Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik gelijk een bevestiging mail en een losse vacature. Paar dagen later werd mijn bestelling al geleverd en het was goed stevig ingepakt!

Altijd dik in orde !

Bedankt

Snel geleverd degelijke prijs

Fast delivery!

I received my order within 24 hrs. Never experienced such. Happy overall.

Ik heb nog niets ontvangen

Ik heb een hoes voor mijn surfboard besteld en betaald, maar nog niet ontvangen

Goed geholpen aan de telefoon, aardige mevrouw

Zeer tevreden!

Snelle levering, product perfect zoals verwacht, netjes verpakt, handige en duidelijk website.

Snel, safe en simpel

Goed en snel

Winsup besteld maar deze was helaas maar door goed en snel contact alternatief gekregen en daarna ook snel geleverd gekregen

Ronduit uitstekend bedrijf!

Van Bellen levert artikelen van hoge kwaliteit voor water- en wintersporters. Het personeel is uitermate deskundig en vriendelijk. De service is steevast vlekkeloos. Al sinds jaren mijn 'huisadres' voor al mijn zeil- en windsurfspullen.

Vlotte verwerking en levering online bestelling

Een kinderzeil besteld en dit was kort nadien geleverd.

Goed advies en vriendelijk aan de telefoon

Ik heb een boardbag online gekocht voor mijn SUP. Meerdere keren telefonisch contact gehad met de winkel ivm vragen. Prettig en vriendelijke communicatie. Daarbij goed advies gekregen. Ook toen ik aan het twijfelen was, geduldig en eerlijk advies gekregen. Snelle levering van de bag.

Zeer tevreden met de snelle levering!!

Surfzeil kit besteld vanuit Frankrijk onvindbaar hier vakantie periode. Bestelling geplaatst online op Dinsdag en vrijdag waren de kids al aan het surfen !! Ze waren heel gelukkig zelfs met de kleuren !! Dank u Van Bellen voor de snelle service

Snel verzonden en aardig contact! Super service

Een 10 Bestelling snel verzonden en aardig contact. En er werd met me mee gedacht Kortom een aanrader!

Precies wat ik zocht voor scherpe prijs. Levering was snel en prima.

Snelle en correcte service

Voor 16 uur besteld, zelfde dag verstuurd klopt. Alle het nodige surf materiaal besteld en de dag erna geleverd.

vriendelijk en goede service

Je word altijd goed en vriendelijk geholpen Gezellige winkel, mooie spullen

snel

Alles zoals omschreven.

Uitstekend!

Ik kocht een neoprene surf en zeiljas aan bij jullie. Ik heb er al vele dagen gebruik van gemaakt. De levering verliep ook uitstekend.

Was snel binnen maar product helaas niet 100%.

Snelle zending was prima. Helaas heeft wel de onderste, platte, zwarte, ronde schijf die tegen de plank aan zit van de Prolimit mastvoet luchtbellen onder het plastic. Zowel aan de boven- als onderzijde. Productiefoutje. Dat gaat na een paar keer aandraaien natuurlijk stuk. Als ik hem zelf in de winkel was gaan halen had ik deze niet genomen en het personeel erop gewezen. Dus als jullie zelf als verkoper beter checken voordat iets op de post gaat kan dat wat ergernis voorkomen. Ik heb het niet teruggestuurd omdat de mastvoet in de basis gewoon werkt en omdat ik hem die dag nog nodig had om het water op te gaan. Dit is overigens precies wat ik tegen heb op aanschaffen via internet: dat je producten (licht) beschadigd of met een productiefoutje krijgt opgestuurd en het probleem dan bij jou ligt. Ik haal hem een volgende keer gewoon weer live in de winkel.

Kwaliteit en fijne service

Nieuwe mastvoet nodig, mailtje gestuurd of hij zou passen op mijn plank. Snelle reactie en snelle levering. Nu heerlijk surfen in spanje

Goede service vooraf keurig een belletje

Vest valt erg klein.

good

Bestelling snel en op tijd afgehandeld en geleverd

Fijne klantenservice

Snel en betrouwbaar

Wiervin was snel geleverd en door het juiste advies voldoet deze ook!

Lantaarndijk 12

4797 SP Willemstad

Over Van Bellen Surf & Snow

Je komt bij Van Bellen Surf en Snow voor eerlijk en goed advies. In de winkel verkopen we producten voor Windsurf, Kitesurf, SUP, Foil, Wetsuits, Wings, Snowboards, Ski's, Wintersportkleding, Goggles, Helmen, Protectiekleding, Boardbags en nog veel meer. Bekende merken die we verkopen zijn Prolimit, Naish, Unifiber, Neilpryde, Severene, RRD, Salamon, Stöckli, Technica, Jones, Oakley, STX, Brunotti, Goldbergh, Burton, Union, Amplid, POC, Peak Performance en vele andere merken. Je kunt al je vragen stellen via de Whatsapp button in de webshop of je komt gezellig langs in onze Surf winkel en Wintersport winkel in Brabant Willemstad.