Fijne kwaliteit, en duurzaam!

Combinatie van goede kwaliteit en duurzaamheid, met aandacht voor detail zoals duurzame knopen en duurzame verpakking. Print en snit van het overhemd zijn prima. Alleen jammer dat er verschillende overhemden niet op voorraad zijn in de gangbare maat M.

Top kwaliteit! Echt, comfortabel!

Good quality shirt and proper style! A remark though, the cut of the shirt is clearly for tall people with long arms even for the normal fit!

Mooie producten en stoffen, nette en stijlvolle afwerking, en dat alles duurzaam! Enige is dat de variatie in kleuren en patronen wat formeel is.

Eerlijke, mooie en goede kleding: heel tevreden!

Ik zou SKOT absoluut aanbevelen. De overhemden en shirts zitten goed en zijn op een verantwoorde manier gemaakt. Aanrader!

Misschien wel de perfecte t-shirts

T-shirts heb ik nu een paar maanden, en bevallen uitstekend. Fit is goed en blijft dat ook na een aantal keer wassen, en de kleur is nog steeds diep zwart. Zeker ook gezien de duurzame productie, verwacht ik hier te blijven kopen.

Helemaal goed

Helemaal goed

Snelle bezorging!

Heel goed dat pakketten door de brievenbus kunnen. Hemd is verder volgens mij van topkwaliteit.

Fijne duurzame producten. Snel geleverd.

prettig T-shirt

goed pasvorm, goed lengte

Mooie kwaliteit, goede service

Mooie kwaliteit shirts! Goede pasvorm, duurzaam, mens- en milieuvriendelijk en vriendelijk geprijsd.

Prima kwaliteit voor redelijke prijs

Vlotte levering, goed product, redelijke prijs. Ik ben een tevreden klant.

Super snel en top kwaliteit!

Zowel het bestellen als het bezorgen ging super snel en gemakkelijk. Goede kwaliteit shirts geleverd in een mooie box met persoonlijke boodschap.

Prima service, goede spullen.

Mooie overhemden. Goede prijs

Fantastische service

Geweldige service, een goede kwaliteit en een duurzaam product. Helemaal hoe het hoort!

Mooie kleding voor een betere wereld

Prima service en een goede reactie als er eens iets misgaat.

heel goed en met een persoonlijke groet

eerste bestelling prima verlopen, attent dat er een persoonlijk berichtje geschreven stond: “met dank voor de bestelling”. Kleding zit fijn, een nadeel vind ik (persoonlijke beleving??) dat er een wat minder fijn geurtje aan de kleding zit...mogelijk is daar nog iets op te vinden.

T shirts zitten als gegoten en voelen goed aan zowel fysiek als mentaal

Oké

prachtig!

Fijn dat duurzaam zo mooi kan zijn.

prima passend met eindelijk een overhemd met mouwen die echt langgenoegzijn

Positief

Goede kwaliteit stof en verwerking

Prompte verzending van goed shirt van goede stof. Duurzaamheid is natuurlijk nog de vraag

Goede pasvorm, gemaakt van degelijke en duurzame kwaliteit

Ik zou geen andere t-shirts meer kopen, gewoon degelijk kwaliteit zonder poeha tegen een betaalbare prijs

Kwaliteit van het overhemd is super! Snelle levering en heel fijn dat het brievenbuspost is. Omruilen voor andere maat ging zonder problemen. Heel blij met deze aankoop voor mijn man.

Mooie producten

De bestelling verliep netjes, werd netjes geinformeerd over het feit dat er 2 pakketjes verzonden zouden worden. Overhemden en t-shirts zien er mooi uit. Hoop er nog veel plezier van te hebben.

Fantastisch!

Wij zijn helemaal tevreden. Fijne kwaliteit, goed verzorgd ingepakt!

Overhemden van topkwaliteit

Prachtig uitgevoerde en ontworpen overhemden; ze worden snel bezorgd met persoonlijke touch - een handgeschreven kaartje. Duurzame kleding. Mooi. Geen spelden en plastics

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in overhemden en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Volg de ontdekkingsreis van SKOT.