geweldig

heb alle junior detectives spellen

Echt een aanrader!

Overzichtelijke website en snelle levering.

Prima webshop

Ik heb bij Mindscape een paar PS4 spellen gekocht voor een gunstige prijs. De volgende dag waren ze binnen, niks te klagen dus.

Onderscheidend

Overzichtelijk en bondig

makkelijk en overzichtelijk

Prima winkel voor de games die mijn zoon graag speelt, duidelijk overzichtelijk, snel en goed afgehandeld.

Veel leuke producten voor de kids

Ik heb hier nu meerdere keren iets besteld en kan niet anders zeggen dat de leveringen altijd goed verzorgd zijn en als ik een vraag had werd ik snel en vriendelijk te woord gestaan. Echt een aanrader.

snelle levering goed verpakt en snelle antwoorden

ik had blacksad besteld, was een collectors box en zat mooi verpakt. Pakketje kwam de voldende dag met DHL. Wel had ik nog een vraag maar die werd direct via de mail beantwoord. Zou hier zeker weer bestellen! Jason

Snelle reactie klantenservice en snelle bezorging

Vraag via email wordt zeer snel opgepakt en een duidelijke vriendelijke uitleg! Website is zeer overzichtelijk en de bezorging van de bestelling is de volgende dag.

Goede productinformatie, goede zoekfunctie en leveringen zijn uitstekend verzorgt.

Klantenservice goed bereikbaar en product specialisten wisten veel en duidelijk te vertellen. Ik zou hier zo weer een product kopen.

Perfect geregeld

Helder en overzichtelijke website, met een goed assortiment voor het hele gezin. Daarnaast een snelle levering, en het pakketje kon gewoon door de brievenbus. Helemaal top!

Goede prijs en op tijd geleverd.

Ik had nog snel een cadeautje nodig en zag op de site een van de vele LEGO-games, besteld en de volgende dag in huis, mooi op tijd voor de verjaardag!

Snelle levering, netjes verpakt

Ik de middag besteld en de volgende dag al in huis. Controller zat netjes verpakt in een stevige doos. Zeker aan te raden!

Over Mindscape

Mindscape is een uitgever van games. Sinds 1991 al! Het meest bekend zijn we misschien wel van Prince of Persia, Robbie Konijn, PrintMaster, Myst en Riven. Allemaal bestseller in hun eigen categorie en door miljoenen fans gespeeld. De laatste jaren zijn we meer bekend van dierengames, RollerCoaster Tycoon, Asterix & Obelix, en Boerderijleven.