Bestelling

Bestelling snel verwerkt, snel verzonden en snel in huis. Van 1 product miste een bevestigingsbeugel en na contact met de klantenservice is dit snel opgelost en kreeg ik een nieuwe opgestuurd.

Mooie artikelen, goede service en achteraf betalen, dat is pas vertrouwen!

Wat een gave online winkel! Wij waren op zoek naar een robuust wijnrek en voor een leuke prijs bij Cavetown gevonden. Ze hadden een andere versie dan besteld, via de mail foto's ervan gestuurd, maar deze was net zo mooi en we kregen hem voor dezelfde prijs! Dat vind ik nou eens service, ook het mailverkeer was snel en prettig. En achteraf betalen, dat vind ik nou vertrouwen in de klant hebben. Een aanrader voor iedereen!

Super top bedrijf met service ten top

Er waren er 2 kapot van de set,niks moeilijk geen probleem meneer wij sturen direct nieuwe. Nou als dat geen service is, dit vind je niet overal meer dus een echte aanrader om hier te kopen met gegarandeerd de kwaliteit die je mag verwachten met een super top service Dankjewel toppers

Mooie lamp besteld, snelle levering, goede commucatie. Top. Ik ga hier vaker bestellen.

Snelle klantenservice

De tafel die werd geleverd was ondeugdelijk, Na contact met de klantenservice is binnen enkele dagen de tafel omgeruild.

Slechte communicatie en levering

In deze tijd vinden wij het echt niet erg als de levertijd wat kan afwijken. We willen wel graag weten wanneer onze kast komt! We hoorden maanden niks. Gebeld en gemaild. Vervolgens krijgen we plots de mail dat hij onderweg is. We hebben toen meteen gebeld en toen bleek dat de kast de volgende dag al zou komen... fijn dat hij er is maar dit was bij ons niet bekend. Gelukkig kon onze buurman aanwezig zijn. Aan de telefoon werd ons verteld dat hij uit de doos etc. geleverd zou worden. Wij treffen een volledig ingepakte kast (te zwaar om te tillen voor ons zelf) aan, helemaal vol met grind en zand. Ook is niet alles goed afgesteld en kan bepaalde deurtjes lastig open. Bovendien zit er nu zelfs een kras op de grond! Dit is tijdens de levering gebeurd. Gelukkig zie je het vooral bij bepaald licht. De kast valt verder gelukkig wel in de smaak en lijkt op de foto. Maar overall niet heel tevreden!

Hele mooie lamp bij jullie gekocht en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen, klein probleempje met een bol led lamp maar is keurig opgelost, ik kom zeker bij jullie terug.

Topservice!

Wat een vlotte service en goeie communicatie, bedankt hiervoor!

Er was iets mis met 1 van de 3 ronde kastjes die we hadden besteld. Foto doorgestuurd en zondere verdere vragen, kregen we een nieuwe toegestuurd. Zeer blij met deze service en het vriendelijke personeel!

Wauw

Wat zijn we super te vreden en zo mooi afgewerkt we bestellen zeker nog dingen goeue service verdient een 10 op 10

Goede service en mooie producten

De bergamot kast besteld, was wel een langere levertijd maar dat was verteld aan ons. En ze hebben ons goed om te hoogte gehouden wanneer hij geleverd zou worden. Eenmaal de kast binnen, keurig geleverd. En blij met de kast!

Echt super behandeld .

Prima service, mooie lichten

Bestelling ging vlot. 1ste lamp werd vlot geleverd en was prima in orde 2e lamp liet op zich wachten wegens onverwachte leveringsproblemen. Na een berichtje werd mij beloofd dat men mij maandelijks op de hoogte zou houden van stand van zaken aangaande lerveringsdatum en dat heeft men ook perfect gedaan! Dikke pluim daarvoor! De 2e lamp werd uiteindelijk deze week onverwachts toch geleverd! Heel correcte en vriendelijke service!

Zeer goede service, mooie producten en positief contact

We hebben 2 lampen gekocht. 1 daarvan was al snel binnen. De ander kwam via een andere vervoerder. Toen we via whatsapp vroegen hoe dit zat, kregen we snel uitleg. De tweede lamp bleek een foutje te hebben. Na het sturen van een whatsappje werd er om een foto gevraagd en kregen we al snel een nieuwe lampenkap opgestuurd. We hebben nu twee mooie, sterke lampen en een heel positief gevoel bij deze winkel!

Mooie producten en uitstekende service

Met een snelle levering een wandplankenset ontvangen van goede kwaliteit. Na een mail over een montagefout bij 1 vd frames kreeg ik direct een vriendelijke reactie en had de volgende dag al een nieuwe in huis. Top!

Mooie lampen

We zijn erg blij met onze eetkamerlampen (2 koepels), maar het feit dat je ruim 250,- betaald en de trekophanging is zo slecht dat de lamp steeds naar beneden zakt is wel erg jammer, tuurlijk kan je dit zelf wel fixen maar come on, j3 betaald toch best veel geld voor een lamp dat is dat wel een beetje teleurstellend..

Super Firma

We hadden een wandrek gekocht , bij levering was er iets defect . Ik heb toen even met hun geappt . 1 dag later had ik al een nieuwe in huis . Volgende bestelling zal ik zeker weer bij hun doen .

Voor de derde keer besteld. Prachtige producten en zeer snelle levering!

Van mijn mee bestelde led lampen was er een niet goed, contact opgenomen en de zelfde middag is er een nieuwe verstuurd. Watveen super service geweldig

Prima bedrijf

Prima bedrijf om wat te bestellen Fijn snel contact via Ap gehad Super blij met onze nieuwe kast

Mooie producten, snelle levering en goede klantenservice!

Grandioos!

Snelle reactie op een mail! Er werd meteen naar een oplossing gekeken toen ik een lamp kreeg die kortsluiting veroorzaakte. De week erna werd een nieuwe lamp bezorgd die het perfect doet!!

Alles is prima geregeld

Nette en snelle levering en kwaliteit meubel .

Perfecte levering

Goede communicatie en levering op afgesproken dag.

Reactorweg 17 3542AD Utrecht

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.