Erg fijne kennismaking met Cavetown

Snelle levering, snelle goede reactie op vragen en prachtige lamp gekocht. Lang leve afterpay

Ondanks dat ik niet graag eetkamerlampen bestel zonder ze eerst te zien toch de gok genomen en we zijn er heel erg blij mee. Veel keuze, degelijke prijzen en de levering was hartstikke snel en je krijgt netjes een email van het vervoersbedrijf wanneer het wordt afgeleverd. Aanrader!

Echt ontzettend goede service

Afgelopen week een buffetkast besteld. Vooraf contact gehad met de klantenservice over de levertijd en de wijze van levering. Dit omdat het om een groot en erg zwaar artikel ging. Ik kreeg snel, correct en betrokken antwoord. Artikel besteld en de levertijd zou 5-8dagen zijn. Volgende dag werd ik gebeld dat ze de dag erop al konden leveren. Ze waren stipt op tijd, vriendelijk en wisten binnen no time mijn bestelde artikel binnen te plaatsen. Van de manier van werken en service kan menig bedrijf les trekken!

Kan niet beter zeer aanbevolen

Perfekt waren wat problemen maar zeer netjes opgelost zelfs op zondag toppie goed aanbevolen ga zo door

Super service!

Ik had twee nachtkastjes besteld, deze bleken bij kevering vol gebreken te zitten. Hierop heb ik deze gebreken gemeld en Cavetown heeft mij direct van twee nieuwe nachtkasjes voorzien, deze waren puntgaaf! Bedankt Cavetown voor een super service waar menig bedrijf van kan leren!

Snel en duidelijk

Kast snel geleverd en duidelijk antwoord op je vragen. Super mooie kast!

Zee tevreden met product en aflevering

Zeer tevreden met mijn nieuwe kast.

Fantastische service

Super service en goed contact

Voordat ik een bestelling plaatste kreeg ik via de mail de juiste antwoorden op mijn vragen. Ondanks dat de bestelling langer duurder dan verwacht bleef Cavetown mij prima op de hoogte houden.

Ik had 3 wandrekken besteld, waarvan er 1 gespleten was. Mail gestuurd en heel snel een reactie gekregen. Zonder problemen heb ik een nieuwe opgestuurd gekregen.

Prettig en snel contact, heldere communicatie

Duidelijk in wat je wanneer kunt verwachten, ook als bestelling vertraagd is. Korte lijntjes, snel en prettig contact. Mooie stoere producten, voldoen aan verwachting.

Perfect!

Alles via de app geregeld.omruiling van geleverde kast was geen enkel probleem. na levering nog nagelbed.Helemaal top! Zou willen dat elk bedrijf hun klanten zo zou benaderen.

Tv meubel 'zeecontainer' gekocht bij Cavetown op afgesproken tijd afgeleverd superblij mee

Hele mooie lampen, netjes verpakt, snel opgestuurd en goede service achteraf.

Geweldige service

Heb hier 'n kast besteld. Voor bestelling email contact gehad omdat ik 'n vraag had, netjes beantwoord. Na levering bleek dat de laatjes niet goed opengingen, kastje is omgeruild voor 'n ander kastje. Geweldige service ook bezorgdienst erg netjes en op tijd

Snelle levering Klantenservice via whats app vriendelijk en snel. Goede service! Groet Jerry

Heldere, vriendelijke en snelle communicatie

We hebben een industriële kast (Hodor vitrinekast) besteld waarvan bekend was dat die niet direct leverbaar zou zijn. Door leveringsissues werd de levertijd verlengd. Ze gaven dit tijdig aan en beloofden elke 2 weken een update te sturen, maar de verlenging duurde gelukkig maar 2 weken. Alsnog een update gekregen dat die onderweg was en dat we hem op korte termijn binnen zouden hebben. We kozen voor achteraf betalen met een kleine aanbetaling, vanwege het bedrag kon dat niet via het systeem. Contact opgenomen en snel een reactie terug gekregen en hebben we op een andere manier opgelost. Wat de kast betreft, het was een kast om zelf in elkaar te zetten. De tekening was niet helemaal IKEA-like/fool-proof. We hebben een aantal keer moeten puzzelen en stappen opnieuw moeten uitvoeren omdat we ze op een verkeerde manier hadden uitgevoerd. Tegen het einde zaten er op bepaalde plekken geen gaten die er volgens tekening wel hadden moeten zijn, waardoor we een bepaalde plank niet konden monteren. Voor de stevigheid van de kast was het niet erg, maar wel gek. Ik zou Cavetown zeker aanbevelen, fijne, heldere en vriendelijke communicatie!

Top service!

Twee mooie fauteuils besteld en voldoen aan verwachting zien er geweldig uit. Heb eerst recensies gelezen maar kan uit mijn eigen ervaring zeggen dat dat ik niets anders kan dan ook een goede beoordeling te geven. Had problemen met bestellen via afterpay, en zij hebben direct contact opgenomen en het opgelost.

Erg tevreden, snelle en goede service !

Erg prettig, persoonlijk contact over de levering via Whatsapp

Na een positieve ervaring een tweede bestelling geplaatst!

Snelle reactie op vragen, vriendelijk in contact en mooie spullen.

Top kwaliteit producten en goede service

We hebben 8 stoelen en 4 barkrukken besteld en zijn erg te spreken over de kwaliteit hiervan. We twijfelde nog over de kleur maar hierin zijn we goed geadviseerd waardoor we meteen de juiste keus hebben gemaakt. De spullen waren ook snel geleverd. De goede service in combinatie met de prijs kwaliteitsverhouding maakt dat we zeker nog vaker producten zullen bestellen

Ik twijfelde over de kleur van de kast en stuurde een mailtje. Tot mijn verbazing kreeg ik heel snel foto’s van de kast, daar waren ze voor het magazijn in gelopen! Heel vriendelijk. Toen de levering van de kast langer duurde dan de bedoeling was heb ik contact gezocht en ook dat regelden ze heel netjes. De kast is werkelijk geweldig, goede kwaliteit en precies als op de foto’s.

Voldoet aan de verwachting

Snelle levering en mankement snel verholpen.

Lampje die erbij hoorde, werkte niet. Mail gestuurd en de volgende dag een nieuwe binnen, top!

Eerlijk en ook een goede service

Goede kwaliteit, mooi product en goede communicatie

Reactorweg 17

3542AD Utrecht

Over Cavetown

Cavetown.nl is dé online winkel voor de inrichting van je authentieke industriële interieur. Van industriële kasten tot aan industriële lampen en van industriële stoelen met een robuust tintje tot aan stoere industriële tafels. Ook wanneer je op zoek bent naar leuke gifts & woonaccessoires, je vindt het allemaal in onze shop Cavetown.nl.