Netjes en vlot

Nette en vlotte afhandeling. Er is contact met ons opgenomen over de levering. Mooi product en prima aflevering.

zag een leuk rek maar wilde daar iets extra 's bij. Geen probleem werd direct meegeleverd.

Ik vond gemakkelijk wat ik zocht

Ik zocht aankleding voor mijn mancave en vond het hier gemakkelijk. Levering was snel.

leuke collectie en snelle levering

leuke collectie en lekker op mijn gemakje alles doorgezocht (duurde ff) en snelle levering.helemaal top

TOP!

Goede kwaliteit en snelle levering.

Prima service, snelle levering

overzichtelijke website. Snelle levering. Goede prijs, kwaliteit verhouding

Goede service levering

Altijd vlot geholpen en een snelle levering. Het was wel jammer dat er bij de laatste bestelling artikelen ineens niet meer leverbaar waren. Er was wel een duidelijke communicatie via de mail over de bestelling. Dus al bij al top buiten dat ene.

Prima. Goed product goed geleverd.

Zeer tevreden.

Goed en leuke shop

Super service!

Online een staande lamp besteld. Er stonden mooie duidelijke foto’s bij het product waardoor we de lamp ook online durfde te bestellen!

bijzonder cadeau nodig? Ga naar Cavetown.nl ! Super leuke cadeaus

Leuke artikelen voor een prima prijs, snel geleverd, goed verpakt

Mooie kwaliteit spullen en goede service

Meerdere keren bij jullie besteld (wandplanken, lamp en plaat voor aan de muur). Met de lamp werd ik de volgende dag gebeld dat die niet op voorraad was en de levering 2 weken ging duren. Was voor mij geen probleem, maar wel fijn dat er netjes gebeld werd! Vond het ook erg prettig dat het via de telefoon ging en niet via e-mail. Alle spullen zijn van goede kwaliteit dus ik ben een tevreden klant. Binnenkort ga ik mijn salontafeltjes bestellen :-) Groetjes, Kim Constant

Top service..

Super klantvriendelijk.. Meedenken met de klant..

super, levering ruim op tijd

geweldige service en levering was netjes op tijd.

Goede snelle levering Top!!

Goede snelle levering Top!!

mooie website ,keurige verzending,betaalbaar ,mooie producten

goede ervaring

Duidelijke informatie, zonder rond de pot te draaien

Leuke aanbiedingen tegen een redelijke prijs!

Diverse borden gekocht, en ben helemaal tevreden!

topproducten

heel mooi, goede prijzen, snelle levering..

Erg tevreden een echte aanrader

Slecht bereikbaar, geen bericht binnen termijn die ze beloven. Beschadigde kast ontvangen

Een mooie industriële kast gekocht. Er was slechte communicatie over de leveringsdatum van de kast. Toen we deze bezorgd kregen bleek de kast beschadigd. Stukken lak eraf welke in het zicht zitten en een deuk in de kast. Cavetown beroept zich op dat dit is toegestaan en in de beschrijving staat bij de industriële kasten. Dit noem ik echter geen kleine oneffenheid,maar een flinke beschadiging in het zicht op de kast. Kortom, komen NIET met een oplossing. Hebben hun geld gevangen, klantvriendelijkheid is blijkbaar niet belangrijk.

Wij hadden een kapotte plank, na het opsturen van foto's er direct een nieuwe plank opgestuurd.

Goede service en mooie spullen

Ik had een aantal vragen over de kast en deze werden gelijk goed en uitgebreid beantwoordt. De kast is nu binnen en hij is super mooi. De levering ging ook erg goed, erg behulpzaam en vriendelijke mensen.

Superfijn

Correct en snel in het leveren van de spullen.

Blij met de kast!

Hele mooie kast en hele behulpzame en vriendelijke mensen bij cavetown. Reageren snel op mail, top! Ja

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.