Uitmuntend

Altijd een snelle vlotte service gehad al sinds ik klant geworden ben in 2018.

Super, vriendelijk,makkelijk,goed geregeld

Altijd makkelijk te bestellen. Site werkt super, makkelijk betalen, direct een bevestiging mail.en als het verzonden wordt direct een track and tracé code. Goed bedrijf, kun je op bouwen en vertrouwen.

Prima webshop!

Meerdere malen wat besteld en altijd goed en netjes afgehandeld en tevreden over de producten en de te vinden handleidingen het toe te passen. Top!

Altijd een snelle levering

Met elke bestelling heb ik al de vervoerde ook meewerkt de volgende dag mijn artikelen.

Snel en betrouwbaar

De bestellingen worden snel geleverd of staan snel klaar wanneer je ervoor kiest om deze op te halen. Fijne communicatie en super behulpzame medewerkers in de shop, maar ook in het magazijn. Het is altijd heel fijn "shoppen"bij The Magic Touch.

Vaak niet op voorraad

Artikelen vaak niet op voorraad tmt gaat daar te makkelijk mee om ipv oplossen

Super vriendelijk en behulpzaam

Word goed geholpen, uitleg en advies over producten. Bestel hier zeker vaker!

Snelle levering en prima service

Ik heb diverse malen ervaren dat ik na 16.00u een bestelling heb geplaatst deze de volgende dag al werd geleverd. Klasse! Ook met vragen word vakkundig omgegaan.

Supersnelle levering!!

Goede kwaliteit … Veel variatie te bieden Supersnelle levering Masterrrrrrrrlijkkkkk!

verstuurd netjes en goed de artikelen en je word netjes geholpen.

Goede producten levertijd te lang

Jullie producten zijn goed alleen de levertijd duurt steeds en steeds langer. Daarnaast zijn ook heel vaak producten van jullie uitverkocht! Doe hier iets aan!

goede snelle service

service zonder poes pas, snelle levering en goede kwaliteitsproducten

Snelle levering van kwaliteits product

Online besteld, website was duidelijk and uiteindelijk netjes binnen het beloofde tijdsbestek geleverd. Producten die zijn besteld hebben eenhoge kwaliteit and zijn netjes en degelijk verpakt.

Perfect bedrijf

Leveren goed materiaal, en snelle verzending, al jaren klant nog nooit een probleem gehad. een aanrader.

Alles wordt netjes en snel geleverd.

De site is duidelijk en alles wordt snel en netjes geleverd. Ik kan er weinig over zeggen. Ga zo door.

Mail

Ik ben erg tevreden over de snelle mail wisseling en het uitvoeren ervan. Ook de bestelling word telkens goed en snel verwerkt ook goed verpakt Dank u wel The Magic Touch. De flex heb ik al bij verschillende andere bedrijven bestel maar ben erg blij met de resultaten van The Magic Touch. Ik hoop nog veel plezier te mogen hebben van uw producten.

Redelijk

Het was mijn eerste bestelling,ik vind tot nu toe de levering traag en hij was incompleet. Ik bestel zeker nog eens in de hoop dat het alleen maar beter word.

supersnel!

Allerlei dingen besteld, waaronder 10 mutsen. Kreeg helaas de zwarte ipv de navy. gebeld, volgende ochtend gls aan de deur met de navy en de zwarte retour. Bellen ook netjes als iets niet op vaarraad is. Echt super goed geholpen!

Producten zijn van juiste kwaliteit en worden snel geleverd

Snelle levering, goede service

Als er een probleem is met bestelling of levering, word dit aardig en snel opgelost. Altijd snelle levering, en goede communicatie en productinformatie.

slecht

ik vraag via facebook om factuur word wel gelezen geen antwoord. als je wat koop bij vorige keer dan antwoorden ze heel snel kan via de webshop geen factuur vinden.

Goede service, goede producten.

Met veel plezier ben ik jullie producten overal aan het uitproberen. Linnen tassen, opruimbakken, hout, telefoonhoesje. Het gaat alles gemakkelijk en is erg leuk om te doen. Op mijn Insta zijn een aantal resultaten tot nu toe te vinden. Ik ben te volgen via dit_snap_je.

erg goede service

als ik een vraag heb over, welk product ik het beste kan nemen. Krijg ik daar vlug en een eerlijk antwoord op. dat vindt ik erg fijn.

Het is heel goede levwrancier, denkt met je mee en leverd anel zelfs textiel leverwb zw soms voor de afgesproken tijd.

Behulpzaam

Altijd goede kwaliteit spullen. Met vragen wordt je zeer behulpzaam en vriendelijk geholpen zodat je ook echt verder kunt. Snelle en nette levering.

Herenweg 29 2105MB Heemstede

Over TheMagicTouch

TheMagicTouch, dé leverancier van Transferpapier, Flexfolie, Flockfolie, OKI Kleurenprinters, Snijplotters & blanco producten voor Personalisatie. We zijn de landenvertegenwoordiging voor de Benelux. Sinds 1989 maken we deel uit van onze internationale organisatie met meer dan 53 landenvertegenwoordigingen wereldwijd. Samen hebben we één motto: One For All … All For One.