Geweldig alles snel geregeld

Simpel bestellen en snel geleverd

Netjes, professioneel en vriendelijk

Snelle levering of in iedergeval reactie. Professioneel en vriendelijk

Top!!!

Kreeg helaas t verkeerde bord geleverd. Maar heel snel goed opgelost! Snelle reacties via chat/mail. Levering ook snel. Dus gewoon 5 sterren. En kom zeker terug.

Super bedrijf!!

We hadden een mooie stalen kast besteld voor ons nieuwe huis. Helaas toen we aankwamen met al onze spullen bleek dat ik niet genoeg ruimte had. Telefonisch contact opgenomen, en het was geen probleem om te annuleren en had een dag later mijn geld alweer retour. Zo zouden meer bedrijven moeten werken, echt Top !!

Snelle levering Goed verpakt. Ik had nog wat vragen en daar werd heel snel op geantwoord.

Goede service en artikelen precies als op de foto

Zeer snelle service en perfecte service.

Goed bedrijf die met de klant meedenkt, en met goede oplossingen komt bij vragen of problemen.

Mooi product, vlot geleverd

Heel mooie producten. Levering liep vlot.

Super tevreden!!

Snelle levering, mooie kast inmiddels lamp gekocht en ga er zeker meer kopen..

Leuke spullen, goede kwaliteit

Lan gezocht naar een open kast en bij Cavetown eindelijk gevonden wat we zochten. Nog even telefonisch contact gehad ivm onduidelijkheid over de beschikbaarheid. Vriendelijk en adequaat geholpen. De kast werd snel bezorgd en was prima verpakt. Nog wel één aandachtspuntje, de vervoerder zou melden wanneer en hoe laat deze zou komen, dat was niet het geval, gelukkig waren we thuis.

Leuk product voor leuke prijs

Leuke betaalbare lamp. Snel geleverd

Heel goede service prachtige wandbordjes

Zeer vlotte verzending ,zorgvuldig verpakt. Reageren heel vlug als je vragen hebt. Mooie kwaliteit wandbordjes.eens Een echte aanrader Tot een volgende keer..

Vlotte afhandeling

Positief over artikel. Leuke prijs. Snelle levering.

Hele fijne ervaring met dit bedrijf

Een aantal mooie barkrukken besteld bij Cavetown. Ik constateerde na enige tijd een defect aan één barkruk. Contact opgenomen via mail met een aantal foto's erbij. Er kwam heel snel een reactie van Cavetown. Ze kwamen daarna ook met een hele goede oplossing. Dit bedrijf raad ik echt aan. Hoe ze met klanten omgaan heel fijn.

Heb hier een set mango tafels gekocht, maar ik vond ze toch te klein, heb de klantenservice gebeld, en het kon meteen nog omgewisseld worden omdat de verzending nog niet weg was, na 2 dagen had ik ze al binnen, dus top service.. tot de volgende keer !!

mooie spullen en prettige communicatie

De spullen op 1 lamp na zijn binnen 1 week geleverd. 1 lamp was kapot en hier werd vlot en goed over gecommuniceerd en een nieuwe geleverd. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Een wandrekje besteld. Deze werd snel geleverd. Bij het uitpakken ontdekte ik dat er 1 bevestigingspunt was afgebroken. Via e-mail contact opgenomen met de klantenservice en na een paar dagen kreeg ik een nieuw wandrekje toegestuurd. Met de vraag wat er met het kapotte wandrekje moest gebeuren zei de medewerker dat ik deze weg mocht gooien of toch nog ergens voor kan gebruiken. Het e-mail contact heb ik als zeer positief ervaren. Gewoon TOP Service met een grote S !!!!!!!!!

Glazen lampen kap kapot gesprongen, contact opgenomen, nou werd meteen geregeld en een nieuwe opgestuurd. Dus echt een top service!

Toppie

Snel, correct en goede prijs/kwaliteit.

Mooie lamp, wel even moeten wachten op de levering

We hebben even moeten wachten maar de lamp was het waard.

Zeer slecht

Lamp besteld, verkeerde lamp bezorgd. Via email de factuurbon met bestelling gestuurd, na een paar dagen kreeg ik de juiste lamp binnen zonder de 3 bestelde ledlampen. Dat is fout op fout ! Als er iets fout is gegaan ben je toch ontzettend alert dat het deze keer goed gaat. Cavetown verkoopt superleuke artikelen maar het weerhoud mij om er opnieuw iets te bestellen .

Top service!

Wij hebben hier al meerdere aankopen gedaan en zijn zeer enthousiast! Vriendelijke mensen, vrijwel direct reactie op mail, meedenkend en een topservice! De producten zijn echt heel erg mooi en maken je huis uniek!

mooie producten ,late levering

Lampen besteld onder het mom is op voorraad, helaas moet alles vanuit meerdere magazijnen geleverd worden . op voorraad wordt dan anderhalve week. Misschien op voorhand beter communiceren

Uiterst prettig !

Snelle levering (nog geen weekje) en we zijn superblij met onze mangokast ! ook het contact verliep uiterst correct, ze reageren vrijwel direct op mails.

Hele mooie en degelijke woonideeen

Echt mooie meubels, banken en accessoires van een degelijke kwaliteit

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.