Goede service voor redelijke prijs

Goede service het personeel denkt met je mee bij problemen en zorgt voor oplossingen producten zijn redelijk geprijsd

Prima service, snel geleverd

Gewoon goed en snel

Mooie spullen prima kwaliteit ...goede verpakking.....ja zoals ik al zij Gewoon goed en snel prima Website

Zeer behulpzaam

The Magic Touch biedt een ruime keus, levert vlot en is daarnaast ook nog eens zeer behulpzaam. Het is heel makkelijk om vragen te stellen en je krijgt heel snel, vaak per omgaande, adequaat antwoord. Top!

Zeer goede ervaring

Mijn ervaring met The Magic Touch is super goed. Het personeel is altijd vriendelijk. Kom af en toe in de winkel en dan is de uitleg goed. ik heb nu ruim 5 jaar de cameo 3. In het begin ook een cursus gevolgd bij the magic Touch. Meestal doe ik mijn bestelling via de website. Als ik het kom halen ligt het altijd netjes klaar. je wordt ook goed per e mail op de hoogte gehouden. Mijn advies is vooral zo doorgaan.

Altijd snel geleverd

Veel keus en alles wordt altijd snel geleverd. Bestel er al een lange tijd en regelmatig.

Altijd super snelle levering!!

Heerlijk te weten dat als ik wat met spoed nodig heb dat, dat eigenlijk altijd lukt bij TheMagicTouch. Super snelle levering en goed verpakt zodat het zonder schade geleverd wordt en ik weer snel mooie producten kan maken. Een super samenwerking dus.

Super snelle levering. Materiaal/ prijsverhouding is zeer goed.

Vriendelijk, snelle levering,

Zowel online bestellingen als ophalen in de showroom verloopt altijd probleemloos. Medewerkers zijn vriendelijk en meedenkend verder is het materiaal wat wordt verkocht van goede kwaliteit.

Fijn bedrijf!

Bestelling snel geleverd. Via de mail had ik een aantal vragen en daar kreeg ik netjes en duidelijk antwoord op! Ruim assortiment dus wij gaan er zeker vaker bestellen.

Perfect!

Nu een aantal keer besteld, perfecte en snelle levering en zeer vriendelijke klantenservice.

Geweldig.

Denken mee, bieden alternatieven indien iets niet voorradig is. Respectvol en beleefd aan de telefoon.

Jarenlange goede ervaring en service

Alle jaren dat ik werk met TheMagicTouch kan ik niet anders zeggen dan dat zij goede materialen en service verlenen.

Vakkundig - Vlot - Vriendelijk -

De mensen van TheMagicTouch hebben mij wederom snel geholpen zodat ik weer verder kan met opdrachten die - gisteren - al klaar hadden moeten zijn. Ik ben Blij

Super service en goede producten.

Je wordt altijd prima geholpen. Groot aanbod aan producten. Denken mee als je ergens mee zit of tegen aan loopt. Aanrader.

Producten voor 12 uur besteld vaak de volgende dag al bezorgd. En alkes is van zeer goede kwaliteit.

Uitstekende service en goede kwaliteit producten

Ik had eerder iets besteld. Dat verliep soepel. Maar ik was nu op zoek naar een passende printer. Met het maken van de keuze ben ik meermaals snel en accuraat geholpen. Er was geen 'verkoopdruk' om snel te beslissen. Nee, ik werd gewoon prima geïnformeerd en op basis daarvan kon ik mijn eigen keuze maken. Dat werd dus een prima printer bij TMT die snel geleverd werd. Al met al zeer tevreden over TMT en over het geleverde product.

Al jaren zeer tevreden

Al jaren zeer tevreden over de producten van The magic touch. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. En niet geheel onbelangrijk de snelle levering !!!!

Slechte voorraad

Veel niet op voorraad. 2 keer verschillende shirts besteld en 2 keer niet op voorraad. Terwijl niks op de site erover staat. Bestellen zal ik niet snel meer doen.

Goed, snel en duidelijk

Fijn assortiment en snel geleverd. Eventuele gebruiksaanwijzing staat ook duidelijk aangegeven. Materialen zijn ook van goede kwaliteit. Ik ben tevreden en dus mijn klanten ook weer.

de juiste producten voor een eerlijke prijs.

behulpzaam en veel kennis van producten. goede uitleg zowel op de website als persoonlijk. snelle levering en goede producten

Betrouwbare leverancier.

Al jaren bestel ik hier, het is altijd dezelfde dag nog verzonden. (mits je op tijd besteld). Mocht je een probleem of vraag hebben, wordt je ook altijd goed geholpen aan de telefoon. De materialen zijn ook van goede kwaliteit. Voor het bedrukken van de kleding (textiel) hebben wij altijd de 123 flex. Heel fijn mee te werken. Voor onze eco solvent printer, hebben we ook fijne materialen van The Magic Touch. Het is fijn dat de 123 flex ook per meter gaat. Er zijn soms kleuren, die je bijna niet gebruikt en kun je, voor een bepaalde opdracht, ook een meter bestellen.

Leveren wat ze beloven

Producten komen goed overeen met wat er op de website staat omschreven. Levering is snel en altijd goed verpakt. Als er iets met de levering is word je meteen op de hoogte gebracht, wat ik erg kan waarderen. Voorraad is eigenlijk altijd actueel. Kortom goede leverancier.

Zelf ben ik nog niet helemaal thuis met de mogelijkheden van de cameo 4 en de materiaal keuze. Maar door de juiste uitleg en begeleiding bij het kiezen van de juiste machine en materiaal ben ik goed geholpen. Als je weel eens gevoel hebt hier heb ik gekocht en ik wil zsm terug voor iets anders dan is TheMagicTouch de juiste plek :)

Ontbrekende informatie bij de artikelen en geen flexibiliteit in de klantenservice

In Nederland heb je recht op retour. Dit bedrijf vindt van niet. Ook al is het product niet gebruikt en verder ook niet elektronisch technisch, maar handmatig. Belabberd, ik vind dat ik op zijn minst iets terug kan sturen wat niet naar wens is.

Over TheMagicTouch

TheMagicTouch, dé leverancier van Transferpapier, Flexfolie, Flockfolie, OKI Kleurenprinters, Snijplotters & blanco producten voor Personalisatie. We zijn de landenvertegenwoordiging voor de Benelux. Sinds 1989 maken we deel uit van onze internationale organisatie met meer dan 53 landenvertegenwoordigingen wereldwijd. Samen hebben we één motto: One For All … All For One.