Mooie overhemden met een goed verhaal.

Goede website, mooie overhemden met een eerlijk verhaal en met een persoonlijke groet in de verzendkosten. Ik ben er blij mee!

Prachtig overhemd

We ontvingen een lichtblauw overhemd met prachtige bescheiden glans. Het blauw is net iets lichter dan we gewend zijn en staat fantastisch. Ook weer iets geleerd. Snit is prima en paste mijn man goed. Hij heeft normaliter wel een iets meer 'slim fit' model. Verder twee witte T-shirts van een stevige soort. Geen dunne stof. Man is er erg tevreden mee.

Goede pasvorm, mooi design

Overhemden werden snel geleverd, zitten erg prettig.

Mooi duurzaam overhemd, snelle levering !

Eerste indruk is excellent! Snelle levering door de brievenbus met een persoonlijke notitie erbij!

Fijne duurzame overhemden van goede kwaliteit

Goed doordacht concept van een bedrijf met een heldere duurzame visie en missie. Duurzaam van het shirt zelf, tot aan de knopen aan het shirt. Zelfs de verpakking toont aan dat SKOT duurzaamheid oprecht serieus neemt in alles wat ze doen . Waren er maar veel meer van dit soort bedrijven binnen en buiten deze branche. Ga zo door !

Duurzaam, mooie kwaliteit, en ook nog tegen een scherpe prijs!

Goede kwaliteit, pasvorm en snelle bezorging

Goede kwaliteit, pasvorm en snelle bezorging. Ik heb twee witte t-shirts met ronde hals gekocht en dik tevreden.

Goede kwaliteit en fijn materiaal

Vooral de SKOT t-shirts zijn van zeer fijn materiaal en goede fit. De overhemden zitten ook lekker en zijn afgewerkt met mooie details.

Ik ben blij met mijn shirts, ze zijn erg mooi, zitten lekker en passen goed! Ze waren snel bezorgd, en de verpakking (zonder plastic) was ook helemaal top.

Hippe Nederlandse startup

Snelle levering, met persoonlijke noot. Helaas moet mijn shirt weer terug, small was toch iets te ambitieus voor mij. Kom zeker nog een keer terug.

Keurig geleverd en nog een persoonlijke groet er bij: TOP

Als een zonnetje

Overzichtelijke website, goede kleding, duurzaam plus handgeschreven kaartje en een uitnodiging om met korting nog eens te bestellen. Dat zijn organisaties die er meer zouden moeten zijn :)

Mooi ecologisch merk

Kwalitatieve stof en ecologische verpakking. Helaas geen XS maat beschikbaar.

Uitstekend!

Goed en snel

Snel besteld en snel geleverd. Prima!

Mooie overhemden die lekker zitten

Als je een mooi overhemd zoekt die verantwoord geproduceerd wordt, dan moet je hier zijn.

first class

goed product, snelle levering

What they promise, you will get!

Goed zittende overhemden, mooie kleuren, ook duurzaam verpakt en snel thuis bezorgd. Het kaartje met een handgeschreven groet maakt het helemaal compleet.

Goede kwaliteit, fijne pasvorm

Een eerlijk product voor een eerlijke prijs

Mooie pasvorm, mooie stoffen

Kwaliteit

Snelle service. Goede kwaliteit

Fijne kleding en tegelijk duurzaam

Zitten lekker en zien er ook goed uit. En tegelijk wordt op alle mogelijke manieren aan duurzaamheid gedacht.

Snel geleverd, plastic vrij, een verademing

Shirt snel geleverd, in kartonnen Doos met knijpers, stof voelt goed aan, prima snit, aanrader

Fijne en duurzame shirts

Diverse shirts besteld. Mooie kwaliteit, duurzaam en prima bedrijf

Prachtige kwaliteit en afwerking

Product kwam tijdig aan, verpakking kan nog verbeterd worden. Neem een voorbeeld aan Wakuli :).

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in overhemden en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Volg de ontdekkingsreis van SKOT.