Duurzame kleding van goede kwaliteit tegen een scherpe prijs

Een collega tipte mij SKOT; daarna heb ik snel wat besteld. De kleding stelt zeker niet teleur: ik draag het al best een tijd met veel plezier en het blijft goed. Mijn enige punt van kritiek: het aanbod van verschillende type kledingstukken is wat beperkt. Als dat mogelijk zou zijn, dan zou ik namelijk dolgraag ook onderbroeken, t-shirts, truien, etc. bij SKOT kopen! Al met al echt een aanrader. Twijfel is niet nodig.

Duurzaam tot in de details

Zelfs over de standaard hulpstukken van een ingepakt overhemd is duurzaam nagedacht! Klasse!

Verantwoorde en mooie shirts

Jammer dat er alleen in sommige maten (nog) maar zo weinig keus is. Van de mooiste shirts alleen XXL beschikbaar...

Duurzaam, goede kwaliteit en snelle levering!

Ik heb al meerdere keren overhemden en shirts besteld. Duurzaam, goede pasvorm en dat voor een mooie prijs. Nu nog kleding met korte mouwen voor de zomer!

Kwaliteit staatvoorop

Ik ben zeer tevreden over de aangeschafte kleding. Kwaliteit heeft een prijs. Maar dat mag dan ook .

snelle stijlvolle levering

prijzenswaardig initiatief. helaas verdwijnen de vrolijkste motieven uit de collectie, iig niet meer verkrijgbaar in de medium-maten

Fijne shirts

Fijne shirts, snelle bezorging, makkelijke bestelprocedure en fijn dat er zo veel aandacht is voor duurzaamheid en transparantie.

Goede overhemden en met een goed gevoel

Volgens mij het eerste merk overhemden die wat aan duurzaamheid doet. Daar kies ik voor. Kwaliteit en pasvorm en maten en designs zijn prima.

Erg mooi overhemd

Ben blij met mijn aankoop! Het overhemd zit erg mooi en ik krijg veel complimenten!

Mooi hemd

Eerste bestelling liep wat moeilijk ivm maatvoering; nu prima. Mooi hemd en prima concept

Mooie en kwalitatief goede kleding

Op aanbeveling van een collega de site bekeken om mijn voorraad sokken, shirts en een overhemd aan te vullen. De kwaliteit is goed en mooi afgewerkt. Mijn onderliggend gedachte om hier te shoppen was omdat het om duurzame kleding gaat. Het ruilen van het overhemd was ook zo geregeld. Twijfel niet als je goede en duurzame kleding zoekt, doen ! Marco Hoogendoorn.

Prettige T-shirts voor onze shirts

Fijne keuze aan T-shirts, dragen zeer comfortabel en daarom kom ik hier elke keer terug. Lange levensduur en snelle afhandeling van de orders.

Mooie, duurzame t-shirts

Ik was op zoek naar onzichtbare t-shirts. SKOT heeft mooie, duurzame maar ook betaalbare t-shirts.

Heerlijke service

Met een handgeschreven kaartje erbij in een mooie papieren verpakking stralen deze t-shirts duurzaamheid en persoonlijke aandacht uit. En daarbovenop zitten ze heerlijk!

Prima overhemden

Prima overhemden, tijdig geleverd

Super overhemden, fantastische kwaliteit voor een goede prijs

Heb 3 overhemden en een aantal t-shirts van SKOT en ze bevallen geweldig. Licht getailleerd, ze zitten super en de kwaliteit is fantastisch, er is na jaren nog geen knoopje losgelaten of scheur bij de elleboog (wat ik bij andere overhemden vaak wel heb na 1 jaar).

Prachtig overhemd, zeer goede service

Al vaker mijn overhemden bij Skot gekocht, duurzaamheid en goede kwaliteit gaan uitstekend samen! Service zeer op orde, een XXL - overhemd bleek te groot, door mailing werd mij een weg gewezen hoe hier mee om te gaan. Helder, duidelijk en persoonlijk.

Mooi product

Goede pasvorm en eerlijke kwaliteit

Wens: meer keuzemogelijkheden in overhemden met mouwlengte 7

Alles klopt zoals op website beschreven, ook de bezorging in zorgvuldige verpakking

Positief

Voelt goed, in alle opzichten

Shirts zitten lekker. Levering vlot.

Maten passen goed, producten van goede kwaliteit. Met aandacht verstuurd.

Maten passen goed, producten van goede kwaliteit. Met aandacht verstuurd.

Goede service, mooie producten

Duidelijke website, Snelle service, Mooie producten

Opnieuw een prachtig overhemd van Skot gekocht

Inmiddels heb ik mijn 3e overhemd bij SKOT gekocht. Dat hadden er zo maar meer kunnen zijn, maar ze blijven gewoon lang mooi..... En weer ben ik heel tevreden; Ik heb deze keer een Circular Blue gekocht en daarvan vind ik de vormgeving weer een stapje beter dan de 1e modellen van Skot. En nu ook met de mogelijkheid om baleinen te plaatsen in de kraag, daar ben ik echt blij mee ! Misschien heb ik de verpakking te snel weggegooid en de baleinen over het hoofd gezien, maar gelukkig passen die van de concurrent er ook in.....

Duidelijk verhaal rondom Duurzaamheid!

Voor mij is duurzaamheid belangrijk gekoppeld aan mooie kwaliteitsproducten. Dit komt met SKOT bij elkaar

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in overhemden en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Volg de ontdekkingsreis van SKOT.