Snel en netjes

Artikel besteld, was toch niet meer nodig. Retourafhandeling en levering is snel!

• Pluspunten Snel
  • Verbeterpunten Retourkosten

Vaker wat besteld en altijd snel en netjes ontvangen

Nette afhandeling en snelle service.

• Pluspunten Snelle service, flexibel.
  • Verbeterpunten Drukte moet geen reden zijn dat een cadeau niet kan worden ingepakt.

Snelle levering mooi ingepakt en product zoals omschreven

Goede ervaring

Pakketje snel en goed aangekomen

• Pluspunten Snelle verzending

Altijd goed

Hele vriendelijke en meedenkende werknemers. Kwalitatief goede kleding en snel bezorgd.

Kado helemaal niet leuk ingepakt!

Ik had specifiek gevraagd of het als kado ingepakt kon worden. Uiteindelijk krijg ik een doos ingepakt in wit papier. Niet verwacht van zo een winkel! Jammer. Voortaan bij Versace zelf bestellen want die doen wel leuk inpakken voor de klant

Goede en snelle service!

Duidelijke website, makkelijk online bestellingen plaatsen, correcte en snelle bezorging: bravo!

• Pluspunten correct en snel
  • Verbeterpunten geen

Goede ervaringen

• Pluspunten Goed

mooie producten! goeie prijzen! snelle Levering

mooie producten! goeie prijzen! snelle Levering

Zowel de verzend- als retourkosten voor rekening klant

Het artikel moest ik helaas terugsturen. Hierna werd mij duidelijk dat ik zowel de verzend- als retourkosten moest betalen. Voor mij een te duur grapje (van € 11,95) waardoor ik hier niet nogmaals zal bestellen. Terugbetaling duurde 9 dagen. Het artikel was netjes verpakt en snel verstuurd.

• Pluspunten Netjes verpakt en snel verzonden.
  • Verbeterpunten Verzending òf retourneren als service aanbieden. Sneller terugbetalen.

Snelle levering, goed en mooi verkapt , altijd goed

Niets op aan te merken! Zoals altijd goed!

Snelle service, prachtige kleding, scherpe aanbiedingen!

Fijn om te shoppen als er flinke korting is. Prachtige kleding en in de winkel krijg je een warm welkom en persoonlijke aandacht.

Waardeloos

Klantenservice van niets! Product online gekocht wat uiteindelijk niet leverbaar bleek te zijn. Klantenservice doet er niets mee

• Pluspunten Niets

Keurige verzending

Jas besteld, snel en keurig verpakt verzonden. Dank!

• Pluspunten Snelle verzending
  • Verbeterpunten Geen

Altijd netjes ingepakt en op tijd binnen

Beetje jammer

Voorheen altijd goede ervaring met online. Nu helaas 2 van de 3 items waren nog voorzien van veiligheidslabel. Als gevolg alsnog naar de winkel moeten om dit te laten verwijderen. Erg slordig vind ik wel.

• Pluspunten snel
  • Verbeterpunten beter opletten voor verzending.

Snel geleverd goede kwaliteit .. mooi ingepakt.

Mooie winkel met tijdloze merken

Al ruim 13 jaar klant bij Paul, mooie kwalitatief goede kleding, in de loop van de jaren merk je de verjonging in de winkel door een grotere keuze uit de hippere designmerken. Goede service!

• Pluspunten Goede service en nette verzending van de kleding
  • Verbeterpunten Online meer uitleg over het materiaal

Website niet fijn in zoeken

Geen fijne website en producten die in jecwinkelmand zitten worden erzo uitgehaald en verkocht... Kan verbetert worden

• Pluspunten Acties
  • Verbeterpunten Website producten reserveren optie

Bestellen volgende dag in huis. Mooie stylische doos, heel verzorgd!

Goede uitverkoop , mooie kortingen, makkelijke website , snelle levering

Slecht

Heb een bestelling geplaatst kreeg een bericht dat het verstuurd zou worden paar dagen later kreeg ik bericht van we kunnen niet leveren er was toen een korting van 10 procent die drie dagen geldig was allemaal oplichterij daar

De schoenen zijn van zeer goede kwaliteit. Snelle levering ik kom zeker vaker bestellen !

• Pluspunten Prijs kwaliteit

Supersnel geleverd

Donderdagavond colmar jas besteld, zaterdagmorgen afgeleverd.

• Pluspunten Supersnel

Over Paul Zeist

Paul Zeist. Ooit begonnen als kleine ondernemer. Nu een toonaangevend speciaalbedrijf in exclusieve merkkleding. Bij Paul Zeist vind je de meest uitgebreide collecties van meer dan 30 exclusieve merken zoals: Emporio Armani, Balmain, Monnalisa, Mi Mi Sol, Stone Island, Moncler, Woolrich en Santoni. Met een klein, maar gepassioneerd team werken we elke dag om de mooiste collecties samen te stellen en onze klanten blij te maken. On- en offline! Nieuwsgierig geworden? Kom een keer bij ons langs of bezoek onze website: paulzeist.com