Slecht

Nachtkastje besteld we wachten al een maand geen reactie gehad mail wordt niet beantwoord telefonisch geen gehoor

Slecht, eigenlijk niet één ster!

10 juli 2 nachtkastjes besteld en betaald. Zouden in September geleverd worden. Nog steeds niets gehoord van cavetown. Telefonisch niet bereikbaar, mail aan klantenservice komt retour. Hoe dan???????? Dan maar op deze manier. Misschien worden ze dan eens wakker!

Dag Diana, Wij hebben samen gekeken naar je bestelling naar aanleiding van je mail. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren. Dit hebben wij dan ook gedaan. In het weekend is onze klantenservice gesloten, houd dus daar rekening mee. Het klopt dat je ons tijdelijk niet kon bereiken telefonisch. Wij waren druk achter de schermen met de verbouwing bezig en onze telefooncentrale opnieuw aan te leggen. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij tijdelijk slecht bereikbaar waren. Dit probleem was gelukkig snel weer verholpen. Wanneer een bepaald artikel uit voorraad is, communiceren wij altijd verwachte leverwerken. Dit vermelden wij er explicitet bij, omdat de levertijden helaas afwijken in de huidige covid situatie. Mocht je nog vragen hebben, mail ons dan gerust of neem contact op. Dan zullen wij je zo goed mogelijk proberen te helpen. Met vriendelijke groet, Team Cavetown

???

In eerste instantie slechte beoordeling en geen aanbeveling. Ik krijg niet of nauwelijks contact met dit bedrijf. Kapotte lamp ontvangen en foto gestuurd. Nog steeds geen reactie. Ik wil een deel van mijn bestelling retourneren maar krijg ik dan wel mijn geld terug?? Klopt het wel hier? Ik hoop hier op een duidelijke reactie. ..

Beste de Jong, Vervelend om te horen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. Er is contact geweest met de klantenservice en onze klantenservice had je een mail gestuurd of je de foto's opnieuw kon mailen. Hier hebben wij dan ook op gereageerd en aangeboden kosteloos het pakket retour te sturen. Er kan altijd sprake zijn van schade tijdens transport. Als bedrijf bieden wij dan ook altijd een oplossing en nemen wij de kosten op ons. Zo ver we nu terug kunnen zien, is het allemaal netjes opgelost! We hopen je de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team CaveTown

Top bedrijf

Lampen gekocht ,kleine beschadiging, netjes opgelost! Mooie spullen en goede service.

Wij kregen een beschadigd tafeltje binnen. Gelukkig zonder veel moeite konden we deze omruilen. Heel fijn! Wij komen zeker langs in de winkel zodra deze opent.

Schade

Dure Lamp overal Schade.is deze van een ander geweest??

Dag Peter, Wat vervelend dat je een lamp hebt ontvangen welke beschadigd is aangekomen. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Wij hebben verder reeds contact met je opgenomen en voorgesteld om het artikel om te ruilen of kosteloos te retourneren. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing als het om transportschade gaat. Mocht je nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Zodat wij de kans krijgen om het op te lossen voor je! Met vriendelijke groet, Team Cavetown

Wat een waardeloos bedrijf & Klantenservice!

In juni een kast besteld, welke niet voorradig was. Begin september eindelijk de kast ontvangen. Na ontvangst gelijk de kast gecontroleerd en wat blijkt, de kast is behoorlijk beschadigd... Gelijk foto's gemaakt en contact opgenomen met de klantenservice (wat alleen kan via mail of WhatsApp). Je krijgt als reactie, binnen 24 uur dat de kasten met de hand gemaakt worden etc. en dat ze de foto's zogenaamd niet kunnen zien die je meestuurt. Daarna de foto's in PDF gestuurd (geen smoesjes mogelijk met niet kunnen openen van foto's) nu 1,5 week en verschillende re-minders later wacht ik nog steeds op antwoord.

Heel tevreden, precies zoals het hoort!

één lamp had een beschadiging bij aankomst, na een telefoontje kregen we meteen een nieuwe opgestuurd.

Super goed

Correct bedrijf , aanrader

Mooi product goede kwaliteit

2 salon tafeltjes besteld Helaas niet voorradig en 1,5 maand moeten wachten. Maar dat was het waard, tafeltjes zijn van goede kwaliteit en t product was goed verpakt. Heb meteen nog een set besteld voor mijn moeder

Aanrader

Goede service en snelle levering. De vitrinekast en wijnrek die ik had besteld zijn erg mooi en van goede kwaliteit.

Goede service, communicatie

Wij hadden twee lampen besteld. 1 lamp was niet op voorraad. Vrijwel direct een bericht ontvangen met verschillende mogelijkheden. Wij hebben de lamp laten naleveren. Helaas werd deze toen geleverd met transportschade maar dit heeft Cave Town zeer snel en goed opgelost. Al met al dus een fijne partij om te winkelen!

Fantastische kast!

Na drie maanden mijn kast mogen ontvangen. Wat een prachtkast! Super blij mee. Het wachten absoluut waard. Meerdere malen mailcontact geweest. Altijd correct. Dank Cavetown. P.s. tot een volgende bestelling.

Goede service!

Super contente, j adore!

Je viens de recevoir ma table. Elle est encore plus belle que sur les photos. Puis quand j ai envoyé un email, j ai eu une réponse directement. Super bon service client et les prix beaucoup plus bas que sur les autres sites pour le meme produit. Je recommande. Merciii

Erg ontevreden met de bezorgde kast.

De bezorging en afhandeling van mijn bestelling is goed verlopen. Echter ben ik erg ontevreden over de bezorgde kast. Ik heb mijn verontrusting uitgesproken, maar de enige reactie die ik krijg is dat dit hoort omdat het met de hand gemaakt is. Ik snap dat elke kast uniek is en niet perfect afgewerkt, maar hoe deze kast afgeleverd is vind ik schandalig. En dat voor een behoorlijke prijs. Er is mij geen oplossing geboden.

Geweldige winkel

Wij hebben nu 3 maal meubels besteld via Cavetown. Snelle levering en alles zeer netjes geleverd. Geen bouwpakket maar complete tv kast en dressoir. Wij komen zeker nog terug bij deze winkel!

Amateuristische dropshipper

Twee fauteuils industrieel Travis antraciet besteld en krijg twee dozen met de naam Tyler erop thuisbezorgd. Dat is dus niet de Tyler uit Cavetowns assortiment, nee, deze kun je elders bij andere zaken wel vinden. Probleem is alleen dat het andere stoelen zijn dan dat Cavetown laat zien op de foto's en in de beschrijving. Hun reactie 'Jammer dat het product niet naar verwachting was, stuur maar terug'. En dan begint pas echt de ellende, je krijgt geen retourticket, je betaalt en regelt de retour zelf maar. PostNL had ze al mopperend bij mij bezorgd, maar bij een PostNL-punt wordt gezegd dat de dozen veel te groot zijn en ze dus niet aannemen. Dus andere partij ingeschakeld, à 60 euro, en die zegt dat de postcode en adres niet overeenkomen. Vervolgens komt Cavetown met een compleet ander adres, want een dropshipper gaat natuurlijk niet zelf met die dozen in de weer. Vervolgens ruim 10 dagen na de retour wordt op aandringen van mij het aankoopbedrag pas overgemaakt. Dus 60 euro, veel tijd en veel frustraties verder heb ik nog geen stoelen omdat Cavetown gewoon probeert andere spullen door je strot te duwen. En die stoelen die ze leverden kun je elders 60 euro per stuk goedkoper krijgen, dus zijn het ook nog gewoon afzetters.

Goedemiddag Pierre, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken! Onze excuses hiervoor. Zoals vele andere woonwinkels zijn wij vrij om onze eigen namen te geven aan onze producten. Dit doen wij om uniek te zijn in onze productnamen. Uniek zijn, dat is onze streven. Het zijn verder exact dezelfde artikelen welke je hebt besteld en hebt ontvangen. Met betrekking tot het retourneren, de retourkosten zijn altijd voor eigen rekening (lees hiervoor onze algemene voorwaarden). Mocht je onze hulp nodig hebben bij het retourneren, dan proberen wij altijd mee te denken. In dit geval waren de retour kosten nooit zo hoog geweest wanneer je ons een mail had gestuurd met de vraag of wij mee konden kijken. Deze mail hebben wij nooit gehad en dus niet de kans gehad om een passend transportbedrijf te vinden voor je. Het kan voorkomen dat je een specifiek product elders goedkoper, maar ook duurder zult aantreffen. Als woonwinkel moeten wij advies verkoopprijzen hanteren en zo zijn er bedrijven die deze niet hanteren. We vinden het dan ook erg jammer dat je ons dan ook als oplichters bestempeld. Wij vinden het vervelend dat je geen prettige ervaring hebt gehad bij CaveTown. Mochten wij het op een manier toch goed bij je af kunnen sluiten, dan horen wij het graag! Groeten, Team CaveTown

mooie lampen

Mooie lampen. Zeer snelle levering. Hadden een probleem met een lamp dit is zeer netjes en snel opgelost door cavetown. Zeker aan te bevelen om hier iets te kopen.

Misleidend

Na lang nadenken ivm de kosten, maar omdat ik zo enthousiast was over een vloerlamp toch besloten om deze te bestellen. Helaas was ik zeer teleurgesteld toen ik het pakket openmaakte, de kleur kwam absoluut niet overeen met de afbeelding op de website. Natuurlijk kun je het immense pakket dan terugsturen, maar wel op eigen (hoge!) kosten. Wat een service zeg. Nou, voor mij nooit meer deze website!

Goedemiddag Saskia, Jammer om te horen dat je een ander soort lamp had verwacht dan besteld. Het is altijd mogelijk om de lamp te bekijken voordat je het besteld, mocht je twijfelen. Op de lamp welke je hebt besteld ontvangen we met name positieve reacties. Wij vinden het dan ook jammer dat de kleur bij jou niet in de smaak valt. Het terugsturen van een pakket is altijd op eigen kosten. We adviseren klanten altijd aan om de voorwaarden te lezen van retourneren. Dit dan ook als tip, zodat je de volgende keer niet voor verassingen komt. En natuurlijk een teleurstelling! We zien het pakket retour en zullen het bedrag dan direct voor je terugstorten. Met vriendelijke groet, Team Cavetown

Prachtige kast en persoonlijk contact met Cavetown

Cavetown reageert snel op de berichten die je stuurt. De leverancier neemt contact op om de tijd door te geven en de datum af te stemmen. De kast was zeer goed verpakt en ziet er prachtig uit. Ben er ontzettend blij mee!

Mooie spullen en snelle levering

Ik heb een mooie stalen kast gekocht, deze ziet er fantastisch uit. Firma heeft vriendelijk en meedenkend personeel en supersnel geleverd. Top bedrijf!

Hele goede service

Wat ik had besteld was niet helemaal naar mijn zin omdat de la niet goed paste. De volgende dag kreeg ik al een mail dat er een nieuwe toegestuurd was. Dat noem ik nou eens een top service. Heel erg bedankt Cavetown en zeker tot zien. Vriendelijk groet bianca

Super snel geleverd en netjes behandeld

Nu had ik dacht ik de pech dat er een lamp kapot was, gelijk werd er een nieuwe opgestuurd. Later heb ik door wat mensen nog eens laten kijken naar de lamp, die ze toch weer aan de slag kregen, gelijk het bedrijf gecontact, maar die geloofde mij gelijk en lieten mij zelfs de keuzen om de lamp te houden, ,wat een top service zeg. eerlijkheid duurt het langst zegt het spreekwoord, bij dit bedrijf wordt dat dan ook gelijk gewaardeerd en dat vindt ik top. klasse bedrijf. vriendelijke groet Willem

Ik had een klacht en die is zonder problemen snel opgelost

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.