Erg goede service en snel geleverd

We belden met Van Bellen en werden goed geadviseerd. Het snowboard kwam snel binnen en kon meteen mee naar de pistes in Zwitserland.

Uitstekend gehulpen

Correct en snel

De bestelde goederen snel en volgens afspraak geleverd

Mooie spullen

Mooie spullen alleen de levering van post nl liet op zich wachten

Supersnelle goede service

Supersnelle goede service

Snelle levering, alles netjes verlopen

Alles goed gegaan!

Prima levering!

Heerlijke want. Deze viel wel iets kleiner uit dan verwacht. Dus iemand anders blij kunnen maken.

Mooi product en snel geleverd

Snel verstuurd. Heel snel retourneringen afgehandeld.

Snel verstuurd. Heel snel retourneringen afgehandeld.

Snel en behulpzaam

Vriendelijke en gemotiveerde mensen die graag helpen. Handschoenen omruilen geen probleem en de volgende dag had ik ze in huis. Alles ging soepel en met vertrouwen. Heel erg fijn.

Alles goede geregeld

ales komt goed en op tijd. Ik heb de huis nummer op de site verkeerd gestuurd en daarnaar corrigeerde en mijn bestelling komt helemaal op de goede huis nummer en ik hoef niet te bellen of moeite maken.

Zeer aan te raden

Goede kwaliteit en snelle levering

Duidelijke website en supersnelle levering

Adequaat geholpen

Online skies gekocht en volgende dag gebeld over het instellen van de bindingen. Na iets opgezocht te hebben en vervolgens terugbellen kreeg ik iemand anders aan de lijn die op de hoogte was van mijn bestelling. Prima service!

Leuk en vlot geholpen

10 punten

Snelle service.

Prachtige broek, snelle service Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prettig en snel

Snel, juiste prijs

De medewerkster dacht mee en de service was prima. Ik heb snel en correct mijn bestelling ontvangen

Professioneel

Bestelde skibroek maar helaas ze paste niet. Terug gezonden en geld terug, dus zeer tevreden. Alles verliep vlot.

Jammer

Ik had roze ski’s voor mijn dochter besteld, maar ik kreeg een bericht dat ze niet het op voorraad hadden, vervolgens een mail gestuurd of ze wel dan een andere hadden, nooit van van gehoord..

Goede en snelle afhandeling!

Het alarm zat nog aan de hoodie

Qua service zijn ze prima, maar het zou fijn zijn om het alarm eraf te halen voordat ze iets versturen!

Levering van surfdiabolo met track en trace

Betrouwbaar en doen wat ze zeggen

Over Van Bellen Surf & Snow

Je komt bij Van Bellen Surf en Snow voor eerlijk en goed advies. In de winkel verkopen we producten voor Windsurf, Kitesurf, SUP, Foil, Wetsuits, Wings, Snowboards, Ski's, Wintersportkleding, Goggles, Helmen, Protectiekleding, Boardbags en nog veel meer. Bekende merken die we verkopen zijn Prolimit, Naish, Unifiber, Neilpryde, Severene, RRD, Salamon, Stöckli, Technica, Jones, Oakley, STX, Brunotti, Goldbergh, Burton, Union, Amplid, POC, Peak Performance en vele andere merken. Je kunt al je vragen stellen via de Whatsapp button in de webshop of je komt gezellig langs in onze Surf winkel en Wintersport winkel in Brabant Willemstad.