Goede kwaliteit, goed bereikbaar, vlotte levering.

Ik heb onlangs een meubel gekocht, met de vraag of ik deze eventueel kon laten reserveren/ophalen (ivm levertijd). Hier kreeg ik een dag later antwoord op. Zelf reageerde ik iets aan de late kant (ik verwachtte niet zo snel contact) uiteindelijk besloot ik het toch te laten bezorgen. Hier gingen zij goed en flexibel mee om bij de servicedesk. De aanschaf was best een duur meubel en ik kende de winkel nog niet, dus besloot ik met Afterpay te betalen, dit verliep ook soepel. Wat mij verraste was dat het meubel ook al geassembleerd geleverd werd, dat is beter dan verwacht. Binnen een week had ik het meubel, wat ook sneller was dan ik had verwacht. Al om al ben ik dus zeer tevreden en vind ik dit waar voor je geld.

Super snelle levering en top kwaliteit

2 houten nachtkastjes besteld, nog geen 2 dagen later kwamen ze binnen. Montage ging soepel en ze staan super mooi! Ik kom zeker terug

Waardeloos

Half januari een kast besteld, krijg je 2 dagen later bericht dat er 6 -8 weken levertijd op zit. Helaas toch nog akkoord gegaan. Omdat ik niets hoorde na de 8 weken maar gemaild over de status, krijg je doodleuk te horen dat deze half mei binnen gaat komen. Heb dezelfde kast nu elders besteld voor zo'n € 50,- minder en hij staat zelfs al in mijn woonkamer.

Beste Barend, Hier reageren wij inhoudelijk op je beoordeling van 1. Om even de zaken goed te formuleren. Het artikel welke je had besteld stond op de website in nabestelling. Daarbij staat er vermeld 'beschikbaar via nabestelling, informeer naar de levertijden'. Dit houd in dat je contact op kan nemen omtrent de actuele levertijden. Dit was niet direct gedaan. Om deze reden hebben wij je gemailed in plaats van andersom, of je ervan bewust bent dat er een levertijd zit op het product. Op het moment het artikel binnen is zal het artikel automatisch aangemeld worden en je kunt tussentijds altijd contact opnemen. Helaas ontstaan er regelmatig vertragingen. Dit is helaas ook het geval geweest bij jou. Je stelde zelf een fikse korting, en wij gingen hier niet in mee omdat er vanaf het begin al een levertijd op een product zit. Verder hebben we nog aangeboden om het op andere manieren op te lossen/ tegemoet te komen. Je gaf aan de bestelling te annuleren en dit hebben wij ook direct gedaan. Alsnog een 1 voor onze dienstverlening jammer genoeg, echter zullen wij altijd ons best blijven doen en in dit geval hebben wij dat ook voor je geprobeerd. Mocht er nog iets zijn, horen wij het graag. Team Cavetown

Top winkel

Mijn product was beschadigd binnen gekomen. De nachtkastjes waren in stukken "gebroken". Contact gezocht met Cavetown, en zeer snel reactie gekregen. De kasjes werden gelijk uit het assortiment gehaald en ik mocht ze terug sturen. Maar omdat ik ze toch erg mooi vond, en ze nog te repareren waren heb ik weer contact gezocht of ik ze met korting toch kon behouden 0m ze toch zelf te repareren. Dit was mogelijk! Helemaal top! Ik heb mijn leuke kastjes en de service was zeer snel en netjes.

Snel geleverd, goed verpakt !

2 metalen borden besteld voor in een mancave, als kado. Zagen er netjes uit, goed verpakt en snel geleverd. Gewoon netjes en goed geregeld, zou zo weer iets bestellen.

Leuke dingen, niet duur en snel geleverd

Ruime keuze in metalen wandborden.

Het was netjes en goed verpakt.De bestelling was snel bezorgd.

Alles is goed verlopen

Ziet er allemaal goed uit

Snelle en goede service

Bestelde producten snel en goed verpakt thuis bezorgd top

Gewoon Fantastisch

Een vrolijk noot in mijn werkomgeving annex hobby kamer

Goede snelle service

Ik had een metalenbord besteld. Volgende dag al in huis! En ook nog eens goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

snelle bezorging en goed product

snelle bezorging van mijn bestelling en het product is van goede kwaliteit.

Tv-meubel met leuke uitstraling en goede afwerking; prettige en adequate communicatie.

Idem.

H

Goed, prima winkel.

Kwaliteit viel wat tegen

Ik had een retro stijl metalen plaat met een afbeelding van een Renault 4 besteld. De kwaliteit van de plaat viel wat tegen. Het beeld is erg korrelig en de kleuren weinig sprekend. Het Renault logo valt deels weg in een zware rand waarvan de bedoeling niet erg duidelijk is (moet dit een soort schaduweffect bereiken?). Plaat werd verder snel en netjes via PostNL afgeleverd en heeft intussen een plekje aan de muur gekregen.

snelle levering en goed ingepakat

Goede ervaring

Super mooi en snel geleverd

Gave winkel.

Zeer snelle levering

Mooi niks aan veranderen

Het is prachtig niks aan veranderen

Goede service en goede kwaliteit van producten

Super !!

Geweldige service.. Er was een rand in de salontafel afgebladderd..en ik kon hem kosteloos omruilen.. Helemaal top dat het goed opgelost werd..

Mooie producten gewldige service

Er was een product niet meer leverbaar,en ze dachten direct met je mee dat vond ik super.

Perfecte service.Betrouwbaar,Zal er zeker weer bestelling plaatsen.

Goed geholpen en snelle service

Perfect geholpen ook qua informatie.

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.