Prachtige duurzame overhemden

Prima overhemden, pasvorm is uitstekend en ik vind de designs top. Niet extreem veel keuze maar beter een beperk aanbod van mooie duurzame overhemden dan een groot aanbod aan fast fashion.

Mooie kleding, goede kwaliteit, snelle service

Mooie kleding, goede kwaliteit, snelle service

Mooi en goede kwaliteit

Fijne Polo, stevig en mooi afgewerkt

Mooie duurzame producten

Ik heb een viertal polo’s en twee overhemden van skot. Fijne producten al is de pasvorm van de overhemden voor verbetering vatbaar

kwaliteit en service

Mooie kleding, snel verwassen

Aangenaam verrast was ik zeker; een mooi overhemd, klassiek en goed afgewerkt, dat goed zat duurzaam geproduceerd en voor een redelijke prijs. De teleurstelling kwam na de eerste keer wassen; door de korte vezels, was de glans verdwenen en had deze plaatsgemaakt voor een lichte 'waas'. erg jammer. Desalniettemin blijft het een favoriet shirt.

Mooie polo voor een betere wereld

Mooi uitgevoerde polo die lekker zit en toch mooi is. Snelle service en redelijke prijs. Zou iedereen moeten kopen.

Ik draag bijna geen andere t shirts meer

De t shirts zitten lekker,niet te ruim en zeker niet te strak. Ook na vele malen wassen blijven ze goed.

Fijne producten om te dragen

Het zijn fijne producten om te dragen, en hiemee kan ik weer een klein beetje bijdragen aan een betere omgeving. Weer een paar extra polo's gekocht.

Producten zijn niet altijd goed bij aankoop geweest. Maar ik ben nu goed geholpen door de klantenservice

mooie spullen

overhemden, polo's, t-shirts, zijn allemaal van uitzonderlijk mooie kwaliteit. Al jaren heb ik de Skot-overhemden en die blijven seizoenen lang als nieuw. Dat is pas duurzaam :) Polos lijken (tot nu) ook van dezelfde goede kwaliteit. Wel altijd de spulletjes even een nachtje in koud water zetten na ontvangst, ivm afgeven .

Hartstikke goed…voor mijn zoon!

Helaas is de maatvoering nog steeds vooral gericht op de ‘jeugd’ en kan ik op mijn leeftijd (60+) maar niet slagen om leuke shirts te kopen bij jullie. Het concept spreekt me zo zeer aan, dat ik van tijd tot tijd de gok waag en iets bestel bij jullie, waarmee mijn zoon (29) dan uiteindelijk de gelukkige is: mij passen de shirts niet, te strak. Toch eens kijken of regular fit aan het assortiment kan worden toegevoegd? Worden we er allebei blij van, mijn zoon en ik; en wie weet nog vele klanten meer…Marcel Schyns, 06-53410164

Goede pasvorm en mooie kleur

Ik ben niet van reviews, maar in dit geval maak ik een uitzondering. In mijn overtuiging van duurzaamheid, de bestelling op de gok gedaan. Blij verrast met de ontvangst! Mooie kleuren die ook goed blijven in de wasmachine en drogen aan de waslijn (bleekt niet). En een goede pasvorm wat lang niet altijd het geval is bij 'simpele' shirts. Last but not least: een shirt van SKOT is goedkoper dan een shirt van een random niet duurzaam merk. Oprecht alleen maar positief!

Hoge kwaliteit, duurzame producten, vriendelijke service

Blij dat er nu een merk is voor duurzame eerlijke herenmode met veel keuze, uitstekende kwaliteit en vriendelijke service.

Fijne kleding, in alle opzichten

Alles klopt: kleding die er goed uitziet, op duurzame wijze is geproduceerd en lang meegaat. Fijn dat dit nu bestaat en verkrijgbaar is.

Prachtige kwaliteit en eerlijke spullen

Een eerlijke prijs voor een eerlijk product. Mooie overhemden met goede snit.

Fijn comfortabel shirt

Een fijn shirt met soepel vallende stof en goede pasvorm

Top! Shirts zijn niet alleen verantwoord maar ook comfy en mooi!

Verder niets toe te voegen. Verspreid het nieuws!

Goed zittende, mooie duurzame kleding

Een aantal polo’s gekocht en een overhemd,. De polo’s zitten erg goed. Het overhemd moest ik helaas ruilen, maar daarvoor werd ik goed geholpen door SKOT. Retourneren was erg makkelijk en advies voor een ander overhemd kreeg ik er gratis bij. Goed initiatief dat duurzame kleding zo goed zit en eenvoudig aangeschaft kan worden. Kijk uit naar uitbreiding van het assortiment!

Goed.

Shirt gekocht voor mijn neef. Sustainable shirt circular blue. Hij vond het superzachte stof en de maat was ook goed zei hij! Het werd snel bezorgd!

Schitterende stijlvolle polo waarmee je duurzaam impact maakt

Nu twee keer bij Skot gekocht. Snelle levering. Goede duurzame materialen. Heerlijk draagcomfort.

Retourproces is erg langzaam

1,5 week geleden pakket retourgestuurd maar geld nog niet ontvangen

Snelle levering en goede kwaliteit

T- shirt driemaal gedragen, kwaliteit oogt goed.

Sympathieke kleding van goede kwaliteit

Bezorging gaat ook vlot en van eerdere producten weet ik dat ze lang mooi blijven

Mooie producten voor een eerlijke prijs

Ik bestel regelmatig bij SKOT, en ben nog nooit teleurgesteld. SKOT heeft kwalitatief hoogwaardige producten die ook nog eens duurzaam geproduceerd zijn. Gecombineerd met een zekere mate van tijdloosheid in de designs, geeft dit jarenlang draagplezier.

6 Frans van Mierislaan

Muiderberg 1399 GD

+0653944824

About SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in duurzame overhemden, polo's en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Help ons het verschil te maken. SKOT Make a difference!