Jammergenoeg was de wind al weg toen mijn vervangstukken aankwamen. Maar ze gingen dan ook kapot tijdens een topdag. Nu hopen op terug wat wind, om de nieuwe onderdelen te kunnen testen.

Snelle levering, alles perfect

De dag erna reeds geleverd!

Geen opmerkingen

Alles loopt zoals het hoort

Alles klopt

Goed en snelle levering

D

Dikke prima!

Goeie spullen, behulpzaam, snelle levering

Snelle correcte levering

Snel geleverd en goede kwaliteit boardbag

Helemaal in orde

Ruime keuze. Top materiaal. Prima verzending en levering. Niks op aan te merken!

Duidelijk bestelproces en snelle levering

Een betrouwbare specialist van watersport kleding en materialen

Te lange levertijd

Heb ruim 1 week op mijn giek moeten wachten. Track&trace was er niet meteen en later werd die niet goed bijgewerkt door de koeriersdienst (TNT). Dat was erg vervelend en onzorgvuldig. Ik ga niet gauw meer iets bestellen bij Van Bellen ondanks dat Linda & Rob best klantvriendelijk zijn.

Snel en goed!

Alles goed

goed geadviseerd richting het voor mij perfecte product

goed geadviseerd richting het voor mij perfecte product

Snelle verzending en fijn contact medewerker toen pakket door toedoen PostNL vertraagd was!

Bij het bestellen van een boardbag 's avonds ging er iets mis bij de betaling, dit werd na een telefonisch overleg de volgende dag vlot opgelost met een tikkie, en een dag later had ik de boardbag solide verpakt in huis.

Goede keuze, prijs/kwaliteit zeer goed en snelle service

Prolimit quiverbag

Pro feedback voor de aankoop, vlotte levering, goede dienst na verkoop.

Zulke eerlijke, snelle en goede voorlichting. En snel geleverd.

Had via Whatsapp in de avond om wat advies gevraagd. Kreeg heel snel antwoord. Door goede vragen vanuit Van Bellen kreeg ik heel snel te zien welke supplank voor mij geschikt zou zijn. Ook dat de prijzen aan het veranderen waren. De volgende dag werd ik gebeld om nog wat toe te lichten en ik nog wat vragen kwijt kon. "Vrienden hebben natuurlijk ook hun ideeën en voorstellingen." Ook die vragen werden goed beantwoord en heb ik direct besteld. De volgende dag stond de Postbezorger al voor de deur. Geweldig. Goede kwaliteit, heel fijn afgestemd advies en ik ben heel blij met de voor mij goed passende Supplank.

Simple en snel, zeer goed

Allés was goed

Zeer goede service!

Duidelijke site, accurate prijzen en ruim aanbod. Fijn vond ik dat nadat ik bestelde de service mederwerker mij een whatsappje stuurde over het ophalen van het product. Ze keek naar mijn adres en zag dat dat erg ver was en bood aan het alsnog op te sturen. Heeel fijn die persoonlijke aandacht, ik ga het zeker aanbevelen!

Snel en geleverd wat is gevraagd

Vlotte communicatie en service

De prijs voor dit windsurfzeil was competitief. Toen ik vragen stelde over de verwerking van mijn bestelling en daarna over de levering werden die snel beantwoord

Goed en klantvriendelijk

Behandelen je order persoonlijk

Fijne service

Een product stond niet goed op de website met verkeerde foto en dit werd gelijk hersteld en ik kreeg gelijk een retourlabel om het product terug te sturen.

Lantaarndijk 12

4797 SP Willemstad

Over Van Bellen Surf & Snow

Je komt bij Van Bellen Surf en Snow voor eerlijk en goed advies. In de winkel verkopen we producten voor Windsurf, Kitesurf, SUP, Foil, Wetsuits, Wings, Snowboards, Ski's, Wintersportkleding, Goggles, Helmen, Protectiekleding, Boardbags en nog veel meer. Bekende merken die we verkopen zijn Prolimit, Naish, Unifiber, Neilpryde, Severene, RRD, Salamon, Stöckli, Technica, Jones, Oakley, STX, Brunotti, Goldbergh, Burton, Union, Amplid, POC, Peak Performance en vele andere merken. Je kunt al je vragen stellen via de Whatsapp button in de webshop of je komt gezellig langs in onze Surf winkel en Wintersport winkel in Brabant Willemstad.