Misleidend

Na lang nadenken ivm de kosten, maar omdat ik zo enthousiast was over een vloerlamp toch besloten om deze te bestellen. Helaas was ik zeer teleurgesteld toen ik het pakket openmaakte, de kleur kwam absoluut niet overeen met de afbeelding op de website. Natuurlijk kun je het immense pakket dan terugsturen, maar wel op eigen (hoge!) kosten. Wat een service zeg. Nou, voor mij nooit meer deze website!

Goedemiddag Saskia, Jammer om te horen dat je een ander soort lamp had verwacht dan besteld. Het is altijd mogelijk om de lamp te bekijken voordat je het besteld, mocht je twijfelen. Op de lamp welke je hebt besteld ontvangen we met name positieve reacties. Wij vinden het dan ook jammer dat de kleur bij jou niet in de smaak valt. Het terugsturen van een pakket is altijd op eigen kosten. We adviseren klanten altijd aan om de voorwaarden te lezen van retourneren. Dit dan ook als tip, zodat je de volgende keer niet voor verassingen komt. En natuurlijk een teleurstelling! We zien het pakket retour en zullen het bedrag dan direct voor je terugstorten. Met vriendelijke groet, Team Cavetown

Prachtige kast en persoonlijk contact met Cavetown

Cavetown reageert snel op de berichten die je stuurt. De leverancier neemt contact op om de tijd door te geven en de datum af te stemmen. De kast was zeer goed verpakt en ziet er prachtig uit. Ben er ontzettend blij mee!

Mooie spullen en snelle levering

Ik heb een mooie stalen kast gekocht, deze ziet er fantastisch uit. Firma heeft vriendelijk en meedenkend personeel en supersnel geleverd. Top bedrijf!

Hele goede service

Wat ik had besteld was niet helemaal naar mijn zin omdat de la niet goed paste. De volgende dag kreeg ik al een mail dat er een nieuwe toegestuurd was. Dat noem ik nou eens een top service. Heel erg bedankt Cavetown en zeker tot zien. Vriendelijk groet bianca

Super snel geleverd en netjes behandeld

Nu had ik dacht ik de pech dat er een lamp kapot was, gelijk werd er een nieuwe opgestuurd. Later heb ik door wat mensen nog eens laten kijken naar de lamp, die ze toch weer aan de slag kregen, gelijk het bedrijf gecontact, maar die geloofde mij gelijk en lieten mij zelfs de keuzen om de lamp te houden, ,wat een top service zeg. eerlijkheid duurt het langst zegt het spreekwoord, bij dit bedrijf wordt dat dan ook gelijk gewaardeerd en dat vindt ik top. klasse bedrijf. vriendelijke groet Willem

Ik had een klacht en die is zonder problemen snel opgelost

Bestelling

Bestelling snel verwerkt, snel verzonden en snel in huis. Van 1 product miste een bevestigingsbeugel en na contact met de klantenservice is dit snel opgelost en kreeg ik een nieuwe opgestuurd.

Mooie artikelen, goede service en achteraf betalen, dat is pas vertrouwen!

Wat een gave online winkel! Wij waren op zoek naar een robuust wijnrek en voor een leuke prijs bij Cavetown gevonden. Ze hadden een andere versie dan besteld, via de mail foto's ervan gestuurd, maar deze was net zo mooi en we kregen hem voor dezelfde prijs! Dat vind ik nou eens service, ook het mailverkeer was snel en prettig. En achteraf betalen, dat vind ik nou vertrouwen in de klant hebben. Een aanrader voor iedereen!

Super top bedrijf met service ten top

Er waren er 2 kapot van de set,niks moeilijk geen probleem meneer wij sturen direct nieuwe. Nou als dat geen service is, dit vind je niet overal meer dus een echte aanrader om hier te kopen met gegarandeerd de kwaliteit die je mag verwachten met een super top service Dankjewel toppers

Mooie lamp besteld, snelle levering, goede commucatie. Top. Ik ga hier vaker bestellen.

Snelle klantenservice

De tafel die werd geleverd was ondeugdelijk, Na contact met de klantenservice is binnen enkele dagen de tafel omgeruild.

Slechte communicatie en levering

In deze tijd vinden wij het echt niet erg als de levertijd wat kan afwijken. We willen wel graag weten wanneer onze kast komt! We hoorden maanden niks. Gebeld en gemaild. Vervolgens krijgen we plots de mail dat hij onderweg is. We hebben toen meteen gebeld en toen bleek dat de kast de volgende dag al zou komen... fijn dat hij er is maar dit was bij ons niet bekend. Gelukkig kon onze buurman aanwezig zijn. Aan de telefoon werd ons verteld dat hij uit de doos etc. geleverd zou worden. Wij treffen een volledig ingepakte kast (te zwaar om te tillen voor ons zelf) aan, helemaal vol met grind en zand. Ook is niet alles goed afgesteld en kan bepaalde deurtjes lastig open. Bovendien zit er nu zelfs een kras op de grond! Dit is tijdens de levering gebeurd. Gelukkig zie je het vooral bij bepaald licht. De kast valt verder gelukkig wel in de smaak en lijkt op de foto. Maar overall niet heel tevreden!

Hele mooie lamp bij jullie gekocht en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen, klein probleempje met een bol led lamp maar is keurig opgelost, ik kom zeker bij jullie terug.

Topservice!

Wat een vlotte service en goeie communicatie, bedankt hiervoor!

Er was iets mis met 1 van de 3 ronde kastjes die we hadden besteld. Foto doorgestuurd en zondere verdere vragen, kregen we een nieuwe toegestuurd. Zeer blij met deze service en het vriendelijke personeel!

Wauw

Wat zijn we super te vreden en zo mooi afgewerkt we bestellen zeker nog dingen goeue service verdient een 10 op 10

Goede service en mooie producten

De bergamot kast besteld, was wel een langere levertijd maar dat was verteld aan ons. En ze hebben ons goed om te hoogte gehouden wanneer hij geleverd zou worden. Eenmaal de kast binnen, keurig geleverd. En blij met de kast!

Echt super behandeld .

Prima service, mooie lichten

Bestelling ging vlot. 1ste lamp werd vlot geleverd en was prima in orde 2e lamp liet op zich wachten wegens onverwachte leveringsproblemen. Na een berichtje werd mij beloofd dat men mij maandelijks op de hoogte zou houden van stand van zaken aangaande lerveringsdatum en dat heeft men ook perfect gedaan! Dikke pluim daarvoor! De 2e lamp werd uiteindelijk deze week onverwachts toch geleverd! Heel correcte en vriendelijke service!

Zeer goede service, mooie producten en positief contact

We hebben 2 lampen gekocht. 1 daarvan was al snel binnen. De ander kwam via een andere vervoerder. Toen we via whatsapp vroegen hoe dit zat, kregen we snel uitleg. De tweede lamp bleek een foutje te hebben. Na het sturen van een whatsappje werd er om een foto gevraagd en kregen we al snel een nieuwe lampenkap opgestuurd. We hebben nu twee mooie, sterke lampen en een heel positief gevoel bij deze winkel!

Mooie producten en uitstekende service

Met een snelle levering een wandplankenset ontvangen van goede kwaliteit. Na een mail over een montagefout bij 1 vd frames kreeg ik direct een vriendelijke reactie en had de volgende dag al een nieuwe in huis. Top!

Mooie lampen

We zijn erg blij met onze eetkamerlampen (2 koepels), maar het feit dat je ruim 250,- betaald en de trekophanging is zo slecht dat de lamp steeds naar beneden zakt is wel erg jammer, tuurlijk kan je dit zelf wel fixen maar come on, j3 betaald toch best veel geld voor een lamp dat is dat wel een beetje teleurstellend..

Super Firma

We hadden een wandrek gekocht , bij levering was er iets defect . Ik heb toen even met hun geappt . 1 dag later had ik al een nieuwe in huis . Volgende bestelling zal ik zeker weer bij hun doen .

Voor de derde keer besteld. Prachtige producten en zeer snelle levering!

Van mijn mee bestelde led lampen was er een niet goed, contact opgenomen en de zelfde middag is er een nieuwe verstuurd. Watveen super service geweldig

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.