Toppie

Snel en volgens afspraak het mooie merk Stone Island geleverd voor de verjaardag van mijn kleinzoon.

• Pluspunten Mooi verpakt in super doos
  • Verbeterpunten Nee

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Perfect!

• Verbeterpunten Graag ook online kunnen kopen in de sale nu!!

Heel blij met het mooie Emporio Armani kostuum voor onze zoon. Precies zoals omschreven op de website en supersnelle levering. Kortom Perfect!

• Pluspunten Mooie collectie. Snelle levering en Fijne service

Mooie winkel vriendelijke mensen

Mooie winkel vriendelijke mensen!

Snel levering! En goede verpakking.

Vriendelijke medewerkers, reageren snel op vragen en leveren heel snel. Klasse!

• Pluspunten Service

Snelle verzending

Snelle verzending

Goed advies en blij met bestelling

Een online bestelling gedaan, maar eerst telefonisch advies gevraagd over kindermaten. Daarna heel blij met de geleverde kleding. Snel en keurig geleverd, top!

Slecht

Gympen gekocht van dsquared2 voor mijn dochtertje ik kreeg de schoenen binnen en de zolen waren zwart was al eerder opgelopen de zijkant en de neus was beschadigd. Ik heb gebeld voor een oplossing eventueel een korting zo dat ik de schoenen kan kunnen later reinigen maar moest ze terug sturen helaas. Met de beschadiging die er op zitten kunnen de schoenen niet meer verkocht worden nu hadden ze er nog iets voor kunnen krijgen. Pas maar op mensen voor dat jullie hier schoenen bestellen en ze vies en beschadigd zijn !

Super!!!

Super !!!

Zeer slecht

Slechte webshop! Na de bestelling was een item was niet op voorraad omdat de webshop niet up to date was! In eerste instantie werd mij wel telefonisch verteld dat het product er was en dat ik een dag later dan normaal de track en trace code zou ontvangen! Daarna geen e-mail of belletje gehad totdat ik zelf weer contact opnam en toen kwam de mededeling dat het product er niet was en dat ze geprobeerd hadden me te mailen!? natuurlijk nooit een e-mail gehad.

• Pluspunten Geen
  • Verbeterpunten Alles

Netjes geleverd de kwaliteit van de kleding is goed!

Ik bestel vaak bij Paul Zeist ze hebben mooie kleding.

Uitstekend.

Uitstekend.

2e keer besteld en allebei de keren top service.

Top en supersnelle service 2 keer besteld en inderdaad vandaag besteld volgende dag had ik mijn spullen in huis.

• Pluspunten Alleen maar

Snel en volgens afspraak

Ik had vragen over product en kreeg snel antwoord naar tevredenheid

• Pluspunten Snelle reactie

Snelle service en levering

• Pluspunten service/prijs/assortiment
  • Verbeterpunten geen

Prima..

Alles netjes verpakt en keurig op tijd binnen. Blij mee

• Pluspunten Netjes verpakt Optijd geleverd

Super winkel voor kleding voor de kids!

Prachtige winkel en goede service!

Super snelle levering met UPS!

Netjes verpakt en snelle levering

In een woord geweldig

Voor het eerst bij deze winkel online besteld. Producten voldoen geheel aan onze verwachting . Volgende dag kleding in mooie doos al geleverd.

• Pluspunten 10
  • Verbeterpunten Heen

Erg goed

Snelle levering goede service.

• Pluspunten Snelle levering.

Super snelle levering in drukke tijden!

23 december besteld, 24 december in huis, twee prachtige truien voor onder de kerstboom! Geweldig!

• Pluspunten Snelle levering
  • Verbeterpunten Geen

Mooie producten en op tijd geleverd zoals beloofd

Ruime keuze en zelfs in deze tijd op tijd geleverd

Over Paul Zeist

Paul Zeist. Ooit begonnen als kleine ondernemer. Nu een toonaangevend speciaalbedrijf in exclusieve merkkleding. Bij Paul Zeist vind je de meest uitgebreide collecties van meer dan 30 exclusieve merken zoals: Emporio Armani, Balmain, Monnalisa, Mi Mi Sol, Stone Island, Moncler, Woolrich en Santoni. Met een klein, maar gepassioneerd team werken we elke dag om de mooiste collecties samen te stellen en onze klanten blij te maken. On- en offline! Nieuwsgierig geworden? Kom een keer bij ons langs of bezoek onze website: paulzeist.com