Hele fijne ervaring met dit bedrijf

Een aantal mooie barkrukken besteld bij Cavetown. Ik constateerde na enige tijd een defect aan één barkruk. Contact opgenomen via mail met een aantal foto's erbij. Er kwam heel snel een reactie van Cavetown. Ze kwamen daarna ook met een hele goede oplossing. Dit bedrijf raad ik echt aan. Hoe ze met klanten omgaan heel fijn.

Heb hier een set mango tafels gekocht, maar ik vond ze toch te klein, heb de klantenservice gebeld, en het kon meteen nog omgewisseld worden omdat de verzending nog niet weg was, na 2 dagen had ik ze al binnen, dus top service.. tot de volgende keer !!

mooie spullen en prettige communicatie

De spullen op 1 lamp na zijn binnen 1 week geleverd. 1 lamp was kapot en hier werd vlot en goed over gecommuniceerd en een nieuwe geleverd. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Een wandrekje besteld. Deze werd snel geleverd. Bij het uitpakken ontdekte ik dat er 1 bevestigingspunt was afgebroken. Via e-mail contact opgenomen met de klantenservice en na een paar dagen kreeg ik een nieuw wandrekje toegestuurd. Met de vraag wat er met het kapotte wandrekje moest gebeuren zei de medewerker dat ik deze weg mocht gooien of toch nog ergens voor kan gebruiken. Het e-mail contact heb ik als zeer positief ervaren. Gewoon TOP Service met een grote S !!!!!!!!!

Glazen lampen kap kapot gesprongen, contact opgenomen, nou werd meteen geregeld en een nieuwe opgestuurd. Dus echt een top service!

Toppie

Snel, correct en goede prijs/kwaliteit.

Mooie lamp, wel even moeten wachten op de levering

We hebben even moeten wachten maar de lamp was het waard.

Zeer slecht

Lamp besteld, verkeerde lamp bezorgd. Via email de factuurbon met bestelling gestuurd, na een paar dagen kreeg ik de juiste lamp binnen zonder de 3 bestelde ledlampen. Dat is fout op fout ! Als er iets fout is gegaan ben je toch ontzettend alert dat het deze keer goed gaat. Cavetown verkoopt superleuke artikelen maar het weerhoud mij om er opnieuw iets te bestellen .

Top service!

Wij hebben hier al meerdere aankopen gedaan en zijn zeer enthousiast! Vriendelijke mensen, vrijwel direct reactie op mail, meedenkend en een topservice! De producten zijn echt heel erg mooi en maken je huis uniek!

mooie producten ,late levering

Lampen besteld onder het mom is op voorraad, helaas moet alles vanuit meerdere magazijnen geleverd worden . op voorraad wordt dan anderhalve week. Misschien op voorhand beter communiceren

Uiterst prettig !

Snelle levering (nog geen weekje) en we zijn superblij met onze mangokast ! ook het contact verliep uiterst correct, ze reageren vrijwel direct op mails.

Hele mooie en degelijke woonideeen

Echt mooie meubels, banken en accessoires van een degelijke kwaliteit

Slecht

Nachtkastje besteld we wachten al een maand geen reactie gehad mail wordt niet beantwoord telefonisch geen gehoor

Slecht, eigenlijk niet één ster!

10 juli 2 nachtkastjes besteld en betaald. Zouden in September geleverd worden. Nog steeds niets gehoord van cavetown. Telefonisch niet bereikbaar, mail aan klantenservice komt retour. Hoe dan???????? Dan maar op deze manier. Misschien worden ze dan eens wakker!

Dag Diana, Wij hebben samen gekeken naar je bestelling naar aanleiding van je mail. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren. Dit hebben wij dan ook gedaan. In het weekend is onze klantenservice gesloten, houd dus daar rekening mee. Het klopt dat je ons tijdelijk niet kon bereiken telefonisch. Wij waren druk achter de schermen met de verbouwing bezig en onze telefooncentrale opnieuw aan te leggen. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij tijdelijk slecht bereikbaar waren. Dit probleem was gelukkig snel weer verholpen. Wanneer een bepaald artikel uit voorraad is, communiceren wij altijd verwachte leverwerken. Dit vermelden wij er explicitet bij, omdat de levertijden helaas afwijken in de huidige covid situatie. Mocht je nog vragen hebben, mail ons dan gerust of neem contact op. Dan zullen wij je zo goed mogelijk proberen te helpen. Met vriendelijke groet, Team Cavetown

???

In eerste instantie slechte beoordeling en geen aanbeveling. Ik krijg niet of nauwelijks contact met dit bedrijf. Kapotte lamp ontvangen en foto gestuurd. Nog steeds geen reactie. Ik wil een deel van mijn bestelling retourneren maar krijg ik dan wel mijn geld terug?? Klopt het wel hier? Ik hoop hier op een duidelijke reactie. ..

Beste de Jong, Vervelend om te horen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. Er is contact geweest met de klantenservice en onze klantenservice had je een mail gestuurd of je de foto's opnieuw kon mailen. Hier hebben wij dan ook op gereageerd en aangeboden kosteloos het pakket retour te sturen. Er kan altijd sprake zijn van schade tijdens transport. Als bedrijf bieden wij dan ook altijd een oplossing en nemen wij de kosten op ons. Zo ver we nu terug kunnen zien, is het allemaal netjes opgelost! We hopen je de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team CaveTown

Top bedrijf

Lampen gekocht ,kleine beschadiging, netjes opgelost! Mooie spullen en goede service.

Wij kregen een beschadigd tafeltje binnen. Gelukkig zonder veel moeite konden we deze omruilen. Heel fijn! Wij komen zeker langs in de winkel zodra deze opent.

Schade

Dure Lamp overal Schade.is deze van een ander geweest??

Dag Peter, Wat vervelend dat je een lamp hebt ontvangen welke beschadigd is aangekomen. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Wij hebben verder reeds contact met je opgenomen en voorgesteld om het artikel om te ruilen of kosteloos te retourneren. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing als het om transportschade gaat. Mocht je nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Zodat wij de kans krijgen om het op te lossen voor je! Met vriendelijke groet, Team Cavetown

Wat een waardeloos bedrijf & Klantenservice!

In juni een kast besteld, welke niet voorradig was. Begin september eindelijk de kast ontvangen. Na ontvangst gelijk de kast gecontroleerd en wat blijkt, de kast is behoorlijk beschadigd... Gelijk foto's gemaakt en contact opgenomen met de klantenservice (wat alleen kan via mail of WhatsApp). Je krijgt als reactie, binnen 24 uur dat de kasten met de hand gemaakt worden etc. en dat ze de foto's zogenaamd niet kunnen zien die je meestuurt. Daarna de foto's in PDF gestuurd (geen smoesjes mogelijk met niet kunnen openen van foto's) nu 1,5 week en verschillende re-minders later wacht ik nog steeds op antwoord.

Heel tevreden, precies zoals het hoort!

één lamp had een beschadiging bij aankomst, na een telefoontje kregen we meteen een nieuwe opgestuurd.

Super goed

Correct bedrijf , aanrader

Mooi product goede kwaliteit

2 salon tafeltjes besteld Helaas niet voorradig en 1,5 maand moeten wachten. Maar dat was het waard, tafeltjes zijn van goede kwaliteit en t product was goed verpakt. Heb meteen nog een set besteld voor mijn moeder

Aanrader

Goede service en snelle levering. De vitrinekast en wijnrek die ik had besteld zijn erg mooi en van goede kwaliteit.

Goede service, communicatie

Wij hadden twee lampen besteld. 1 lamp was niet op voorraad. Vrijwel direct een bericht ontvangen met verschillende mogelijkheden. Wij hebben de lamp laten naleveren. Helaas werd deze toen geleverd met transportschade maar dit heeft Cave Town zeer snel en goed opgelost. Al met al dus een fijne partij om te winkelen!

Fantastische kast!

Na drie maanden mijn kast mogen ontvangen. Wat een prachtkast! Super blij mee. Het wachten absoluut waard. Meerdere malen mailcontact geweest. Altijd correct. Dank Cavetown. P.s. tot een volgende bestelling.

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.