Altijd snel geleverd

Ik bestel hier altijd mijn folie's en bedrijfskleding. Snelle levering en duidelijke uitleg over de producten als je even met ze belt.

Alles op voorraad, heel snel geleverd

Bij deze mensen kon ik alle producten in één keer vinden die ik zocht. Dat is nog wel eens lastig bij webshops. Na het bestellen werd het direct opgestuurd, heel fijn. Zo kon ik weer snel aan de slag met mijn plotwerk. Bedankt Magic Touch!

Supersnelle levering

Prima kwaliteit en een supersnelle levering

superklantvriendelijk

al jaren bestel ik namens TNO producten bij de magic Touch en altijd naar alle tevredenheid en als er eens iets mis gaat wordt dat gelijk opgelost door de korte lijnen

Top producten met vriendelijke super service

Als ik bel met the magic touch dan wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Super uitleg waarna ik gemakkelijk de juiste producten kan bestellen. De levering is altijd flot. Is er iets vertraging krijg je altijd bericht. Wordt het in delen geleverd mocht je producten snel nodig hebben. De producten zelf zijn van zeer goede kwaliteit. Waarom ik 10 sterren geef? Ik zou echt niet weten waarom ik een half puntje minder moet geven als ik zo tevreden ben. En ik bestel al heel wat jaartjes.

Ontzettend fijn bedrijf

Mijn ervaringen zijn in één woord geweldig. Ik bestel al w jaar bij ze en de producten zijn van goede kwaliteit en hun service is top! Mijn vaste leverancier.

Altijd een snelle levering voor een goede prijs.

altijd even hulpvaardig

soms weet ik het ook even niet meer wat hoe lang , heet heet en waneer geperst/gepeld moet worden, even een belletje en dat komt goed. Prima materialen !

Goede en snelle levering

Af en toe leuke acties en terzakekundig advies

snelle service

duidelijk goede uitleg miste alleen vinyl mat roze!

The Magic Touch is er ook voor hele kleine ondernemers, wij werken vanuit huis hebben dus geen winkel en derhalve weinig op voorraad omdat wij niets aan bijv. voorbijgangers kunnen laten zien. dus ook voor de kleien ondernemer, ben je bij TMT op de juiste plek.

Altijd een goede ervaring

Alleen een probleem toen ik wilde betalen verdween het betaalknopje onde de brede balk onder inde webshop , waardoor ik voor op factuur moest kiezen. Kreeg daarna keurig een betaalverzoek. Verder snelle levering en altijd tevreden

Hele goede service

Ik ben al een aantal jaren klant bij TheMagicTouch en ik ben zeer tevreden. De uitleg over machines is prima, ze zijn makkelijk te benaderen, bij problemen denken ze mee en als er iets met één van de machines is, dan komen ze langs om te kijken wat het probleem is. Bestellingen worden snel en volgens afspraak geleverd. Dat wat ik nodig heb en bij TheMagicTouch kan kopen, koop ik hier, vanwege de prima service!

Top service, snelle verwerking van de reguliere order!

Bij de artikelen die op voorraad zijn wordt er snel geleverd. Als je bijvoorbeeld textiel besteld, dan wordt het vaak net eerder geleverd, dan de aangegeven levertijd. Is er iets niet op voorraad, dan bellen ze altijd even om te overleggen voor eventueel een alternatief. Ik ben zeer tevreden.

Super winkel en snelle service

Hoop producten op voorraad en binnen 1 dag in huis. Altijd vriendelijk aan de telefoon als je vragen hebt en je wordt heel persoonlijk geholpen en goede adviezen als je niet helemaal zeker bent hoe iets werkt.

goede service

Als je een bestelling plaatst zorgen ze dat hij zo snel mogelijk geleverd word

Zeer goed met informatie en alles vrij snel binnen

Goede service Snelle afhandeling van orders

Goeie kwaliteit producten en service

Snelle levering. Goeie kwaliteit producten.

Kut

Sorry maar heb tot op heden nog niks ontvangen.Dus vind de levertijd wel heel erg lang.Moet op deze manier te lang nee verkopen

Goede kwaliteit en een top (klanten)service

De kwaliteit van de leveringen is altijd super. De klantenservice is zeer flexibel. Zeker een aanrader

Goede producten, goede service

The magic touch levert goede producten met een goede service. Op de site is veel gebruiksinformatie te vinden en de producten worden snel en netjes geleverd.

Supersnel geleverd!

Voor een project had ik een bepaald soort vinyl nodig. Ik kwam er helaas achter dat mijn voorraad zo goed als op was. Lichte paniek want ik wilde mijn opdrachtgever niet teleurstellen. Gelukkig kon ik bij The magic touch bestellen wat ik nodig had. De volgende ochtend werd het al bezorgd. Hierdoor kon ik die middag nog mijn opdracht afmaken en versturen. Snelle levering en een goede prijs, voor mij een reden om vaker bij dit bedrijf te bestellen.

Prettig contact altijd

Altijd prettig contact als we ze toch telefonisch nodig hebben voor iets . Ze zijn zelfs eeen keer qua service langs geweest om te helpen.

Ze denken met je mee.

Ze zoeken naar oplossingen als er iets niet op voorraad is.

Alles is goed!

Hele snelle levering met updates over het proces. Een mooi product zoals was afgebeeld op de website ontvanegn.

Over TheMagicTouch

TheMagicTouch, dé leverancier van Transferpapier, Flexfolie, Flockfolie, OKI Kleurenprinters, Snijplotters & blanco producten voor Personalisatie. We zijn de landenvertegenwoordiging voor de Benelux. Sinds 1989 maken we deel uit van onze internationale organisatie met meer dan 53 landenvertegenwoordigingen wereldwijd. Samen hebben we één motto: One For All … All For One.