Uitmuntende support

We zijn al jaren klant bij The Magic Touch en dat blijven we. De ondersteuning is in een woord: uitmuntend. De supportafdeling staat voor je klaar, reageert snel en denkt altijd mee. Heel vriendelijke mensen. Goede producten.

Toppp…!!!!

Relaxte sfeer en duidelijk uitleg

Snel en prettig

Mijn order werd de volgende dag al bezorgd. Eén klein misverstandje werd door hen zeer elegant opgelost. Wat mij betreft een aanrader. Ook prettig dat kleine metrages niet allemaal apart op een koker worden verzonden, maar opgerold tot dunne rolletjes. Minder afvalmateriaal!

Vriendelijk en snel!

Gebeld of ik mijn bestelling op kon halen. Stond een half uur later klaar. Vriendelijke medewerkers, goede service!

Na het vastlopen van mijn fuser door transferpapier kreeg ik de code 980 onherstelbare fout in het scherm van mijn oki c610. Paniek middenin een opdracht. Eerst op youtube gekeken oh ligt aan de fuser zit nog papier omheen. Verwijderd en nog 980 in het scherm. Oki gebeld moeilijk verhaal over netwerk en ip adres en dat de fuser vervangen moet worden. Fuser is net 6 maanden oud. Toch maar even TMT bellen en zij hebben een bestandje gestuurd en VOILA de printer heeft geen foutcode meer en werkt weer. Als je problemen ondervind bel EERST The Magic Touch die weten het meeste van je machine.

Snelle service Fijne prijzen Ik ben aangenaam verrast

helemaal top alles wat je besteld is wat je krijg

ga zo door 1 woord TOP!

Prima items, klantenservice kan soms iets beter

De items zijn over het algemeen prima, als er wel iets mis mee is zou er iets beter gereageerd kunnen worden of gehandeld kunnen worden.

Snelle levering. Goede klantenservice. Ze denken met je mee en proberen er alles aan te doen dat je de producten goed gebruikt en zebra’s optimaal werken.

Uitstekende service met goede kwaliteit producten

Alles wat ik bij the magic touch besteld doet precies aan mijn verwachtingen. Als ik met een probleem of een vraag zit krijg ik altijd een antwoord met een oplossing

Snelle levering, goede kwaliteit producten

Vandaag besteld, morgen in huis, top service!

Heel fijn bedrijf

Onwijs goede support, snelle levering en goede producten en materialen.

Geweldige producten en assortiment en fijne klantenservice en support

Ik koop hier al jaren mijn producten en ben hier zeer tevreden over. Assortiment is groot en de producten zijn van goede kwaliteit. Als ik vragen heb word ik goed en kundig geholpen. Tevens is de levering snel en zijn de prijzen goed. Ik voel me hier echt een klant die gezien wordt en waar bij mee gedacht word in plaats van een nummertje zoals bij veel andere bedrijven.

Goede service & Snelle levering

Iedere keer weer netjes verpakt en snel bezorgd. Zelf wanneer ik mijn bestelling na 16:00 plaats, ligt deze regelmatig de volgende dag nog op de deurmat.

Top service en producten

Service is snel bij TMT. Voor 4 uur bestellen en je hebt het de volgende dag in huis.

Relaxed, altijd bereid te helpen

Zitten bij mij om de hoek, dus ik zit nooit zonder. Geen gedoe. Prima service.

Altijd goede service en snel geleverd

Ik doe al ruim 8 jaar zaken met TMT en altijd zeer naar tevredenheid. Goede service, ruim assortiment en tijdige leveringen

Zeer tevreden klant.

Al een paar jaar zeer tevreden over de producten,service en gunstige prijzen van TheMagic Touch.

Top kwaliteit en top bedrijf

Kwaliteitsproducten, zoals verwacht, doen wat ze beloven en duidelijke levertijden, die ze ook waarmaken, kortom topbesrijf

Goede kwaliteit en snelle levering

Materialen zijn van goede kwaliteit. En tevens ook snelle leveringen

Super snel met antwoord.

Soms willen dingen niet helemaal zoals ik wil. Als ik bel heb ik heel snel de juiste persoon aan de telefoon die ervoor zocht dat ik een super product kan maken.

Uitmuntende service

Vind het altijd erg fijn op de manier waarop we geholpen worden. Ze staan je altijd te woord en geven het advies waar je om vraagt. Hetgeen wat nog niet helemaal goed werkt momenteel zijn de reviews voor 5% korting. Dat geplaatst bij producten waar deze korting review staat weergegeven, maar geen korting in de mail ontvangen. Dat werkt in onze ogen teleurstellend. Voor de rest zijn we enorm tevreden over het bedrijf.

Voor mij duur om te verzenden

Jammer dat jullie niet aan Belgie willen leveren moet het altijd laten doorsturen door 3e partij in nederland! Verders altijd super tevreden snelle service goede prijs stelling!

Voor mij duur om te verzenden

Over TheMagicTouch NL

TheMagicTouch, dé leverancier van Transferpapier, Flexfolie, Flockfolie, OKI Kleurenprinters, Snijplotters & blanco producten voor Personalisatie. We zijn de landenvertegenwoordiging voor de Benelux. Sinds 1989 maken we deel uit van onze internationale organisatie met meer dan 53 landenvertegenwoordigingen wereldwijd. Samen hebben we één motto: One For All … All For One.