Leuke webshop, prima service!

Hele stoere barkrukken besteld. Zou 3 tot 5 werkdagen levertijd zijn, maar dezelfde avond stond de levering al aangekondigd in mijn PostNL app, voor de volgende dag. Echter werd deze levering telkens een dag uitgesteld. Toen maar even contact opgenomen via de chat (helaas geen mogelijkheid voor telefonisch contact, anders 5 sterren), en ze hebben netjes voor me uitgezocht hoe het precies zat en wanneer de krukken geleverd zouden worden. Uiteindelijk de krukken gewoon binnen de vooraf gestelde termijn ontvangen.

Goede levering en service

Je krijgt precies wat je besteld ! Ziet er dus net zo uit als op de foto !

Super webshop

Wanddecoratie set van stoere industriële materialen. Fantastische look en uitstraling en ik ben er heel blij mee.

Goede ervaring

Levering industriële kast duurde lang. 4 -maanden. Maar werd via de mail op de hoogte gehouden van de vertraging. Heel erg netjes. Bezorging was ook top. Bezorgers erg vriendelijk hebben zelfs het vilt onder de pootjes geplakt. Kast ziet er prachtig uit. Betaling kon achteraf. Kortom erg tevreden wachten was het waard!

goede service en snelle levering

Industriële tv kast van staal en mangohout besteld, had enige haast i.v.m. verhuizen. Via WhatsApp contact gehad en het meubel werd al snel ingepland en zeer snel bezorgd. Netjes degelijk verpakt op een pallet en bezorgd met DHL, vriendelijke chauffeur. Eenmaal in de kamer staat het meubel geweldig mooi in mijn interieur, een kwalitatief degelijk en mooi ogend meubel. Vandaag een salontafel besteld, set van 2. Ik kan perfect slagen bij Cavetown en zo heb ik aparte spulletjes die niet iedereen standaard heeft staan (zoals je bijv. bij de grote winkels in bulk aantreft)

Mooi op tijd geleverd, mooie stoelen zoals verwacht

Snelle levering, mooie kwaliteit

Het bestelde bord kwam na een paar dagen binnen. Een origineel cadeau!

Goede levering.

Goede levering, helaas was het wijnrek krom. Hier is een goede oplossing voor gekomen. Zeer tevreden.

Beste Miranda, bedankt voor het plaatsen van een review. Echter hebben wij deze klacht niet officieel per mail ontvangen. Zou je ons hierover een mail kunnen sturen? Dan kunnen wij hier naar kijken. Alvast bedankt!

Veel keus, goede en snelle levering.

Snelle levering, mooi product.

Mooie barkrukken besteld. Na een snelle levering staan ze prachtig in ons nieuwe huis.

Goeie en snelle service

Zie boven

Na mijn bestelling snel en netjes thuis ontvangen.

Goede levering!

Goede levering en scherpe aanbiedingen. En gratis verzendkosten bij een bepaald bedrag!

toppi

gekregen wat ik verwacht had, prima

Ruime keuze, snelle en correcte levering

Service zoals je wenst!

6 mooie Co pilot Aviator stoelen gekocht met een fijne communicatie en een perfecte afhandeling.

Super en snel geleverd

Totaal geen opmerkingen. Alles is gewoon goed

Erg blij!

Goedr spullen, snelle levering.

Leuke spullen en snelle goede levering!

Zou leuk zijn als er fysieke winkels zouden komen ipv alleen een webshop.

Mooi aanbod, maar foto's dekken niet altijd de lading

Heb een nachtkastje gekocht. Maar valt me klein beetje tegen. Het kastje werd op de site als heel donker (bijna zwart) afgebeeld, maar bij het uitpakken bleek die een koperachtige gloed te hebben. Ik vond het teveel gedoe om er weer heel veel stennis over te maken, want krijg zo'n pakket maar weer eens retour Cavetown. Het is dus verstandig na te vragen of de producten afgebeeld op de foto echt de realiteit dekken. Cavetown heeft wel een zeer interessant aanbod, ze zijn niet de goedkoopste

Breed assortiment, snelle levering en zeer makkelijk om via whats app een vraag te stellen.

Alles ging perfect!

Van bestellen tot afleveren liep het gesmeerd!

Goede snelle levering keurig verpakt

Goede snelle levering en keurig verpakt.

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.