Mooie Fairtrade kleding

Mooie kwaliteit Fairtrade kleding van een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Mooie duurzame shirts

Voor duurzame overhemden blijft SKOT voor mij de beste optie: mooie shirts en een goed verhaal. Helaas is de keuze soms beperkt, er zouden best vaker wat nieuwe designs bij mogen komen.

Topkwaliteit

Mooi pasvorm, uitstekende kwaliteit stof.

Geen kleine maten

Kleding in goede orde ontvangen en ziet er kwalitatief goed uit. Mijn grootste issue is dat zelfs de maten S nog groot uitvallen voor mij (ik draag meestal S soms M). Alleen de slim fit S pasten goed. XS is helaas niet (ook al staat die wel in de maattabel). Prima merk dus maar helaas niet voor kleine of dunne mensen geschikt.

Zoals altijd goede kwaliteit

Kleding zijn van goed kwaliteit, maar uiteindelijk heb ik 70 euro extra betaald voor mijn bestelling omdat er extra importheffingen en btw in rekening werden gebracht. Het is van belang om op de website aan te geven dat dit het geval kan zijn ... Of de btw direct te betalen aan de uk overheid

Response from the business owner

Hi Ewout, Dat is altijd heel zuur. Ik wou oprecht dat ik dat op kon lossen voor je. We zijn met verzendingen buiten de EU verplicht om douane papieren mee te sturen. Brexit hakt er dus voor jou extra hard in. Je onvoldoende had dus eigenlijk naar De UK government gemoeten en niet naar ons 😊 Groet SKOT

Niet van toepassing. Keuze stond er niet bij. Pakket nog niet ontvangen.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Volgens track and trace van post nl zou het pakket eerst dinsdag worden afgeleverd. Vervolgens is woensdag aangegeven. Maar helaas nog niet aangekomen bij het afleverpunt (Jumbo de Beeren in Groningen). In de app van post nl blijft het ook sinds dinsdag op 2 ingekleurde bolletjes staan. Bezorgd is 4 bolletjes.

Response from the business owner

Hi Andreas, Ontzettend balen dat je pakketje niet is geleverd, stuur alsjeblieft even een mailtje naar [email protected] dan ga ik het voor je oplossen. Wel jammer dat je ons een mindere beoordeling geeft als Post.nl je in de steek laat. 🤔 Groet, team SKOT

Prima pasvorm, snelle levering,

Polo’s zijn van goede kwaliteit en hebben een prima pasvorm. Daarnaast is het fijn dat er snel geleverd word.

Alles klopte

Het shirt is zoals beschreven op de site! Bezorging was ook keurig!

Qualitative and sustainable

Qualitative and sustainable shirts. I am very happy with my purchase.

Goede en blijvend goede overhemden!

Meet veel plezier draag ik de t shirts en overhemden van SKOT. Het compliment dat op de boord aan het eind van de mouw werd gestikt, werd door velen die ik een hand gaf, glimlachend voorgelezen en voor bedankt. Mooie kwaliteit die de wereld helpt met een glimlach.

Goede shirts van een sympathiek merk voor eerlijke prijs

Eerlijk gezegd ken ik SKOT pas sinds een jaar, toen mijn zoon voor een schoolopdracht het onderwerp fair pricing in de kledingindustrie had gekozen en we bij SKOT informatie opvroegen en een t-shirt bestelde ter illustratie. Nu ook voor mijn man een voorraadje t-shirts hier besteld. Over de overzichtelijkheid, het efficiënte bestelproces en behandeling van de bestelling al erg te spreken. De prijs/kwaliteit verhouding ook helemaal top. Nu nog afwachten of mijn man ook fan wordt vwb pasform. Enige verbeterpuntje is dat de t-shirt sets wel in een plastic verpakking zaten. Dat kan misschien nog duurzamer.

Prachtige polo’s

3 polo’s in prachtige kleuren ontvangen. Zachte stof, eenvoudig te onderhouden (30°C wassen en aan een kledinghangertje laten drogen, strijken is eigenlijk niet nodig) en behouden hun model. Jammer dat een dag voor ontvangst een email ontvangen met ‘summer23’ code. Die loop ik nu mis.

Snelle levering van mooie kwalitatieve shirts

Opnieuw heb ik shirts van SKOT gekocht. Nu de nieuwe kleuren , zodat ik er van allemaal een heb. Dit is mijn derde aankoop en opnieuw was de levering snel en perfect!

Mooie materialen

Nu een polo gekocht en hiervoor al een shirt met lange mouwen, een overhemd en witte t-shirts. Allemaal mooi én duurzaam

Fijne kwaliteit en duurzaam

De shirts met extra wijde hals zijn ideaal voor onder een overhemd, want niet te zien.

Mooie blouse, eerlijke handel en biologisch verantwoord.

Het overhemd ziet er goed uit. Mooie details, knopen en stiksels. De stof is relatief dun, dat komt de duurzaamheid niet ten goede is mijn ervaring. Inmiddels 4 overhemden van SKOT gehad, de eerste vielen gaten in door de dunne stof. Dikkere stof gebruiken zou beter zijn, meer duurzaam.

Goede levering en fijne blouse

Snelle levering met een persoonlijk kaartje. Verpakking allemaal papier. Blouse zit lekker en goede kwaliteit.

Prima shirts

Zitten goed

Eerlijke kleding voor een prima prijs.

Goede service en fijne kleding om te dragen.

Mijn eerste overhemd dat zakelijk gedragen kan worden helemaal duurzaam is en

Prima overhemd, duurzaam, zit goed en je kunt het dragen onder een pak

Fijn overhemd, mooie gevoel dat ie helemaal van gerecycled materiaal is gemaakt.

De lange mouwen zijn wel erg lang!

Prachtig duurzaam gemaakte overhemd

Goede pasvorm, mooie kleur en stof. Snelle duurzame levering met een handgeschreven boodschap. Prima prijs-kwaliteit.

Prima kwaliteit

De shirts die ik heb besteld waren er vlug En ze zitten lekker Ik ben zeer tevreden

Fijne t-shirts en goede persoonlijke service!

Shirts zitten heerlijk. Je merk duidelijk het verschil in kwaliteit met de doorsnee merken. Mooi werk!

6 Frans van Mierislaan Muiderberg 1399 GD

+0653944824

About SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in duurzame overhemden, polo's en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Help ons het verschil te maken. SKOT Make a difference!