Mooie aankoop met vriendelijke service achteraf

Paar mooie Hogan schoenen gekocht en was vergeten om de nieuwsbrief kortingscode toe te passen na mijn aankoop. Even gemaild en korting is toch verwerkt en het bedrag teruggestort. Hele nette service, ga hier zeker vaker kopen.

Goede service en snelle levering

Prettig contact gehad via whatsapp over de juiste maat. Truien besteld en de volgende dag geleverd. Kom hier zeker terug!

• Pluspunten Service en contact

Oprecht vriendelijk

Snelle levering. 1 artikel in de winkel retour gebracht, oprecht vriendelijke medewerker.

eens maar nooit meer

Polo besteld, veel te groot, de maat klopt totaal niet met de normale maatvoering, was totaal 10cm groter/ breder. Teruggestuurd gestuurd op eigen kosten. Dus 2 x kosten kwijt, voor verzending en voor retourzending. Naar mijn inziens onterecht omdat de maatvoering totaal niet klopte.

• Verbeterpunten Klanten service/ afhandeling klachten

Super snelle service!!

Fijn contact! En een zeer snelle levering!!

Zwak

Dinsdag 22.08 besteld, zou woensdag 23.08 bezorgd worden. Donderdag 24.08 nog niet eens overgedragen aan DPD. Slecht!

Plezierig

Uitstekend!

Keurig netjes verpakt en rap verzonden.

• Pluspunten Netjes en snel

Zeer snelle levering en keurig verpakt.

• Pluspunten Snelle levering en keurig netjes verpakt

Snelle levering van prachtige Santoni’s

Via Google search waar Paul Zeist direct vindbaar was ingegaan op een mooie sale aanbieding Op woensdag besteld en vrijdag geleverd In een onberispelijke verpakking met retourbon

• Pluspunten Snelle levering
  • Verbeterpunten Geen

Slechte service wat betreft ruilen

Ik heb schoenen gekocht die te groot waren en wilde deze ruilen voor een ander paar. Dat is netjes gebeurd. Teveel betaalde kosten zouden teruggestort worden. Helaas zijn we dik 3 weken verder en ondanks meerdere appjes nog steeds niets ontvangen.

• Pluspunten Snelle verzending
  • Verbeterpunten Communicatie en terugvergoeden

Duidelijke mail, verzendstatus. Correcte afhandeling

• Pluspunten Snelle levering
  • Verbeterpunten Nvt

Overzichtelijke site en snelle levering

Prima webwinkel

• Pluspunten Site, prijs en levering

Makkelijk te bestellen! Snelle levering van mooie kleding!

• Pluspunten Goede kwaliteit met mooie korting.

super tevreden

zeer tevreden. We komen al jaren regelmatig in de winkel bij deze vriendelijke mensen. Maar hebben nu ook eens online besteld. Het eerst passen in de winkel was voor dit item namelijk niet perse nodig.

Mooie artikelen

Op tijd geleverd en netjes verpakt!

Mooie collectie en voldeed aan alle verwachtingen!

• Pluspunten Verpakking

Prima, gewoon zoals het hoort

Bestellen, snel geleverd krijgen wat je hebt besteld en klaar. Gewoon zoals het hoort.

• Pluspunten Doen wat er van een webshop verwacht wordt

Fijne webshop

Voor de 1e keer bij deze shop besteld en dat doe ik zeker vaker. Prima webshop, mooie producten en fijne klantenservice maken belofte waar en de status van de bestelling kan je goed volgen. Kortom zeer tevreden!

• Pluspunten Snelle levering, mooie producten, je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van de status en fijne klantenservice waar je prima geholpen wordt.
  • Verbeterpunten Geen

Super leuke winkel! Online zeer snelle levering

Goede zaak met prima service

Goede zaak met mooie collectie en goede service

• Pluspunten Service

Snelle levering fijne site

Werd snel geleverd en duidelijke site ook

• Pluspunten Goede site

Zal zeker weer wat kopen Kwaliteit zeer tevreden Alleen post nl trage verzending

NOG NIKS ONTVANGEN.

Ik heb mijn bestelling helaas nog niet ontvangen. er staat bezorgd en afgetekend , terwijl ik niets heb ontvangen en ook is er niks geleverd. niemand weet er iets van. het was een cadeau. ook nog geen reactie op mijn mail ontvangen na dat ik meteen melding heb gemaakt.

Over Paul Zeist

Paul Zeist. Ooit begonnen als kleine ondernemer. Nu een toonaangevend speciaalbedrijf in exclusieve merkkleding. Bij Paul Zeist vind je de meest uitgebreide collecties van meer dan 30 exclusieve merken zoals: Emporio Armani, Balmain, Monnalisa, Mi Mi Sol, Stone Island, Moncler, Woolrich en Santoni. Met een klein, maar gepassioneerd team werken we elke dag om de mooiste collecties samen te stellen en onze klanten blij te maken. On- en offline! Nieuwsgierig geworden? Kom een keer bij ons langs of bezoek onze website: paulzeist.com