terug gekregen en hebben we op een andere manier opgelost. Wat de kast betreft, het was een kast om zelf in elkaar te zetten. De tekening was niet helemaal IKEA-like/fool-proof. We hebben een aantal keer moeten puzzelen en stappen opnieuw moeten uitvoeren omdat we ze op een verkeerde manier hadden uitgevoerd. Tegen het einde zaten er op bepaalde plekken geen gaten die er volgens tekening wel hadden moeten zijn, waardoor we een bepaalde plank niet konden monteren. Voor de stevigheid van de kast was het niet erg, maar wel gek. Ik zou Cavetown zeker aanbevelen, fijne, heldere en vriendelijke communicatie!

Top service!

Twee mooie fauteuils besteld en voldoen aan verwachting zien er geweldig uit. Heb eerst recensies gelezen maar kan uit mijn eigen ervaring zeggen dat dat ik niets anders kan dan ook een goede beoordeling te geven. Had problemen met bestellen via afterpay, en zij hebben direct contact opgenomen en het opgelost.

Erg tevreden, snelle en goede service !

Erg prettig, persoonlijk contact over de levering via Whatsapp

Na een positieve ervaring een tweede bestelling geplaatst!

Snelle reactie op vragen, vriendelijk in contact en mooie spullen.

Top kwaliteit producten en goede service

We hebben 8 stoelen en 4 barkrukken besteld en zijn erg te spreken over de kwaliteit hiervan. We twijfelde nog over de kleur maar hierin zijn we goed geadviseerd waardoor we meteen de juiste keus hebben gemaakt. De spullen waren ook snel geleverd. De goede service in combinatie met de prijs kwaliteitsverhouding maakt dat we zeker nog vaker producten zullen bestellen

Ik twijfelde over de kleur van de kast en stuurde een mailtje. Tot mijn verbazing kreeg ik heel snel foto’s van de kast, daar waren ze voor het magazijn in gelopen! Heel vriendelijk. Toen de levering van de kast langer duurde dan de bedoeling was heb ik contact gezocht en ook dat regelden ze heel netjes. De kast is werkelijk geweldig, goede kwaliteit en precies als op de foto’s.

Voldoet aan de verwachting

Snelle levering en mankement snel verholpen.

Lampje die erbij hoorde, werkte niet. Mail gestuurd en de volgende dag een nieuwe binnen, top!

Eerlijk en ook een goede service

Goede kwaliteit, mooi product en goede communicatie

Super mooi, snelle leverimg

Alles is al klaar om neer te zetten, niks zelf schroeven. Mooi materiaal, heel natuurlijk. Snelle levering en snelle reactie op vraag.

Goede communicatie via de app. Mooie zware kwaliteit kast geleverd (Oregon vitrinekast)

Top service!

Verschillende soorten lampen afgelopen jaar besteld. Van bestelbevestiging t/m aflevering, of het nu een deel of nalevering betreft prima georganiseerd. Heldere, snelle en zeer vriendelijke communicatie.

Helemaal top!

Echt een top bedrijf snelle service en snelle levering!

Na contact via Whatsapp ivm voorraad en verzend informatie producten besteld en volgende dag geleverd. Prima service en snelle reactie via de app Kortom zeer tevreden

Super bedrijf met goeie service en mooie meubels!!

Mijn complimenten aan Cavetown, en zeker aan Kay! Super snel wordt er gereageerd op e-mail ( zelfs op zondag! ). De levering kon als heel snel en de bezorging was ook uitstekend! Ontzettend mooie meubels en we zijn er heel erg blij mee. Ga zo door Cavetown, en ik zal jullie zeker aanbevelen als er familie of vrienden op zoek zijn naar mooie meubels! Nogmaals mijn complimenten en een 10 is zeker op zijn plaats!!

Fijn contact, goede levering!

Binnen 5 dagen een bericht ontvangen met mogelijke dagen dat de kast bezorgd kon worden. Kast is bezorgd op zelf gekozen dag en we zijn er super blij mee!!

Ontzettend vriendelijk en perfecte service! Absoluut een aanrader

Wij hadden drie prachtige krukken op het oog. Toen we vroegen of we deze mochten 'testen' voor we ze bestelden, was dit geen enkel probleem. De communicatie hierover was heel vriendelijk en helder en dus zijn we de krukken wezen testen. Toen ze goed zaten, besloten we ze te bestellen. We mochten zelf uitkiezen welke specifieke zittingen van de krukken we wilden hebben, waarna ze de volgende dag direct door Cavetown zijn verzonden. De dag erna hadden we ze in huis! Helaas bleken de krukken niet te passen bij ons kookeiland (ze staken iets te ver de woonkamer in), dus hebben we ze moeten retourneren (waar we behoorlijk van baalden). Ook dit verliep uiterst soepel en vriendelijk. Binnen slechts enkele dagen hadden we ons geld terug. Kortom: een enorm positieve ervaring, we deze winkel dan ook aan iedereen aan.

Super !

Drie emaille borden besteld. De volgende dag al binnen. En mooi! Dank jullie

kan alleen zeggen ...top service Zal t echt iedereen aanbevelen hier wat te kopen ..... Vrienedelijk, meedenkend ,begripvol, ECHT AANRADER DIT BEDRIJF

Fijne, snelle service

mijn bestelling gedaan en dag erna al binnen! Toen er een onderdeel niet goed was, gelijk contact gezocht en dag erna al antwoord dat ik een vervangend exemplaar toe gestuurd krijg! Top service!

Snelle levering en contact met Cavetown!

Snelle levering van het bestelde tvmeubel! Bleek niet het tvmeubel te zijn, wat wij nodig hadden. Hierover contact gehad met Cavetown en het werd snel en netjes afgehandeld! Top!

2 fauteuils besteld. Snel geleverd en goede klantenservice. Zijn niet te beroerd om ook op zondag voor je klaar te staan nadat ik een probleem met mijn bestelling had.

Meedenkende, uitermate vriendelijke mensen die denken in oplossingen en mogelijkheden!

Ik vind de producten prachtig en als er een probleem is met een Product wordt er meegedacht in oplossingen en mogelijkheden! Vriendelijke reacties (Kai) en dit maakt dat we vaker bij jullie terug komen! Top bedrijf!

Netjes en vlot

Nette en vlotte afhandeling. Er is contact met ons opgenomen over de levering. Mooi product en prima aflevering.

zag een leuk rek maar wilde daar iets extra 's bij. Geen probleem werd direct meegeleverd.

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.