super service en fijn materiaal

Wij bestellen altijd onze premium 1234 flex en hebben niks dan lof over de kwaliteit, de verzending en de prijs. Top!!

Mooie producten

We hebben nu al meerdere producten besteld en zijn zeer tevreden. Personeel is ook vriendelijk en behulpzaam.

Echt een top prijs! En de kwaliteit is super, het maakt bijna niet uit op welke temperatuur ik pers, de flexfolie doet het gewoon super op diverse stoffen. Ik ben heel tevreden en vanwege de lage prijzen blijf ik lekker hier. Mail contact ging ook super snel. Toppie

Heel weinig in voorraad

Ik ben altijd heel tevreden geweest over de Magic touch, maar nu vind ik het bedrijf heel teleurstellend. Qua kleding hebben ze heel veel maten niet meer in voorraad, waar ik voorheen nooit problemen mee had. Na de bestelling krijg je ook geen mail met een track& trace code, dus een verrassing waneer mijn pakketje aankomt. Jammer jullie waren zo goed

Goed service en sneller dan verwacht

Goed service en sneller dan verwacht

Top man

Zeer goed en makkelijk stukkoop service heel goed zeer tevreden hoef geen ander kwaliteit voor mij op 1

perfecte customerservice en snelle levering

leveren zeer snel, vaak binnen 24 uur prijzen zijn prima en denk ook met je mee bij speciale projecten

Nooit meet andere flex

Flex is Eer goed te pellen en te snijden en is bruikbaar voor vele textiel soorten.

Top Bedrijf

Ik bestel al jaren bij The Magic Touch, goede service, communicatie en producten. zeer tevreden.

Medewerkers weten waar ze over praten

Als een startende, ben ik goed geholpen. Het is een winkel waar ik graag dingen koop.

Bedrijf waar we jarenlang fijne zaken mee doen. Ze staan ons altijd te woord te hulp.

Een snelle levering en als er iets niet klopt en je mailtje word het meteen opgelost.

Zeer slecht

Ik bestel cartridges voor mijn nieuwe printer. Binnen 8 werkdagen wil ik de koop graag weer annuleren omdat de printer niet aanwezig is bij ons. Volgens hun eigen leveringsvoorwaarden is dat geen probleem. Dus neem ik contact op met The Magic Touch. Dan begint de ellende. Ik heb al drie keer andere uitleg gekregen waarom ik de cartridges niet kan retourneren. Slechte service van THeMagic Touch. Van mij krijgen ze een 1.

een hele prettige ervaring

prima levering, en prima kwaliteit.

Snelle levering, flex is top altijd snel en fijn met snijden, textiel is niet altijd op voorraad en soms wel lang wachten. Voor de rest super geregeld.

Top service, vriendelijk personeel, snelle levering.

We worden altijd vriendelijk geholpen. De levertijd van de producten die wij bestellen is super, de volgende dag hebben wij het in huis.

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Fijn bedrijf om mee samen te werken, altijd bereidt om mee te helpen zoeken naar een oplossing als er een probleem is. Zelfs als het probleem met een product van derden is. Vriendelijke mensen! En de producten die verkocht worden zijn ook goed van kwaliteit.

Helpen goed mee als je met een probleem zit

Goede service.

Snelle levering en als je wilt afhalen is dat ook geen probleem. Ze zijn altijd even vriendelijk.

Perfecte service!

Ze helpen je altijd bij een vraag. Ook hebben ze heel veel echt duidelijk aangegeven op de website. Snelle levering en netjes verpakt

Goede samenwerking

Snelle levering, goede kwaliteit en goed werkende website.

Wat een geweldige hulp, service en producten.

Heel erg tevreden. Heb al heel vaal besteld en altijd zeer tevreden. Als je belt wordt je snel en vriendelijk geholpen. Welke sport shirts kan ik het beste bestellen? O deze cool-t. Dus besteld. Super snel binnen en wat denk je. Geweldige stof eb geweldig om te bedrukken. Ik blijf vast nog jaren bestellen. En bellen met vragen;) wat ze helemaal niet erg vinden.

Erg overzichtelijke site met veel uitleg!

Vooral de handleidingen zijn erg handig op de site.. spullen zijn van goede kwaliteit en de levering is altijd super netjes en op tijd. Kom je er niet uit wordt je vriendelijke geholpen als je belt!

Geweldige groothandel

Fijne groothandel die de bestellingen heel vlot verstuurd. Altijd iemand aanwezig voor telefonisch contact. En ook geven ze cursussen voor uitleg met het werken met de materialen. Ik zou zeggen ga vooral zo door.

Snelle levering Goede folie Top kwaliteit

Over TheMagicTouch

TheMagicTouch, dé leverancier van Transferpapier, Flexfolie, Flockfolie, OKI Kleurenprinters, Snijplotters & blanco producten voor Personalisatie. We zijn de landenvertegenwoordiging voor de Benelux. Sinds 1989 maken we deel uit van onze internationale organisatie met meer dan 53 landenvertegenwoordigingen wereldwijd. Samen hebben we één motto: One For All … All For One.