Precies zoals omschreven en snel ontvangen

Precies zoals omschreven en snel ontvangen

Snelle en correcte afhandeling!

De bestelling is snel en correct afgehandeld!

Snelle levering .1 artikel was niet op voorraad maar kreeg daar onmiddelijk een mail over .

Super snelle service!

Erg tevreden over de levering en de kwaliteit van onze barkrukken. Ze zijn onwijs leuk, zitten lekker en staan mooi in ons interieur.

Fantastisch wijnrek

Ondanks dat de levertijd wat lang was door de populariteit van het wijnrijk, was het wachten het meer dan waard. Mooi rek, goede kwaliteit en zeer stijlvol. De communicatie was goed, we werden netjes op de hoogte gehouden van de levertijd en Kay reageerde zeer snel en attent bij vragen. Top service.

Snel afgehandeld

Nette site die snel je bestelling verwerkt

Snel geleverd, goede kwaliteit

Had vlak voor kerst besteld en had nog een paar vragen over de bestelling, kreeg echt snel een duidelijk antwoord en had de bestelling een dag later in huis. Daarnaast zijn het echt leuke spullen.

TOP!

Mijn bestelling keurig op tijd ontvangen. Goed ingepakt, ben er super blij mee!

Alles liep zoals het hoort, snelle afhandeling en snelle levering.

Mooie leuke wandborden.

Leuke artikelen. Vooral als kado gekocht. Snelle service. Voor elk wat wils.

Leuke site met producten. Bestelde artikel hetzelfde als op de foto. Goede kwaliteit!

Prachtig wijnrek/kastje gekocht hier

Na lang zoeken, hier eindelijk gevonden wat we zochten. Een massief smeedijzeren wijnrekje voor genoeg flessen met ijzeren deurtje en een houten bovenbladje. Bestellen ging vlot, goede communicatie over bestel/verzendstatus. Keurig op tijd en goed ingepakt geleverd (géén bouwpakket). Genieten hier nog elke dag van. Zou hier zeker opnieuw bestellen!

Goede service en levering. Duidelijke website.

Top product en bezorging

Goede communicatie

Goede communicatie over levering en voorraad. Artikel was eerst niet op voorraad, kreeg netjes een mail toen het wel weer binnen was. Minpuntje is wijze van verpakking, onvoldoende bescherm ingepakt. Onderdelen lagen los in de doos en gingen heen en weer in de doos. Gelukkig was er niks beschadigd of kapot.

Ik had aangegeven dat ik geen 10 dagen op mijn bestelling kon wachten. Bij Cavetown is mijn bestelling met zo'n spoed behandeld dat ik het bestelde binnen 3 dagen, zonder extra kosten, in huis had. Ook de communicatie was heel plezierig. Er werd geduldig op mijn vragen antwoord gegeven. Klantvriendelijkheid wordt in de webshop wereld vaak op een laag pitje gezet. Bij Cavetown dus duidelijk niet.

Goed en snel geleverd

Goede service en snelle levering

Staan je netjes en snel te woord en goeie kwaliteit vd meubels

Ruime keuze

Ik had moeite met kiezen dus heb ik er 2 besteld. En ik vind het helemaal geweldig dat ik achteraf kan betalen. Dat is toch een kwestie van vertrouwen 😁

Snelle reacties, en heel netjes opgelost toen er iets mis ging met de bestelling.

Goede ervaring, snelle oplossing van klacht.

Twee mooie industriële fauteuils besteld die na levering anders van formaat waren dan op de site stond aangegeven. Na contact via WhatsApp snel en netjes opgelost door medewerker van Cavetown. Zeer tevreden over deze winkel!

Top service en produkten

snelle reactie op vragen. Mogelijkheid gekregen om t produkt(kast) live te zien aangezien er nog geen showroom is. Dnelke service en levering! Erg blij mee! Wij komen zeker terug

Snel reageren en snelle bezorging

Dikke 10

Perfecte levering en goed contact .

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.