Geen problemen gehad en een duidelijke site

Geweldig ,goed geholpen, snelle reacties op de chat. Prijsafspraken nagekomen Zeer tevreden klant.

snelle service

snelle service

Goede website en prachtige producten

Mooi product dat snel voor de deur is bezorgd en vragen via WhatsApp snel beantwoord; prima dienstverlening!

Dik in orde

Snelle levering en keurig verpakt

Super leuk vaderdagscadeau!

Mijn vader was heel blij met de spullen die ik hier heb besteld! Ik had een plaat en een flessenopener voor aan de muur. Mijn vader was hier super tevreden mee.

mijn ervaring is super levering was mooi op tijd

super op tijd geleverd mooi en netjes verpakt

Snelle verzending en goede communicatie

Goede service!

Precies volgens verwachting en heel snel geleverd zeker voor herhaling vatbaar

Mooi en uitgebreid aanbod

Snelle levering met goede service

Goede kwaliteit Goede levering Helemaal tevreden

Goede ervaring. Ze reageren gelijk op vragen. Artikelen netjes en op tijd geleverd.

Gemakkelijk besteld

Prima service, correcte levering

Prima webshop

Spullen in goede conditie en snel geleverd.

Top cadeau!

Mooi product van goede kwaliteit. Ondanks dat het product niet op voorraad was, kwam dit snel weer beschikbaar. Hier kreeg ik keurig een bericht over. Goede service en zeker een aanrader!

Goed zeg...

Snel geleverd, goede prijs dikke 10

Super goed

Leuke producten snelle levering

Goede communicatie

Correcte communicatie en snelle levering

Zeer tevreden!!

Goede kwaliteit

Wat een leuk assortiment. Bij bestelling is er duidelijke communicatie en snelle verzending. Keurig ingepakt. Een aanrader!

Super winkel een aanrader

hele mooi industriële wandplanken gekocht zwart met mango hout. Netjes verplakt en een hele snelle levering Mooie webshop Gaan er zeker vaker wat kopen

Vriendelijke mensen en snelle levering.

Overzichtelijke webshop en snelle service!

Al regelmatig leuke dingen gekocht voor mijn mancave thuis. Heel veel keus van wandborden en leuke gadgets voor de mancave.

Snel geleverd, keurig verpakt

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.