Moi shirt, (te) snelle levering

Product is mooi. Maat S valt voor mij net wat aan de lange kant, maar is wel mooi getailleerd. Verbeter mogelijkheid is de verzendwijze standaard op een afhaalpunt zetten, danwel mogelijk aan te passen. Ik kreeg meteen een bevestiging dat het de volgende ochtend geleverd werd, wat niet uit kwam en kon dit niet aanpassen naar een andere bezorgdag danwel direct naar een afleverlocatie.

prima, servicegericht, mooie produkten

prettig, goede service en fijne produkten

Snelle levering van een mooie polo

Fijn zachte polo die goed valt en snel geleverd in de brievenbus.

nette prijs, mooie overhemden

Alles komt altijd op tijd en volgens factuur geleverd. Wel irri dat er geen overhemden met borstzakje in het assortiment zitten. Mogelijk ben ik te oud en wil afgezien van mij niemand dit meer.

Response from the business owner

Hi Theo, Dank je wel voor je positieve review. Het klopt inderdaad dat overhemden met borstzak nauwelijks meer gevraagd of verkocht worden. Daarom is de productie ervan niet rendabel. We hebben nog wel overhemden in blauw en wit met borstzak op voorraad. Kijk maar bij de Circular Blue & White. Mocht jouw maat er nog meer tussen staan, mail mij dan even op [email protected] dan ga ik in ons andere magazijn kijken voor je. Groet, Michiel SKOT

super goede kwaliteit

De stof van de beide long sleeves voelt erg prettig aan. Ze zijn mooi afgewerkt en de beschrijving klopt dat ze iets ruimer vallen dan de maatvoering aangeeft. Maar helemaal top: bij het inpakken en verzenden is geen plastic meer gebruikt maar alleen papier. Mooi om te merken hoe jullie aan duurzaamheid werken.

Circulair en maakt het waar.

Mijn oude versletenoverhemd van SKOT heb ik geretourneerd en een mooie kortingcode ontvangen. Hopelijk gaat het nieuwe shirt weer net zo lang mee.

Duurzame Topkwaliteit

Al heel wat jaren ben ik fan van de overhemden, poloshirts en shirts van SKOT. Ook nu weer: 2 overhemden en 2 shirts . Mooi afgewerkt. Wat jammer is: de duurzaamheid wordt een beetje teniet gedaan door verpakkingen in plastic gehuld en ook de overhemden zelf moet je van plastic ontdoen. Dat kan beter, SKOT! Ook het persoonlijke kaartje mis ik.

Weer zeer tevreden met SKOT!

Snelle levering en zeer tevreden met de duurzame kleding.

Super fijn zwart t-shirt

De zwarte t-shirts van SKOT zijn geweldig! Ze zijn wat langer, waardoor 't voor de verandering eens niet voelt alsof ik een naveltruitje aan heb. Heel fijne fit. Daarnaast ook duurzaam en in eerlijke werkomstandigheden geproduceerd, wat helaas ook nog veel te zeldzaam is in de mode industrie. Hetzelfde model zou ik ook ontzettend graag in andere kleuren zien (dus niet met dat logootje in de nek), want eigenlijk zou ik niks anders meer willen dragen dan deze t-shirts.

Heerlijke ondershirts, nooit meer anders!

Altijd op zoek naar goede t-shirts voor onder mijn overhemd. Deze zitten geweldig.

Wat een top-shirt!

Past perfect. Draagt fijn. Duurzaam geproduceerd en prima tijdige bezorging.

Goede klantenservice, shirts zien er goed en stevig uit

De shirts zijn snel na bestelling ontvangen. Mijn man heeft ze nog niet gedragen, maar heeft ze gepast en was tevreden. Over de maat ben ik per e-mail goed geadviseerd. Via ASN-bank kregen we korting.

Prima materiaal

Polo’s zijn goed, mooi, soepel. Vooral goed voor de zomer. Plezierig om te weten dat deze producten passen in een duurzamere wereld.

Goed en duurzaam

Ik onderstreep van harte de topkwaliteit van SKOT Fashion. Ik draag met plezier de overhemden, t-shirts en polo's . En wat prettig is - mails worden echt beantwoord met goeie reacties. Kortom SKOT is niet alleen duurzaam maar ook persoonlijk. Fijne combinatie!

Niets op aan te merken

Mooi product, snelle levering.

Meest duidelijke inzicht voor je kleding euro

De site geeft duidelijkheid over veel details rond de kleding die verkocht wordt. Dat is wel nodig in de modeindustrie. Fijn dat er ook over details als knopen en verpakking is nagedacht. Kleding past goed en ziet er goed uit. Halve ster minder omdat ik wat dikkere stof zou willen zodat de kleding langer mee gaat.

Goede kwaliteit, mooie kleding

Fijn dat er een ecologisch bewust bedrijf deze prijs-kwaliteit kan leveren.

Wat een mooi product!

Wit overhemd besteld, gewoon voor mezelf (vrouw) omdat ik geen zin had het zelf te maken, mits het van biologisch katoen is en op een eerlijke manier geproduceerd, enzovoorts. Kwaliteit en pasvorm zijn echt heel mooi, heel blij mee! Wat een vondst trouwens, de wasknijpers ipv al die overbodige tig plastic knijpertjes en spelden. De levering mag overigens best wat langer duren hoor, hoeft helemaal niet de volgende dag.

Mooie shirts, prima service

Toevallig gevonden op zoek naar goede ondershirts. Duurzaam als het kan. Kwaliteit lijkt erg goed, snel verzonden.

Goed en snel

Prachtige shirts van een zachte stof en snel bezorgd. Uit ervaring weet ik dat zij hun kleur en vorm behouden, ook na vele wasbeurten. Wat wil je nog meer?

Snel geleverd en mooie stof

Goed verhaal!

Snelle levering zoals toegezegd!

Fijne service

Mooi en duurzaam shirt

Mijn tweede shirt van skot. Zit goed, prima kwaliteit. Een verbeterpunt: de verzenddoos kan echt kleiner

Snel geleverd en zitten super fijn!

Ook goed om te lezen hoe jullie over duurzaamheid denken en streven naar verbetering. Ik blijf jullie volgen!

Mooie Fairtrade kleding

Mooie kwaliteit Fairtrade kleding van een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

About SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in duurzame overhemden, polo's en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Help ons het verschil te maken. SKOT Make a difference!