Duidelijke en eerlijke info over wat SKOT doet en levert

Heldere website met informatie over de producten en het proces. Eerlijk: we zijn onderweg maar nog niet waar we uit willen komen. Heel goed.

Prima kwaliteit, maar slechte maatvoering

Ik heb het Invisible Ondershirt gekocht. De kwaliteit van het shirt is goed en het voelt ook prettig aan. De maatvoering is helaas erg slecht. Ik ben 1.80m, 75kg en heb maat S besteld. Het shirt dat ik ontvangen heb lijkt echter meer een XL. Van een invisible ondershirt verwacht ik dat het een strakke slim-fit pasvorm heeft, maar dit shirt is echt veel te groot waardoor het ook zeker niet meer invisible is onder een overhemd.

Hi Mark, Bedankt voor je review en je feedback. Hier kunnen wij weer van leren! Het is inderdaad de bedoeling dat de ondershirts wat strakker om je lijf zitten. Daarom zit er ook 5% elastaan in verwerkt. De breedte van het shirt bij je taille moet 45 centimeter zijn. Dit is zelfs een paar centimeter minder dan andere merken ondershirts. We zullen kritisch blijven kijken naar de juiste pasvorm. Mochten we het vaker horen, kunnen we er wat mee doen. Fijn om te lezen dat je wel tevreden bent over de kwaliteit van het shirt! Jammer dat de pasvorm niet goed is uitgepakt. Je kan het product kosteloos retourneren, dan krijg je het aankoopbedrag retour gestort. Kijk daarvoor op: https://skotfashion.com/nl/ordering-and-returns/ Als we je verder nog kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag. groeten Ruben ruben@skotfashion.com

Fijne kwaliteit, V-hals iets te wijd

Snelle levering en super kwaliteit kleding!

Pasvorm uitstekend - niet te ruim

Kwaliteit, snel en duurzaam

Snelle levering, T-shirts met goede kwaliteit

Mooie blouses, zeer snelle levering

De blouses zien er in werkelijkheid nog mooier uit dan de foto’s op de website. Mooi en duurzaam verpakt. Zeer snelle levering. Kortom zeer aan te bevelen.

Prima en verantwoord

Prima kwaliteit shirts: een verantwoorde keuze

Top kwaliteit in alles!

Alles van SKOT is van hoge kwaliteit. Dienstverlening, communicatie en producten!

Mooie producten, goede service

heel goede ervaring

Geweldig lekker zitten T shirt van bilologische grondstof

De kwaliteit van het shirt is prima en zelf na een aantal keren wassen blijft het perfect zitten. blij dat er een is van biologische grondstof.

Goeie kwaliteit overhemden en snelle service!

wat een prettig zittend overhemd van uitstekende kwaliteit

SKOT Fashion is snel in de levering van de bestelde overhemden. De wijze van verpakking is zeer duurzaam - geen plastic, overbodig karton en lading spelden - nee, keurig opgevouwen, met houten wasknijpers vastgezet, verpakt in een dun papier. Wat het persoonlijk maakt is de handtekening en goede wens met de hand geschreven op de kaart in de bestelling. Van zo'n overhemd word je gewoon blij!

Fijne stoffen

Mooie presentatie versterkt het goede gevoel

Fijn spul, fijne service

Heerlijke en mooie overhemden en T-shirts. Een maal contact gehad, erg prettig

Zowel over product als service: uitstekend

Deze ervaring schrijf ik pas na ruim een jaar dragen van verschillende SKOT overhemden. Alle overhemden zijn van prima kwaliteit; ook na diverse was- en strijkbeurten.

Alles conform belofte op site afgehandeld

Duurzaam en zoals beloofd

De bestelling kwam op tijd binnen. De overhemden bevallen prima.

Mooi product van leuk bedrijf!

Snel in huis, netjes verpakt. SKOT is goed bezig met verduurzaming in de mode.

Mooie kwaliteit en snel geleverd.

Ik had al eerder overhemden besteld bij Skot en die waren prima bevallen. Fijne stof en goede pasvorm. Vlotte levering, na bestelling in 2 dagen geleverd.

Prachtige duurzame overhemden

Mooie pasvorm, valt lang. Mooie stoffen.

Snelle levering en goede en mooie kleding

Snelle levering en goede en mooie kleding

Heerlijk product

Mooie beleving mooi pakket goed verhaal Ms tijd voor 'n winkel :)

Mooi produkt goede service

Fijn dat ik mooie duurzame overhemden kan kopen

Omdat ik in mijn woonomgeving geen winkel heb waar duurzame kleding te koop is, tegen mijn principes op internet gezocht. Best wel enige moeite gehad om de juiste maat van de tabel af te leiden. Gelukkig waren de maten ok. Mooie overhemden. De verzending verliep goed. Overhemden nog niet gewassen, dus ik kan nog niet zeggen hoe ze een wasbeurt doorstaan.

Goede hoogwaardige producten

Zowel een overhemd als 2 'tshirts gekocht. Zeer goede kwaliteit en mooie stoffen. Enige minpuntje is dat overhemd aan de korte kant is en daarom uit mijn broek kruipt. Maatvoering is verder goed dus maat groter is geen oplossing.

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in overhemden en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Volg de ontdekkingsreis van SKOT.