Snellelevering

Goede kwaliteit S is iets aan de grote kant

Snelle levering en super kwaliteit producten!

Snelle levering en super kwaliteit producten!

Perfecte service

Snelle en heel klantvriendelijke service. Ze hebben speciaal naar de leverancier gebeld om nog een kinderzeiltje in onze gewenste kleur te verkrijgen. Top!

Mooie aanbieding stockli ski’s, uitstekend werk geleverd.

Snelle levering. Goed afgesteld. Niks mis mee.

Zeer goede service!

Goed geholpen. Goed telefonisch contact gehad en mijn wet suit mooi optijd geleverd.

correcte service

Gewoon effe een kite gekocht van de website. paar dagen later was hij in huis.

Snelle goede service

Pakket goed ingepakt en snel ontvangen. Precies zoals beschreven

zeer goed

Zeer duidelijke website en uitleg makkelijk om te bestellen en tijdig thuis geleverd

Snelle juiste levering

Skibroek online voor mijn zoon gekocht bij deze winkel die ik nog niet kende. De broek werd heel snel bezorgd en was helemaal in orde.

Ik heb snowboard schoenen besteld en deze zijn erg snel verzonden. Helaas stond op de Arcadis geen maat tabel dus deze heb ik wordt opgezocht. Helaas bleken de schoenen en andere maat systeem aan te houden, dus waren ze mij veel te klein. Heb hierover nog contact gelegd per mail en daarbij de track and trace code van de retourzending gegeven. Daarop nog geen reactie gehad. Maar het is nog maar 6 dagen geleden, dus mogelijk komt dat nog. Wacht daarbij ook nog even geduldig af op de terugbetaling.

Prima geholpen, heel gastvrij.

Werd goed geholpen met fijne tekst en uitleg. Wordt zelfs voorzien van een bakje koffie, waardoor het bijna voelt als thuiskomen. Van Bellen blijft voor mij de mooiste winkel voor mijn surf en wintersport spullen.

betrouwbaar, correcte service!

Hun aanbod is mooi en uitgebreid. Het gerief dat niet gepast was, kon makkelijk worden terugbezorgd. Ik ben heel tevreden.

Mooi aanbod, goede service

Mooi aanbod, goede service

Goed geregeld en nauwkeurig

Goed te bestellen via de site. En op tijd geleverd

Goede website en snelle levering

Heldere, snelle communicatie en service!

Fijn bedrijf en reageren super snel en duidelijk!

Alles ging snel en netjes

Bestelling is snel geleverd, ook retour is vlot afgehandeld.

Heel erg vriendelijk, kundig en behulpzaam.

Heel erg prettig geholpen door Rob. Leuke sfeer in de winkel. Ik kocht een tweedehands snowboard. Geweldig board voor een mooie prijs. snowboots zee comfortabel. en een high performance skijas. Helemaal top!

Snelle verzending

Snel, goede prijs kwaliteit

Snelle levering Goede prijs Kwaliteit

Goed geholpen en vriendelijk personeel

Goede klantenservice

Producten waren goed en werden snel verzonden. Achteraf kreeg ik nog super goede service. Surfgroet, Jelle

Snel en professioneel

We hadden online wanten besteld, bleken heren wanten ipv dames wanten. We hebben ze retour gestuurd en zij stuurden meteen de goede op, was allemaal snel en goed geregeld!

Prima snelle levering

Prima snelle levering

Over Van Bellen Surf & Snow

Je komt bij Van Bellen Surf en Snow voor eerlijk en goed advies. In de winkel verkopen we producten voor Windsurf, Kitesurf, SUP, Foil, Wetsuits, Wings, Snowboards, Ski's, Wintersportkleding, Goggles, Helmen, Protectiekleding, Boardbags en nog veel meer. Bekende merken die we verkopen zijn Prolimit, Naish, Unifiber, Neilpryde, Severene, RRD, Salamon, Stöckli, Technica, Jones, Oakley, STX, Brunotti, Goldbergh, Burton, Union, Amplid, POC, Peak Performance en vele andere merken. Je kunt al je vragen stellen via de Whatsapp button in de webshop of je komt gezellig langs in onze Surf winkel en Wintersport winkel in Brabant Willemstad.