Hele mooie lamp bij jullie gekocht en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen, klein probleempje met een bol led lamp maar is keurig opgelost, ik kom zeker bij jullie terug.

Topservice!

Wat een vlotte service en goeie communicatie, bedankt hiervoor!

Er was iets mis met 1 van de 3 ronde kastjes die we hadden besteld. Foto doorgestuurd en zondere verdere vragen, kregen we een nieuwe toegestuurd. Zeer blij met deze service en het vriendelijke personeel!

Wauw

Wat zijn we super te vreden en zo mooi afgewerkt we bestellen zeker nog dingen goeue service verdient een 10 op 10

Goede service en mooie producten

De bergamot kast besteld, was wel een langere levertijd maar dat was verteld aan ons. En ze hebben ons goed om te hoogte gehouden wanneer hij geleverd zou worden. Eenmaal de kast binnen, keurig geleverd. En blij met de kast!

Echt super behandeld .

Prima service, mooie lichten

Bestelling ging vlot. 1ste lamp werd vlot geleverd en was prima in orde 2e lamp liet op zich wachten wegens onverwachte leveringsproblemen. Na een berichtje werd mij beloofd dat men mij maandelijks op de hoogte zou houden van stand van zaken aangaande lerveringsdatum en dat heeft men ook perfect gedaan! Dikke pluim daarvoor! De 2e lamp werd uiteindelijk deze week onverwachts toch geleverd! Heel correcte en vriendelijke service!

Zeer goede service, mooie producten en positief contact

We hebben 2 lampen gekocht. 1 daarvan was al snel binnen. De ander kwam via een andere vervoerder. Toen we via whatsapp vroegen hoe dit zat, kregen we snel uitleg. De tweede lamp bleek een foutje te hebben. Na het sturen van een whatsappje werd er om een foto gevraagd en kregen we al snel een nieuwe lampenkap opgestuurd. We hebben nu twee mooie, sterke lampen en een heel positief gevoel bij deze winkel!

Mooie producten en uitstekende service

Met een snelle levering een wandplankenset ontvangen van goede kwaliteit. Na een mail over een montagefout bij 1 vd frames kreeg ik direct een vriendelijke reactie en had de volgende dag al een nieuwe in huis. Top!

Mooie lampen

We zijn erg blij met onze eetkamerlampen (2 koepels), maar het feit dat je ruim 250,- betaald en de trekophanging is zo slecht dat de lamp steeds naar beneden zakt is wel erg jammer, tuurlijk kan je dit zelf wel fixen maar come on, j3 betaald toch best veel geld voor een lamp dat is dat wel een beetje teleurstellend..

Super Firma

We hadden een wandrek gekocht , bij levering was er iets defect . Ik heb toen even met hun geappt . 1 dag later had ik al een nieuwe in huis . Volgende bestelling zal ik zeker weer bij hun doen .

Voor de derde keer besteld. Prachtige producten en zeer snelle levering!

Van mijn mee bestelde led lampen was er een niet goed, contact opgenomen en de zelfde middag is er een nieuwe verstuurd. Watveen super service geweldig

Prima bedrijf

Prima bedrijf om wat te bestellen Fijn snel contact via Ap gehad Super blij met onze nieuwe kast

Mooie producten, snelle levering en goede klantenservice!

Grandioos!

Snelle reactie op een mail! Er werd meteen naar een oplossing gekeken toen ik een lamp kreeg die kortsluiting veroorzaakte. De week erna werd een nieuwe lamp bezorgd die het perfect doet!!

Alles is prima geregeld

Nette en snelle levering en kwaliteit meubel .

Perfecte levering

Goede communicatie en levering op afgesproken dag.

Erg fijne kennismaking met Cavetown

Snelle levering, snelle goede reactie op vragen en prachtige lamp gekocht. Lang leve afterpay

Ondanks dat ik niet graag eetkamerlampen bestel zonder ze eerst te zien toch de gok genomen en we zijn er heel erg blij mee. Veel keuze, degelijke prijzen en de levering was hartstikke snel en je krijgt netjes een email van het vervoersbedrijf wanneer het wordt afgeleverd. Aanrader!

Echt ontzettend goede service

Afgelopen week een buffetkast besteld. Vooraf contact gehad met de klantenservice over de levertijd en de wijze van levering. Dit omdat het om een groot en erg zwaar artikel ging. Ik kreeg snel, correct en betrokken antwoord. Artikel besteld en de levertijd zou 5-8dagen zijn. Volgende dag werd ik gebeld dat ze de dag erop al konden leveren. Ze waren stipt op tijd, vriendelijk en wisten binnen no time mijn bestelde artikel binnen te plaatsen. Van de manier van werken en service kan menig bedrijf les trekken!

Kan niet beter zeer aanbevolen

Perfekt waren wat problemen maar zeer netjes opgelost zelfs op zondag toppie goed aanbevolen ga zo door

Super service!

Ik had twee nachtkastjes besteld, deze bleken bij kevering vol gebreken te zitten. Hierop heb ik deze gebreken gemeld en Cavetown heeft mij direct van twee nieuwe nachtkasjes voorzien, deze waren puntgaaf! Bedankt Cavetown voor een super service waar menig bedrijf van kan leren!

Snel en duidelijk

Kast snel geleverd en duidelijk antwoord op je vragen. Super mooie kast!

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.