Mooie kleding van superkwaliteit en fijne service

Wij bestellen, als klein bedrijf dat bezig is met duurzaamheid, onze bedrijfskleding altijd bij SKOT. Het is een bedrijf dat voor dezelfde waarden staat als wij, en dat daarnaast kwalitatief goede én eerlijke kleding levert. De kleding valt mooi, blijft mooi en is daarom duurzaam op elk vlak. Wij zijn fan!

Perfecte kleding met een goed gevoel.

Ik heb al vaker de duurzame overhemden van SKOT gekocht en tot volle tevredenheid. Hoge kwaliteit, goede pasvorm en natuurlijk zo duurzaam mogelijk.

Er mooie polo shirts

Onlangs 2 polo shirts besteld. De pasvorm en kwaliteit van deze shirts zijn erg mooi. Zeker aan te bevelen!

Fijne polo’s die ik met een goed gevoel kan dragen

Mooie goede kwaliteit en duurzame polo’s, eenvoudig besteld en snel geleverd.

Goed doen en gemakkelijk

Ben al jaren tevreden met SKOT (hoewel een iets groter assortiment fijner zou zijn). Als je kwaliteit wenst en de wetenschap dat door jouw aankoop de wereld er niet slechter van wordt. Kan ik je dit merk van harte aanbevelen.

Mooie kleding van erg goede kwaliteit

Eerder de poloshirts aangeschaft en nu meer kleuren erbij gekocht. De shirts blijven erg mooi, ook na meerdere keren wassen.

Prima polo's.

Het zijn mooie polo's, lekker zomerdun en goed gemaakt.

Ideale shirts

De t-shirts met diepe v-hals zitten heel prettig, beschermen mijn overhemden (ook van SKOT) en naast duurzame kleding verpakt SKOT ook duurzaam, geen plastic meer. TOP!

Heerlijke kleding

Met groot draagcomfort

Beste winkel voor duurzame en betaalbare overhemden

Goede keuze en betaalbaar.

Mooie T-shirts met diepe V, en op tijd bezorgd

Laat op de dag besteld en toch snel geleverd.. past lekker in de brievenbus.

Mooie kleding die lang meegaat

Goede prijs kwaliteit verhouding, kan een skot overhemd jaren gebruiken voor het aan vervanging toe is.

Mooie polos met een goed verhaal

De polos zitten als gegoten en zijn van een uitstekende kwaliteit. Zelfs voor iemand voor wie 'slim-fit' in het verleden hoort.

Eersteklas kwaliteit

Als eerste valt op hoe mooi de overhemden zijn afgewerkt, je ziet meteen dat het eersteklas kwaliteit is. En dan geeft de begeleidende informatie duidelijk aan hoe de milieu-aspecten de boventoon voeren, dat maakt dat je er fantastisch uitziet, maar ook dat je het met een goed geweten kunt dragen.

Het pakket is nooit aangekomen

Ik heb jullie gemaild, maar geen reactie ontvangen. DHL heeft het pakket aangemerkt als bezorgd, maar het is nooit aangekomen. Nu heb ik van de buurvrouw gehoord dat ze het pakket buiten heeft zien liggen, maar later was het weg. Kunnen jullie reageren? Dank! Mijn review is dus op basis van bezorging van DHL en het feit dat ik geen reactie op mijn mail heb ontvangen en niet op het shirt zelf.

Super fijne polo's!!

Cadeau gekregen, maar ben bevalt super goed!

Mooie polo en snelle levering

Zit prima. Fijn dat het in de brievenbus past. Zeer snel geleverd!

Mooie kwaliteit en goede servie

Mooie kwaliteit T-shirts en snelle en goede service bij het omruilen in de goede maat.

bestelling was wat verlaat door omstandigheden binnen bedrijf maar daarna prima opgelost

goeie service, direct antwoord en oplossing.

SKOT maakt een foutje en stuurde het verkeerde shirt toe: Eén appje was genoeg om direct teruggebeld te worden en dezelfde dag een nieuwe exemplaar toegestuurd te krijgen. Super service.

super snel geleverd, mooie polo's!!

Polo's besteld als bedrijfsoutfit, precies onze kleur! :-)

Mooi overhemd, prima pasvorm

Waar zijn de baleinen ?

mooi overhemd, snel bezorgd, ecofriendly verpakt

Het is een mooi overhemd, blij dat ze mijn best wel forse maat hadden, snel bezorgd, en qua verpakking heel milieubewust, ik ben altijd blij met houten knijpers :)

Prachtige polo's - Skot doet wat het belooft

Al lang vertrouwd met de kleding van Skot - betrouwbaar, mooi en stevig. Nou nog die plastic verpakking uit de dozen en dan is het helemaal top - fairtrade èn duurzaam!

Top kwaliteit!

Top shirt