Prachtige kwaliteit en eerlijke spullen

Een eerlijke prijs voor een eerlijk product. Mooie overhemden met goede snit.

Fijn comfortabel shirt

Een fijn shirt met soepel vallende stof en goede pasvorm

Top! Shirts zijn niet alleen verantwoord maar ook comfy en mooi!

Verder niets toe te voegen. Verspreid het nieuws!

Goed zittende, mooie duurzame kleding

Een aantal polo’s gekocht en een overhemd,. De polo’s zitten erg goed. Het overhemd moest ik helaas ruilen, maar daarvoor werd ik goed geholpen door SKOT. Retourneren was erg makkelijk en advies voor een ander overhemd kreeg ik er gratis bij. Goed initiatief dat duurzame kleding zo goed zit en eenvoudig aangeschaft kan worden. Kijk uit naar uitbreiding van het assortiment!

Goed.

Shirt gekocht voor mijn neef. Sustainable shirt circular blue. Hij vond het superzachte stof en de maat was ook goed zei hij! Het werd snel bezorgd!

Schitterende stijlvolle polo waarmee je duurzaam impact maakt

Nu twee keer bij Skot gekocht. Snelle levering. Goede duurzame materialen. Heerlijk draagcomfort.

Retourproces is erg langzaam

1,5 week geleden pakket retourgestuurd maar geld nog niet ontvangen

Snelle levering en goede kwaliteit

T- shirt driemaal gedragen, kwaliteit oogt goed.

Sympathieke kleding van goede kwaliteit

Bezorging gaat ook vlot en van eerdere producten weet ik dat ze lang mooi blijven

Mooie producten voor een eerlijke prijs

Ik bestel regelmatig bij SKOT, en ben nog nooit teleurgesteld. SKOT heeft kwalitatief hoogwaardige producten die ook nog eens duurzaam geproduceerd zijn. Gecombineerd met een zekere mate van tijdloosheid in de designs, geeft dit jarenlang draagplezier.

Goede kwaliteit en goede fit!

Mooi shirt wat ook mooi blijft, vandaar dat ik deze nu ook gekocht heb in een andere kleur. Nette kraag en goede fit waardoor het perfect past onder een overhemd.

Mooi materiaal, goede kleur (licht blauw) mooi lang. Draagt prettig. Snel geleverd.

Erg blij met 2 nieuwe overhemden

Mooie overhemden degelijke kwaliteit en goede pasvorm.

Prima, volgens verwachting.

Netjes geleverd zoala verwacht.

Mooie producten, snelle service, en transparant

Top kwaliteit t shirts!

Koop al jaren bij SKOT t shirts - ze zijn simpelweg geweldig!

Prima polo en dito service.

Goede prijs kwaliteitverhouding en mooie polo.

Prima kwaliteit en snel bezorgd

Het duurzaamste overhemd makkelijk besteld en werd daarna snel bezorgd.

snelle levering van een mooie blouse

snelle levering, mooie kwaliteit blouse

Nieuwe polo’s gekocht.

Super blij met mijn nieuwe polo’s. Kwaliteit is evenals de overhemden zeer goed. Hele goede toevoeging op het assortiment! Zo lukt het mij steeds beter om de garderobe te vullen met verantwoord geproduceerde duurzame kleding.

Goed.

Mooiste overhemden ooit en ook nog eens vriendelijk voor de aarde!

Goede kwaliteit én duurzaam

Snelle levering in low impact materialen. Goede pasvorm en mooie materialen.

Mooi en duurzaam

Mooi en duurzaam

Top service en producten

Inmiddels meerdere overhemden en polo's gekocht. Goede kwaliteit. Ik had een paar vragen over de polo's, de communicatie ging vlot over Whatsapp. Super tevreden!

Bestellen ging eenvoudig, levering was vlot. Ik had een paar polo's besteld. Pasvorm is zoals beloofd. Kwaliteit is uitstekend. Tot nu toe ook na het wassen blijven de polo's mooi en behouden hun vorm. Zeer tevreden.

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in overhemden en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Volg de ontdekkingsreis van SKOT.