Prima ervaring

Snelle levering . Goed stevig ingepakt

• Pluspunten Verpakking
  • Verbeterpunten geen

Prachtige spullen. Nu zelfs met genereuze korting.

• Pluspunten Veel mooie merken
  • Verbeterpunten Account-inlog loopt niet soepel, maar je kan ze altijd telefonisch bereiken

Prettige winkel goed advies

Altijd een warm welkom, goede medewerkers, en prachtige kleding!!

• Pluspunten Personeel, veel keuze
  • Verbeterpunten Winkel wat krap

Simpel en snel

Overzichtelijk. Simpel en snel. Bedankt

Snelle levering, artikel goed ontvangen en netjes verpakt.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Correct en snel reageren op vragen.

Goede service, en afhandeling.

• Pluspunten Correct handelen

Geen enkele informatie meer gekregen na de bevestiging

Geen track & trace, geen mail, niets meer…. Maar wel een beoordeling ??? Een broek uit zuid Italië , hetzelfde moment besteld, is reeds gisteren aangekomen, van jullie helemaal geen info tot op heden. Order nummer O-00024762

De leukste en grootste collectie aan kindermerken met daarop uitstekende klantenservice

Uitstekende klantenservice of het nou via de mail, telefonisch of WhatsApp gaat ze staan altijd voor je klaar. Daarnaast hebben ze echt zo veel keuze aan merken en met altijd de beste kwaliteit!

• Pluspunten rijkdom aan exclusieve merken
  • Verbeterpunten wanneer producten niet meer op voorraad zijn (snel weer bijvullen :)

Producten worden later pas verstuurd dan wordt aangegeven

Voor een aardig bedrag besteld, waarbij werd vermeld volgens een medewerker van de customer service per whats app dat het meteen dezelfde dag nog zal worden verstuurd (dinsdag) Echter enekele dagen later zie ik per mail dat het uiteindelijk pas vrijdag wordt verstuurd. Aangegeven verzendadres is mijn kantoor adres, zodat ik het zelf kon ontvangen. Helaas wordt het op zaterdag pas afgeleverd tussen 11 en 14:00 uur. Geen probleem normaal gesproken, maar nu voor een officiële gelegenheid was dit tijdstip onmogelijk Gevraagd of het naar een ander adres kan worden verstuurd. "Nee niet mogelijk" was het antwoord, "moet u even zelf maar even contact opnemen met Post.nl " U bent namelijk de opdrachtgever, wij kunnen dat niet voor u doen. U moet dan even een account aanmaken bij hun. Succes ermee, fijn weekend." Post.nl gebeld, account aangemaakt en na een uur wachten uiteindelijk een medewerker van post.nl gesproken. "Dit kan gewoon door het bedrijf (de opdrachtgever) worden aangegeven in hun portaal, gebeurd wel vaker hoor meneer" is het antwoord. Top service Paul van Zeist

• Pluspunten Meedenkende customer service omtrent maatvoering
  • Verbeterpunten verzend service en flexibiliteit.

Slecht .

Nou ik vind de service kostes belachelijk veel Die boven op de product komen en daarnaast is ergeen retourbon ook retouren moet je zelf betalen en niet een beetje ook 8 euro!!! Hier ga ik niet meer shoppe. Nooit meer. Ben gewoon 16euro aan poep kwijt.

• Pluspunten Snelle zending
  • Verbeterpunten Extra onnodige kostes

goed georganiseerd bedrijf

positief

• Pluspunten goed en duidelijk geïnformeerd en op de hoogte gehouden
  • Verbeterpunten ik zou nog eens goed naar de website kijken

Snelle levering en correct ingepakt.

Snelle levering, mooie kleding.

• Pluspunten Snelle levering.
  • Verbeterpunten Nog niks aan te merken

Niks ontvangen

Heb al meer dan een week spullen bested en heb niks ontvangen….

• Pluspunten Geen
  • Verbeterpunten Afspraken nakomen

Na een week nog niks

Slecht geregeld

Teleurgesteld

Meermalen deze mail gekregen. Maar ik heb mijn bestelde produkt nog steeds niet ontvangen. Zijn nu 2 weken verder en nog steeds niets Derhalve krijgt dit bedrijf van mij een onvoldoende vanwege slecht leveren, ondanks er gezegd wordt dat het produkt er snel zou zijn. En een mail uitsturen voordat er wat geleverd wordt

• Pluspunten Geen
  • Verbeterpunten Zie bovenstaande

Geen idee

Helaas heb ik het pakketje na 7 dagen nog steeds niet ontvangen. Hun hebben het wel snel verstuurd maar het ligt bij post nl. Dus kan nog geen beoordeling kunnen geven. Wel super fijn geholpen aan de lijn om te vragen waar het bleef.

• Verbeterpunten Ander postorder bedrijf inschakelen misschien.

Hele mooie kleding, goede service!!!

• Pluspunten Service

Jas besteld met giedeenkorting en snel in huis!

• Pluspunten Snelle levering

Goed!

Altijd vlot!

• Verbeterpunten Geen

Jas gekocht in de winkel voor onze zoon op 29 april waren super vriendelijk en klantgericht dus service was ook uitstekend. Nu online bestelt en dat ging ook voortreffelijk.

• Pluspunten Indrukwekkend. Kwaliteit. Klantgericht. Gastvrij
  • Verbeterpunten Geen

Zeer slecht nooit meer ga ik iets hier bestellen en klant vriendelijkheid lenen ze niet

Ik wou een zwart t shirt voor mijn zoontje ontvang ik een blauwe : op de site zie ik nergens dat ie blauw (navy) en ziet er gewoon uit als een zwart shirtje . Zit ik weer met de verzendkosten en retour kosten. Wilde mij niet tegemoet komen ondanks dat hun zelf op de site niet de juiste kleur aangeven: ik bestel hier nooit meer.

• Pluspunten Niet

Zeer snelle levering, en netjes verpakt!

Super snelle levering! Producten waren goed en mooi verpakt! Zal hier zeker vaker bestellen

Slotlaan 296

3701GW Zeist

Over Paul Zeist

Paul Zeist. Ooit begonnen als kleine ondernemer. Nu een toonaangevend speciaalbedrijf in exclusieve merkkleding. Bij Paul Zeist vind je de meest uitgebreide collecties van meer dan 30 exclusieve merken zoals: Emporio Armani, Balmain, Monnalisa, Mi Mi Sol, Stone Island, Moncler, Woolrich en Santoni. Met een klein, maar gepassioneerd team werken we elke dag om de mooiste collecties samen te stellen en onze klanten blij te maken. On- en offline! Nieuwsgierig geworden? Kom een keer bij ons langs of bezoek onze website: paulzeist.com